Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä vaate- ja tyylijutut on sellaisia jotka ovat (lähes) aina rumia?

Vierailija
03.02.2020 |

- vetoketju kengissä
- siistien kenkien, housujen (jopa hameen) ja käsilaukun kanssa takkina on joku helv€tin 8848 ulkoilupusakka
- nahkatakki jossa integroitu huppu.

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää ns. designer-farkuista. Perusfarkut on siistit mutta nuo muut mun mielestä ei.

Designer-farkut?

Eli millaiset?

Vierailija
102/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavat jotka tekee ihosta oranssin

Ripsienpidennykset

Duck face ja nudet huulet

Glitteriä silmien alla ja piirretyt kulmat jotka ovat eriparia keskenään.. Tuohon lisänä tissitopit ja perseen herutus farkut unohtamatta Harjusola tekokynsiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela is it you? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂

Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.

Minä olen ysäri nuori ja gootti.

Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.

Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.

Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.

Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.

Miltä minun juurikasvuni sinusta sitten näytti?

Oletyko hiukka yksinkertainen?max amis takana?

Edelleenkään kyse ei ollut juurikasvusta, vaan hiuslaadusta. Jos tukka on ohut ja sen värjää mustaksi, vaalea hiuspohja paistaa läpi. Jos hiukset pitää luonnollisen värisenä, ilmiötä ei tapahdu, koska sekä iho, että hiukset ovat suht saman värisiä. Enempää rautalankaa minulla ei ole, eli jos vieläkään et tajunnut, pyydä joku tuttusi vaikka piirtämään kuva.

Vierailija
104/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ruminta ovat asukokonaisuudet joihin on lisätty erilaisia huiveja, "liehukkeita" ja ja hörhelöitä, yleensä vielä kaikissa sateenkaaren väreissä. Värit vielä mahdollisimman kirkkaita "shokkivärejä".

Vierailija
105/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit: 1) Valmiiksi reikäiset vaatteet. En ymmärrä, kuka näitä ostaa ja suostuu käyttämään.

2) Salihousut muualla kuin salilla tai muussa liikuntasuorituksessa

3) Juhlissa alipukeutuminen

Vierailija
106/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko mustat vaatteet, näyttää lähestulkoon AINA masentavalta muutenkin synkässä ilmastossa. Mega isot toppatakit (tulee mieleen Michelin ukot). Sporttitrikoot muuhun kuin liikunnan tarpeeseen (mautonta). Keinonahka- laukku ja kengät, kangaskassit. Valkoiset lenkkarit talvella.

Eri väriset vaatteet (takki, housut, kengät, käsineet, kaulahuivi, pipo) kaikki eri väriä eli mikään ei matchaa yhteen.

Vartalon mallille epäsopivat vaatteet (lihava pukeutuu liian piukkoihin vaatteisiin).

Mustat läpikuultavat sukkahousut. Sukkahousut kesällä.

Minihame ja korkokengät. Minihame tai mekko ja avoin kaula-aukko (näyttää hutsulta).

Caprihousut ja terveyssandaalit. Huonolaatuiset vaatteet (”villakangastakki”jotain keinokuitua).

Mustaksi, punaiseksi värjätyt hiukset.

Vierailija
107/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂

Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.

Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.

Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.

Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.

Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.

Edelleenkään kyse ei ollut juurikasvusta, vaan hiuslaadusta. Jos tukka on ohut ja sen värjää mustaksi, vaalea hiuspohja paistaa läpi. Jos hiukset pitää luonnollisen värisenä, ilmiötä ei tapahdu, koska sekä iho, että hiukset ovat suht saman värisiä. Enempää rautalankaa minulla ei ole, eli jos vieläkään et tajunnut, pyydä joku tuttusi vaikka piirtämään kuva.

Sinäkö PÄÄTÄT minkä väriseksi ohut hiuksinen värjää tukkansa?

