Olen infektiorautien erikoislääkäri ja vastaan hetken aikaa kysymyksiin että.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet nettipalstojen koronahysteriasta?
Se on täysin perusteetonta. Mitään vaaraa Suomen olosuhteissa ei ole.
Onko infektiorauti jokin rauskujen sairaus, vai mikä? Et ainakaan ihmislääkäriltä vaikuta.
Epäilen, että olet aito lääkäri.
Sori siitä, mutta epäilen todella vahvasti, että olet pelkkä valelääkäri.
Miten todennäköistä on että se ei ole kohta yhtä yleinen täällä kuin nyt wuhanissa.
Jos kerran tarttuu hengitysilmasta.
Mikä on ensisijainen antibiootti ei sairaalasyntyisessä bakteerikeuhkokuumeessa?
Valelääkäri tietenkin. Ei tämä ole mikään lääkäripalsta.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että olet aito lääkäri.
Sori siitä, mutta epäilen todella vahvasti, että olet pelkkä valelääkäri.
Taidatkin olla thl:n valelääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ensisijainen antibiootti ei sairaalasyntyisessä bakteerikeuhkokuumeessa?
Penisliini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penisliini
Voisitko kirjoittaa minulle reseptin? Siitä on aikaa kun viimeksi sain penisliiniä ja kovasti jo tekisi taas mieli. :)
t. ohis
Miten saa lääkärinopinnot vedettyä läpi jos ei osaa kirjoittaa?
Minkälaisia infektioita rauskuilla esiintyy?
Jos minulla on vti ja lääkkeet purevat (ciproxin) ja sitten nousee kuume (mutta ei enää virtsatessa kirvele, eli lääke tehoaa) pitääkö mennä lääkäriin vai voinko seurata tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Miten saa lääkärinopinnot vedettyä läpi jos ei osaa kirjoittaa?
Mulla on lukihäiriö ja sain sen perusteella opintoihin joitakin helpotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on vti ja lääkkeet purevat (ciproxin) ja sitten nousee kuume (mutta ei enää virtsatessa kirvele, eli lääke tehoaa) pitääkö mennä lääkäriin vai voinko seurata tilannetta?
Seuraa tilannetta, mutta jos virtsaamisen kanssa on ongelmia voit olla yhteydessä kuntasi terveyskeskukseen.
Voiko ESBL (ei koskaan löytynyt virtsasta) pitää yllä vti kierrettä (4-5 x vuodessa vti)?
Mitä mieltä olet nettipalstojen koronahysteriasta?