Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä vaate- ja tyylijutut on sellaisia jotka ovat (lähes) aina rumia?

Vierailija
03.02.2020 |

- vetoketju kengissä
- siistien kenkien, housujen (jopa hameen) ja käsilaukun kanssa takkina on joku helv€tin 8848 ulkoilupusakka
- nahkatakki jossa integroitu huppu.

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela is it you? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂

Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.

Minä olen ysäri nuori ja gootti.

Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.

Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.

Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.

Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.

Miltä minun juurikasvuni sinusta sitten näytti?

Oletyko hiukka yksinkertainen?max amis takana?

Jos ei oo varaa värjätä tukkaa..miksi värjäsit?

Itse oot yksinkertainen.

Vierailija
62/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂

Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.

Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.

Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.

Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.

Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.

Jos ei oo varaa värjätä tukkaa..miksi värjäsit?

Itse oot yksinkertainen.

Tuli vähän puskista että minun täytyy elättää 20 vuotias poikaystäväni.

Työvoimatpoimisto päätti näin..olin värjännyt jo ennen seurustelua.

Rahat riitti vuokraan ja elämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se gootti/sa.tanisti tyyli on edelleen naurettava.

Kuka haluaa olla vapaaehtoisesti ruma?

Vierailija
64/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivan kokoiset lenkkarit

Överit ripsipidennykset

Vierailija
65/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheat tekoripset tai ripsipidennykset yhdistettynä piirrettyihin kulmakarvoihin.

Näitä näkee usein myös sellaisilla naisilla, joilla ei ole noin muuten tikkurilan värikarttaa naamataulussaan. Ilmeisesti kuitenkin kuvittelevat olevansa paremman näköisiä noilla lisäyksillä kuin mitä olisivat luonnollisina.

Vierailija
66/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ruotsinlaivan kokoiset lenkkarit.”

Hienosti kuvattu!

Vierailija
67/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mennyt sinulla ihon alle ja huolella.

Tajusit vissiin itsekin olevasi kauhean näköinen ja nyt harmittaa.

Ota Buranaa ja mene kävelylle.

Ja lopeta se hiusten värjääminen, näyttää jo myrkyt kulkeutuneet aivoihisi.

Vierailija
68/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kammotus on jo mainittukin, en lähde toistelemaan, tässä muutama lisäys:

- tolppakantaiset korkokengät, vielä hirveämpiä ovat sellaiset joissa on LÄPINÄKYVÄ muovinen osa varpaille, hyhhyh

- sairaalloisen pitkät rakenne- tmv. kynnet, en edelleenkään tajua miten niillä kukaan pystyy mitään tekemään... 

- miehillä niin kireät farkut, että hyvä etteivät silmämunat pullistele päässe (samalla kun ne toiset munat piileskelevät jossain persvaossa kaiketi), eikö oikeasti satu kun änkee tuollaiset jalkaansa?

Vierailija
69/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä käärityt housunlahkeet, paljaat jalat je ne helvetin tohvelit jalassa. Voi hyvänen aika. On niin homoa, niin homoa ettei mitään rajaa.

https://www.lansivayla.fi/artikkeli/593659-paljaat-nilkat-ovat-terveysr…

Vierailija
70/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "instagram -meikki". Meikataan sillä tavalla, mikä näyttäisi hyvältä kuvissa. Esim. hyvin rajut varjostukset, tekokaikkea, joskus oli jopa glitteriä, jne. Taiteellisissa kuvissa hyvännäköisiä, mutta ei ne mallit ole meikit naamassa koko päivää vaan pelkän kuvaussession ajan.

Vierailija
71/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kirppistyyli, päälle puetaan kirppiseltä hankittu mekko, sen päälle joku tunika ja sitten pusakkamallin takki. Samalla kertaa jalassa on pitkäthousut, leveillä lahkeilla ja kärsineen näköiset keinonahkamaiharit. Päässä värikäs pipo ja vielä värikkäämmät virttyneet lapaset. Selässä iso kukertavan värinen reppu, kädessä heiluu vielä kirjava kangaskassi. Tämmöinen tulee minua vastaan usein kaupunkini kaupoissa.

Jään aina salaa vilkuilemaan, että mitäs tänään, mielenkiintoinen tyyppi. Ja värikäs.

Vierailija
72/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole ainakaan lihava ja ryppyinen..Angela rakas

Kiitos kun paljastit itsesi vastaamalla viesteihini

Vierailija
73/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökii ja aurinkoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole ainakaan lihava ja ryppyinen..Angela rakas

Kiitos kun paljastit itsesi vastaamalla viesteihini

Minä otin kantaa vain tuon yhden kerran, sinä intit jonkun toisen kanssa aiemmin, mutta vaikeaahan se sinun on ymmärtää kun värjäysmyrkyt päässä jyllää.

Vierailija
74/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka tai tekonahkahousut mitkä lie. Yhhyh.

Vierailija
75/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin, mua hävettäisi esitellä haaroväliä ja pikkareiden rajoja sillä tavoin. Sama kuin lähtis pitkissä kalusteissa kaupungille.

Voi luoja, ei salitrikoiden alle laiteta mitään mummosloggeja, ja jalkoväli on yhtä kiinnostava kuin kainalo.

Vierailija
76/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahka tai tekonahkahousut mitkä lie. Yhhyh.

Joillain näyttää hyvältä, itse näytin wannabe glam rokkarilta.

Vierailija
77/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 50+ miehet jotka värjää liian tumman värikypärän

- 3/4 tiukat kevytuntuvatakit (tummansin, viininpun) joissa selkä näyttää tosi pitkälle

- lippabaskerit

- räväkät hiustupsut eli lila, pinki tai sininen suikale jossain

Vierailija
78/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillihousut lähes poikkeuksetta kaikilla.

Säkkimäiset, muodottomat paidat.

Vierailija
79/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpettilahkeiset trikoohousut, jota näyttävät siltä, että olisivat kutistuneet pesussa. Eli jotka ovat liian lyhyet.

Vierailija
80/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkuosit! Etenkin kaikki pilkulliset leopardikuviot. Antavat mielestäni halvan vaikutelman ja kieltämättä tulee kanssa puuma heti mieleen. Hyvin harvoin ovat onnistuneita ainakaan suurilla pinnoilla.