Kerro oi Angela pulsa 50:nen ..

millaiset hiukset keski-ikäisellä suomalaisnaisella saa olla???

Vierailija
108/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset, linttaanastutut kengät

Näitä näkee ihmisillä joilla on elämänhallinnan ongelmia.

mt-ongelmia, alkoholiongelmia yhdistettynä köyhyyteen...

Miksi yläpeukut oi plösöt ryppy Angelat?

Vierailija
109/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö PÄÄTÄT minkä väriseksi ohut hiuksinen värjää tukkansa?

Kerro oi Angela pulsa 50:nen ..

millaiset hiukset keski-ikäisellä suomalaisnaisella saa olla???

Liian tummat hiukset voivat lisätä vuosia kasvoille. Vaalea sen sijaan raikastaa ja keventää. Esimerkiksi jos on pyöreät kasvot ja kaksoisleuka, ei hiusta kannata lähteä kerrostamaan juuri leuan kohdalta.

Vierailija
110/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen tonnin käsilaukut. Ei vaan ymmärrä...

Eli halvat käsikaulut ovat kauniita ja hyvännäköisiä mutta kalliit rumia?

Mielestäni hintalappu ei tee mistään kaunista tai rumaa.

Vierailija
111/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva näyttää hyvältä pitkähihaisessa maksimekossa. Pitäisi olla tosi siro/laiha, mielellään vielä pitkäkin. Muuten näyttää yhtä leveältä kuin pitkältäkin.

Vihaan topattuja ja läskipohjalenkkareita.

Vierailija
112/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät housunlahkeet, jotka ovat sentin pari liian lyhyet. Näyttävät purjeilta kun nilkkaa vähän vilahtaa.

Naisten kengät, joissa on muutama sentti korkoa tuomassa naisellisuutta muuten niin tavanomaisiin kenkiin. Mary Jane-mallissa vielä rumempi.

Vierailija
113/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä on lihavan Angelan päällä..kaikki keski-ikäisen vaatteet hiustyylit..kaikki

Vierailija
114/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä on lihavan Angelan päällä..kaikki keski-ikäisen vaatteet hiustyylit..kaikki

Kaikki, paitsi se nige.rialainen musta nuori poikaystävä

Vierailija
115/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki brändivaatteet missä isolla lukee sen brändin nimi.

Vierailija
116/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige väri vaatteessa tai asusteissa. Tai nudeksi sitä kai nykyisin kutsutaan. Esim. beiget farkut saa ihmisen näyttämään siltä, ettei sillä ole housuja jalassa ollenkaan.

Vierailija
117/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää niistä untuva- tai "untuva"takeista, joita suurin osa käyttää. Siis niistä, missä on vaakasuuntaiset tikkaukset ja liukas pinta. Ei vaan sovi silmään sitten mitenkään minkään värisenä. Halvemmat takit vielä repeävät heti, jos jossain kymmenen metrin säteellä on naula. Ehjästäkin takista untuvat pölisevät saumoista ja ties miltä eläviltä linnuilta ne untuvat on revitty.

Vierailija
118/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sporttimuoti näyttää hirveältä viimeistään muutaman vuoden päästä. Poikkeuksen tekevät ehkä pikeepaidat, jotkut shortsit ja purjehduskuteet.

Vierailija
119/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetken kevätmuoti 2020!

En muista aikoihin yhtä rumaa muotikautta. Vaikka trendejä jonkun verran seuraan niin tämän kauden skippaan täysin. Rumat värit, laatikkobleiserit, löysät housut saapikkaiden sisällä, valtavat sametti- ja nahkahousut, jättimäiset villakangastakit.

Vierailija
120/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubitoppi! Ei näytä hyvälle edes malleilla, saati sitten lievästi lihavalla rintaliivinolkaimineen ja kainaloläskeineen! Miten näitä yhä vaan näkyy aina kesäisin katukuvassa, en oikeasti keksi mitään kamalampaa.