Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä vaate- ja tyylijutut on sellaisia jotka ovat (lähes) aina rumia?

Vierailija
03.02.2020 |

- vetoketju kengissä
- siistien kenkien, housujen (jopa hameen) ja käsilaukun kanssa takkina on joku helv€tin 8848 ulkoilupusakka
- nahkatakki jossa integroitu huppu.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Rose deppin gaala-asu läpinäkyvä designer haalari, josta näkyy ihan kaikki läpi. Myös lady Gagalla on usein tyylittömiä asuja

Vierailija
142/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljetti-tylli-yhdistelmät, erikseenkään ei mieleeni mutta yhdessä prinsessapissistelyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paksupohjaset lenkkarit on karmaisevia

Mekot + lenkkarit = yrjö

Vierailija
144/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastellisävyt hiuksissa.

Vierailija
145/160 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringit. En ole kuntosalin pukkarissa nähnyt yhtään takapuolta, jossa ne näyttäisivät muulta kuin epämukavalta narulta pakaroiden välissä.

Vaikka stringit on sinusta inhottavat, tai näyttää siltä, eivät ne ole kaikille. Enemmän mua ihmetyttää miten ihmiset sietää normaaleita pikkuhousuja rajoineen. No, jokaisella tottumuksensa.

Mutta itse asiaan. Paljaat nilkat kylmällä säällä näyttää hölmöltä samoin kuin suurin osa tämä hetken muodissa olevista housuista missä näyttää olevan liian lyhyet lahkeet :D en vaan tajua.

Samoin kuuminta huutoa olevat rumat "ysäri"lenkkarit.

Ja tapa yhdistellä toisiinsa sopimattomia vaatteita ja asusteita esim. Nätti mekko ja rumat lenkkarit, bleiseri ja college-housut, college/trikoo-housut ja korkkarit, tai ihan vaan siisti ja näyttävä pukeutuminen yhdistettynä rasvaisen ja likaisen näköiseen (polkka)tukkaan. Nuo kun toimivat oikeasti vain 1% ihmisistä ja loput meistä näyttävät vain hölmöiltä.

Ennemmin rajat pikkuhousuista kuin usein kesällä nähty ilmestys, valkoiset pellavahousut ja alta kuultavat tytisetvät, kuoppaiset pakarat.

Vierailija
146/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volyymiripset (överit)

Ankkahuulet (aina)

Karvamatokulmat (muuten härmäläisen värisellä harmaanaamalla)

Jumppatrikoot "housuina"

Karvamatokulmaisilla on yleensä myös itseruskettavat ja meikkivoiteet + sun muut, niin harvemmin ovat harmaanaamoja...

Oranssi.

Naurettavia.

Halvan näköisiä, vaikka on koko kuun liksa rapattu naamaan.

Vierailija
147/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringit. En ole kuntosalin pukkarissa nähnyt yhtään takapuolta, jossa ne näyttäisivät muulta kuin epämukavalta narulta pakaroiden välissä.

Vaikka stringit on sinusta inhottavat, tai näyttää siltä, eivät ne ole kaikille. Enemmän mua ihmetyttää miten ihmiset sietää normaaleita pikkuhousuja rajoineen. No, jokaisella tottumuksensa.

Mutta itse asiaan. Paljaat nilkat kylmällä säällä näyttää hölmöltä samoin kuin suurin osa tämä hetken muodissa olevista housuista missä näyttää olevan liian lyhyet lahkeet :D en vaan tajua.

Samoin kuuminta huutoa olevat rumat "ysäri"lenkkarit.

Ja tapa yhdistellä toisiinsa sopimattomia vaatteita ja asusteita esim. Nätti mekko ja rumat lenkkarit, bleiseri ja college-housut, college/trikoo-housut ja korkkarit, tai ihan vaan siisti ja näyttävä pukeutuminen yhdistettynä rasvaisen ja likaisen näköiseen (polkka)tukkaan. Nuo kun toimivat oikeasti vain 1% ihmisistä ja loput meistä näyttävät vain hölmöiltä.

Ennemmin rajat pikkuhousuista kuin usein kesällä nähty ilmestys, valkoiset pellavahousut ja alta kuultavat tytisetvät, kuoppaiset pakarat.

Mä en ole ikinä nähnyt tuollaista. Pellavaa ei käytetä läpinäkyvän ohuena kuin kalliissa ikkunaverhoissa. Ne kuopat ja tytinät kuvittelit pervossa mielessäsi 😂

Vierailija
148/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rrrrakastan (teko)turkistupsupipoja! 

