Onko teistä usein, jos toheloi itselleen pienen ruumiinvamman n. kerran viikossa?
Pieni ruumiinvamma tarkoittaa esim. kolauttaa jalan ja tulee mustelma, rikkoo lasin ja astuu lasinsirun päälle, kokkaa ja polttaa kätensä seurauksena pinnallinen palovamma, puraisee poskeaan niin että tulee verta, irrottaa sähkölaitteen huolimattomasti pistorasiasta ja töpseli lennähtää päin ja taas mustelma jne jne. Mulle käy joka viikko vähintään yksi pieni tapaturma.
Kommentit (12)
Täällä yksi. Sormi jäi oven väliin, poltin käteni, kun otin ruokaa uunista, jalat mustelmilla, päässä kuhmu.. Jos ei muuta, niin syödessä suu paloi.
Normaalia ainakin minulle. Nytkin on ranteessa keltavihreä mustelma jonka syntyä en muista. Poskeen pureminen on ihan tavallista ja huulen pureminen rikki myös, polvissa aina mustelmia ja lonkassa. Astiakaappi tyhjenee pikkuhiljaa kun rikon astioita tasaiseen tahtiin. Kaapin ovilla lyön mustelmia päähäni, törmäilen oven karmeihin ja oviin.
On mun mielestä aika usein. Auttaisiko keskittyminen niihin askareisiin, ettei hosuisi.
Minä. Teen puutarhatöitä, aina kädet naarmuilla, isken varpaani kivetyksiin, oksat naarmuttavat naamaani yms. Olen kuin jokin röllipeikko keväisin.
Mun mielestä on. Mä saan korkeintaan satunnaisesti pienen mustelman, jos vaikka kolautan polven pöydänkulmaa.
On paljon. En edes muista koska olisin viimeksi saanut mustelman.
Minä olen. Olen adhd. Touhuan koko ajan jotain vauhdilla, saan kuhmuja, naarmuja. Välillä hävettää, että ihmiset kuvittelevat, että olen perheväkivallan uhri, vaikka olen yksineläjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Olen adhd. Touhuan koko ajan jotain vauhdilla, saan kuhmuja, naarmuja. Välillä hävettää, että ihmiset kuvittelevat, että olen perheväkivallan uhri, vaikka olen yksineläjä.
Niinhän sinä oletkin.
ADHD/ADD on käynyt mielessä kyllä.
Mä kolhin itseäni jatkuvasti töissä. Keskityn työhön ja vauhti päällä, niin en vaan katso mihin menen tai osun. Usein en edes kiireessä huomaa, että kolhin itseäni. Sitten kotona ihmettelen, että mihinköhän kulmaan taas on säären tai polven lyönyt. Toinen tyhmä tapa on, että jätän aika usein esim. keittiössä yläkaapin auki ruokaa laittaessa ja sitten lyön pääni siihen oveen. Olen tosi rauhallinen ihminen, mutta sitten kun touhuan jotain, niin touhuan täysillä ilmeisesti. 😄
Osalla ihmisistä on taipumusta tällaiseen.
Aiheuttaako pieni aivovamma jatkuvasti pieniä ruumiinvammoja?