Mitkä vaate- ja tyylijutut on sellaisia jotka ovat (lähes) aina rumia?
- vetoketju kengissä
- siistien kenkien, housujen (jopa hameen) ja käsilaukun kanssa takkina on joku helv€tin 8848 ulkoilupusakka
- nahkatakki jossa integroitu huppu.
Kommentit (160)
Torkkupeiton kokoinen kaulahuivi
Haaremihousut paksusta, esim. farkkukankaasta. Sellaiset siis joissa haaraosa polvien korkeudella, ne on hirveet!
Lakin tai pipon pitäminen sisätiloissa. [/quote kirjoitti:
Monikaan ei taida tietää, että nainen voi pitää päähinettä myös ruokaillessa. Joten jos/kun laitan pipon päähän aamulla niin en riisu sitä myöskään ruokailutilanteessa.
Rikkinäiset, linttaanastutut kengät
Pipo kirjoitti:
Lakin tai pipon pitäminen sisätiloissa. [/quote kirjoitti:
Monikaan ei taida tietää, että nainen voi pitää päähinettä myös ruokaillessa. Joten jos/kun laitan pipon päähän aamulla niin en riisu sitä myöskään ruokailutilanteessa.
Kaikkihan tuon tietää. Mutta rumannäköistä se on silti. Joku hienompi hattu on sitten eri asia, jos se sopii muuhun vaatetukseen.
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006394253.html
mä en vaan tajuu..................
onko nää nyt sitten kierrätysmuotia?
UFF:n laarista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂
Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.
Minä olen ysäri nuori ja gootti.
Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.
Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.
Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.
Mitä tämä sönkötys oikein on ja miten liittyi aiheeseen? En ole törmännyt näin epämääräiseen horinaan ihan hetkeen, oletko jossain aineissa? Älä vedä nyt vähään aikaan mitään enempää.
Niin pitkät housunlahkeet, että kengistä ei näy kunnolla kärkeäkään. Jalat näyttää ryhdittömiltä. Ja jos on vielä alaspäin levenevät lahkeet, näyttää hevosen kaviolta. Lyhytjalkaiselle ihmiselle käy kaikkein huonoiten.
Tatuoinnit, niiden parasta ennen päivä oli jo 2004.
Vyölaukut, aivan järkyttäviä! Sitä ne oli kauan sitten ja sitä ne oli myöskin viime vuonna.
Schwiddu täällä on_valkoroskaa_paikalla, kun Adidaksen vaatteet muka on tyylikkäitä 😂🤣😂😂
Se tukkatyyli jossa on tupeerattu/muotoiltu tukka korkeaksi otsalta ja päälaelta, sivuilta siloiteltu ja laitettu kiinni. Saa kenet tahansa näyttämään laatikkopäältä. Oli muodissa joskus 2010.
Kantajalleen väärän kokoiset vaatteet, oli sitten liian isot tai pienet.
Turkis. Ruma, epäeettinen.
Kuviokuosihousut.
Liian lyhyet lahkeet
Mikroshortsit.
Topit/paidat joista ryntäät vyöryy kaula-aukosta
"kovis" meikki
Ballerinat naisella korkokenkien sijaan. Tästä tunnistaa suomalaisen naisen ulkomailla aina. Ja häpeä on suuri.
Tampere tukka, eli se pitkä takaletti kun muut lyhyet. Ihan hirveä, ei koskaan ollut siedettävä. Tulossa kuulemma takas muotiin.
Erikoinen kysymys, löytänyt uuden kulman haukkua ihmisiä ja nauttii kun saa muitakin provosoitua, voi sitä vallan tunnetta. Mitä oikein aiot tehdä saamillasi mielipiteillä?
Kaikki nuorisovaateet keski-ikäisten pubiruusujen päällä.
Toppatakki, jossa on karvareuna hupussa. Mutta kun "kaikilla muillakin (Itä-Euroopan maista tulleilla) on semmonen!". Olin viime vuonna maassa, jossa kiinnitin huomiota, kun minulla oli villakangastakki ja paljas pää (+1 astetta) ja kaikilla paikallisilla oli pipi ja karvareunushuppu tiukasti päässä.
Mahdoin olla järkytys heidän mielestään ;-)
Vierailija kirjoitti:
Tänä talvena on ollut muotia metallin väriset takit. Ostin omalle eskarilaiselle ruusukullan värisen ja ajattelin, että ne on lähinnä lasten/teinien juttu. Pari päivää myöhemmin työkaveri tuli melkein samanlainen takki päällä töihin.
Tämän lisäksi muutkin aikuisten kokoiset lasten vaatteet eivät toimi muualla kuin ehkä kotiäidillä hiekkalaatikolla.
Mutsifarkut on myös kamalat eikä sovi kenellekään.
Mutsifarkut on just hienot. Eivät näytä torvisoittimiltä eivätkä myöskään sukkahousuilta. Näyttävät mukaviltahousuilta joka on kaiken lähtökohta.
T Mies
Kaikki mitä Iltalehden muotitoimittaja yrittää lukijoille pakottaa. Ne tyylipoiminnat ei ole kivoja, vaan rumia ja outoja, joita kukaan normaali aikuinen ihminen ei pue päällensä. Vai joko sinäkin vaihdoit trumpettilahkeet bootcutmalliin ja pukeudut ylisuuriin takkeihin ja vedät jalkaasi paksupohjaiset lenkkarit kuten tämän hetken tyylitietoiset tekevät? Pirikiikarit ja kalastajalakki on kuulemma 2020 kesän hitit.