Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä vaate- ja tyylijutut on sellaisia jotka ovat (lähes) aina rumia?

Vierailija
03.02.2020 |

- vetoketju kengissä
- siistien kenkien, housujen (jopa hameen) ja käsilaukun kanssa takkina on joku helv€tin 8848 ulkoilupusakka
- nahkatakki jossa integroitu huppu.

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovaksi värjätty tukka (esim. musta, tummanpunainen), kun väritys on tavallinen vaalean-haalea suomalainen (eli siis siniharmaat silmät, vaaleat kulmakarvat, vaalea iho). Tähän sitten tanakat pullasutimaiset ripsenpidennykset ja meikatut kulmat, jotka näyttää siltä että on vedetty yhdellä kynänvedolla.

Vaatteista: farkut, joissa voimakkaat kulutukset (ns. Fiorellatyyli) ja  glitteriä ja tiesmitä kirjailua ja koukeroa persauksissa/reisissä. Tähän vielä tekonahkasaappaat (pahimmassa tapauksessa valkoiset), halkeillut tekonahkalaukku ja lyhyt toppatakki. Uuh.

Ja näitä näkee paljon :D

Pikimustat kömpelöt koukunmuotoiset kulmakarvat jotka suorastaan pomppaavat esiin kasvoista.... Ei vaan käsitä.

Vierailija
42/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti istuvat vaatteet

Crocsit muualla kuin veneessä ja mökillä, linttaan astutut kengät

Likaiset hiukset

Tekokuidut - nyppyyntyvät, virttyvät ja pussittavat nopeasti

Glitter aikuisilla

Olkatoppaukset

Stretchfarkut - polvet pussittavat yhden käytön jälkeen

Paksut tennissukat

Hainhampaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä talvena on ollut muotia metallin väriset takit. Ostin omalle eskarilaiselle ruusukullan värisen ja ajattelin, että ne on lähinnä lasten/teinien juttu. Pari päivää myöhemmin työkaveri tuli melkein samanlainen takki päällä töihin.

Tämän lisäksi muutkin aikuisten kokoiset lasten vaatteet eivät toimi muualla kuin ehkä kotiäidillä hiekkalaatikolla.

Mutsifarkut on myös kamalat eikä sovi kenellekään.

Vierailija
44/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂

Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.

Vierailija
45/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂

Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.

Minä olen ysäri nuori ja gootti.

Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.

Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.

Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.

Vierailija
46/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 50 vee

Näytät 90 days fiansee ANGELALTA?

no ainoo musta on uus mies????

Vierailija
47/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

new black? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 50 vee

Luonne on ainagin kuin Angelalla 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂

Vierailija
48/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kotikutoinen pimeyden prinssi", en kestä! :D :'D tän otan käyttöön, kiitos!

Vierailija
49/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiviritelmät, oranssin sävyinen meikkipohja, möhkö-kengät, "parannellut" huulet, överi botoxit saavat ihmisen näyttämään jotenkin vajaalta, liian räikeä hiusväri on halvan näköinen, rakennekynnet

Vierailija
50/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkit/vaaleanpunaiset vaatteet aikuisella naisella. Yksittäisenä väripilkkuna saattaa olla ihan nätti, mutta näyttää typerältä, kun yli kolmekymppisellä aikuisella naisella on pinkki takki, kaulahuivi ja trikoopipo päässä ja selässä roikkuu pinkki reppu. Ihan kuin nämä olisi jämähtäneet johonkin esikouluikäisten tasolle.

Tästä tulee mieleen yksi tuttu. Kaikkien vuoden aikojen takit ovat vaaleanpunaisia tai pinkkejä. Kaikki laukut ja reput ovat aina pinkkejä. Päällä on lähes aina pinkki neule tai joku tätimäinen pinkki jakku. Ikää n. 30v. Tyylinsä kullakin, mutta omaan silmään ne pinkkiöverit näyttää vaan mauttomilta.

Vierailija
51/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaiset kauhtuneet kånken-reput. Ei vaan voi ymmärtää.

Vierailija
52/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaiset kauhtuneet kånken-reput. Ei vaan voi ymmärtää.

Me saatiin kerran firmalta joululahjaksi Kånkenit ja ne tosiaan kauhtuvat ja likaantuvat hetkessä, ovat lisäksi epämukavia selälle. Harmi sinänsä.

Itse olen jostain syystä aina inhonnut ruskeita housuja, niissä on jotain kammottavaa. Liian lyhyet housut näyttävät huvittavilta, samoin valkoiset housut talvella. Kesällä ne ovat sitä vastoin raikkaat.

Aika lailla olen samoilla linjoilla edellisten kanssa - överipakkelit ja ripsenpidennykset ovat aivan kamalia. Teineillä ne nyt vielä ymmärtää, mutta aikuisen naisen luulisi jo tietävän paremmin.

Vierailija
53/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.

Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.

Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.

Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.

Vierailija
54/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ns. designer-farkuista. Perusfarkut on siistit mutta nuo muut mun mielestä ei.

Vierailija
55/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

new black? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 50 vee

Häh?

Vierailija
56/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoketjulliset kengät ovat niin helpot vetää jalkaan etten luovu niistä siksi että joku keksii jotain tuollaista.

Vierailija
57/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksen mustat 3-raitaa housut.

Vierailija
58/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkuosi

Crocsit

Fleece materiaalina

Mikä tahansa hattu paitsi lippis tai pipo

Vierailija
59/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.

Miltä minun juurikasvuni sinusta sitten näytti?

Oletyko hiukka yksinkertainen?max amis takana?

Vierailija
60/160 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

new black? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 50 vee

Häh?

Ap ollut nuori -90 luvulla.

Sen ikäinen on yleensä ryppyinen ja lihava.

Ainoa musta mitä sellainen saa ei oo nuoret hevarit vaan nuoret nigerialaiset miehet

Angela esiintyy 90 days fiancee ohjelmassa ja sillä on musta nuori mies.