Vierailija
149/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodista ja eri tyyleistä on kaikilla eri mielipiteet, mikä on kenenkin mielestä kaunista tai rumaa. Mielipideasioita. Kaikki saavat kuitenkin pukeutua ja näyttää just siltä, miltä haluaa.

Ainut mikä oikeasti on typerän näköistä on se, ettei pukeuduta sään mukaan. -15 asteen pakkasilla näkyy nilkat ja alaselkä ja räntäkelillä kangastennarit. Se on vain tyhmää. 

Vierailija
150/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan laittaa kukalliset pitkät housut heti kun on lämmin.

Vierailija
151/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit korkokengät / saappaat / nilkkurit ja urheilullinen ulkoilutakki -yhdistelmä.

Ei, ei, ei.

Vierailija
152/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8848 -urheilupusakka? Onko Lidlin urheiluvaatteita vai? Mä tykkään niistä, mutta eivät ne toki juhlapukeutumista ole.

Vierailija
153/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tilanteiden vaatteiden yhdistäminen.

Siis vaikka juhlamekko + lenkkarit. Tai urheilutakki ja toimistokengät.

Näyttää vain mauttomalta, halvalta ja yksinkertaisesti rumalta. Ihan sama minulle siis, jos joku haluaa näyttää rumalta, mutta minun silmiäni se ei hivele joten en koskaan pukeutuisi itse noin.

Vierailija
154/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat hiukset.

lirulatuiset vaalealla juurikasvulla

ja goottirock

Vierailija
155/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8848 -urheilupusakka? Onko Lidlin urheiluvaatteita vai? Mä tykkään niistä, mutta eivät ne toki juhlapukeutumista ole.

8848 altitude on urheiluvaatemerkki, jostain perus Intersportista saa.

Urheiluvaatteet ovat hyvä asia, mutta jos yhdistät ne nahkasaappaisiin niin näytät idiootilta. Jos se ei sinua haittaa, niin anna mennä ja tee niin.

Vierailija
156/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinprintit.

Todella mauttomia "mukamascooleja".

Vierailija
157/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton muoti. Todella harvan paljaita käsivarsia viitsii oikeasti katsella🤢

Vierailija
158/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliturvokkeet

trikootuuunika joiden kanssa legginssit

marimekon trikoovaatteet, pinkit ja punaiset erityisesti

vanhoilla naisilla iso kauluahuivi muka kaksoileukaa häivyttämässä

isot puiset aarikkamaiset korvakorut

tekoripset vaalean kelmeällä ihmisellä

arkkitehti lookki, niin nähty

Vierailija
159/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä on vedetty överiksi. Esimerkkeinä vaikka hiuksissa valtavat muoviputkilot, nahkasohvan värinen rusketus, hämähäkkiripset, liian tummat hiukset kalpealla ihmisellä, liian tiukat vaatteet tai kuusi kokoa liian isot vaatteet, tai naamassa on kiinni puoli rautakauppaa.

Vierailija
160/160 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihaton muoti. Todella harvan paljaita käsivarsia viitsii oikeasti katsella🤢

Tämä on muuten totta. Lakkasin itse jossain vaiheessa ostamasta toppeja muuten kuin aluspaidoiksi. Olkapäistä hyvin istuva, mutta muuten rento siisti T-paita näyttää paljon fiksummalta esim. töissä. Samoin mekot ovat nätimpiä samoilla kriteereillä. Kaikista kamalampia töissä nähtyjä ovat kesäisin hihattomat kauluspaidat.

Miehillä hihattomat paidat näyttävät niin juntilta, etten kehtaisi mennä mieheni kanssa julkisille paikoille, jos hänellä olisi sellainen päällä.

Työpukeutumiseen ja kesään liittyen: ei näytä ikinä hyvältä, jos kesällä tulee perustoimistotöihin varpaat vilkkuen sandaaleissa. Samoin liian lyhyet ja/tai tiukat hameet ja sortsit on kamalaa katsottavaa. Tuntuu, että joka kesä monet ihmiset unohtaa miten töihin pukeudutaan ja pölähtää paikalle sen näköisinä, että ovat menossa lomareissussa rannalle.

Jos ei pukeudu tilanteen mukaan, se näyttää kamalalta. Ihan sama kuinka hienot vaatteet on päällä.