Mitkä vaate- ja tyylijutut on sellaisia jotka ovat (lähes) aina rumia?
- vetoketju kengissä
- siistien kenkien, housujen (jopa hameen) ja käsilaukun kanssa takkina on joku helv€tin 8848 ulkoilupusakka
- nahkatakki jossa integroitu huppu.
Kommentit (160)
Huonosti istuvat vaatteet
Crocsit muualla kuin veneessä ja mökillä, linttaan astutut kengät
Likaiset hiukset
Tekokuidut - nyppyyntyvät, virttyvät ja pussittavat nopeasti
Glitter aikuisilla
Olkatoppaukset
Stretchfarkut - polvet pussittavat yhden käytön jälkeen
Paksut tennissukat
Hainhampaat
Tänä talvena on ollut muotia metallin väriset takit. Ostin omalle eskarilaiselle ruusukullan värisen ja ajattelin, että ne on lähinnä lasten/teinien juttu. Pari päivää myöhemmin työkaveri tuli melkein samanlainen takki päällä töihin.
Tämän lisäksi muutkin aikuisten kokoiset lasten vaatteet eivät toimi muualla kuin ehkä kotiäidillä hiekkalaatikolla.
Mutsifarkut on myös kamalat eikä sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂
Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wannabe latinotyyli. :D mustat hiukset ja oranssi naama. Ja sitten valkoisena/pinkkinä hohtava päänahka 😂😂
Ysärillä tätä päänahkaongelmaa näki vain kotikutoisilla pimeyden prinsseillä. Lirutukka oli pitänyt värjätä mustaksi koska saatana (tai bändin liideri) käski.
Minä olen ysäri nuori ja gootti.
Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.
Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.
Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis 50 vee
Näytät 90 days fiansee ANGELALTA?
no ainoo musta on uus mies????
new black? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis 50 vee
Luonne on ainagin kuin Angelalla 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kotikutoinen pimeyden prinssi", en kestä! :D :'D tän otan käyttöön, kiitos!
Ripsiviritelmät, oranssin sävyinen meikkipohja, möhkö-kengät, "parannellut" huulet, överi botoxit saavat ihmisen näyttämään jotenkin vajaalta, liian räikeä hiusväri on halvan näköinen, rakennekynnet
Vierailija kirjoitti:
Pinkit/vaaleanpunaiset vaatteet aikuisella naisella. Yksittäisenä väripilkkuna saattaa olla ihan nätti, mutta näyttää typerältä, kun yli kolmekymppisellä aikuisella naisella on pinkki takki, kaulahuivi ja trikoopipo päässä ja selässä roikkuu pinkki reppu. Ihan kuin nämä olisi jämähtäneet johonkin esikouluikäisten tasolle.
Tästä tulee mieleen yksi tuttu. Kaikkien vuoden aikojen takit ovat vaaleanpunaisia tai pinkkejä. Kaikki laukut ja reput ovat aina pinkkejä. Päällä on lähes aina pinkki neule tai joku tätimäinen pinkki jakku. Ikää n. 30v. Tyylinsä kullakin, mutta omaan silmään ne pinkkiöverit näyttää vaan mauttomilta.
Paskaiset kauhtuneet kånken-reput. Ei vaan voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Paskaiset kauhtuneet kånken-reput. Ei vaan voi ymmärtää.
Me saatiin kerran firmalta joululahjaksi Kånkenit ja ne tosiaan kauhtuvat ja likaantuvat hetkessä, ovat lisäksi epämukavia selälle. Harmi sinänsä.
Itse olen jostain syystä aina inhonnut ruskeita housuja, niissä on jotain kammottavaa. Liian lyhyet housut näyttävät huvittavilta, samoin valkoiset housut talvella. Kesällä ne ovat sitä vastoin raikkaat.
Aika lailla olen samoilla linjoilla edellisten kanssa - överipakkelit ja ripsenpidennykset ovat aivan kamalia. Teineillä ne nyt vielä ymmärtää, mutta aikuisen naisen luulisi jo tietävän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kokopäivätöissä myyjänä..rahaa jäi niin vähän käteen ,että juurikasvu paistoi.
Poikaystävä oli työttömänä ja työkkärissä päättivät että olen hänen elättäjänsä.
Eli pimeydenprinssi ei vaikuttanut juurikasvuuni mitenkään..sinä t.yhmä yleistäjä-.
Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.
Mä en tykkää ns. designer-farkuista. Perusfarkut on siistit mutta nuo muut mun mielestä ei.
new black? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis 50 vee
Häh?
Vetoketjulliset kengät ovat niin helpot vetää jalkaan etten luovu niistä siksi että joku keksii jotain tuollaista.
Adidaksen mustat 3-raitaa housut.
Eläinkuosi
Crocsit
Fleece materiaalina
Mikä tahansa hattu paitsi lippis tai pipo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä katkera vuodatus tarkoittaa? Tässä viitattiin teinipoikiin, jotka värjäsivät ohuet hiuksensa mustiksi, vaikka se näytti idioottimaiselta.
Miltä minun juurikasvuni sinusta sitten näytti?
Oletyko hiukka yksinkertainen?max amis takana?
Vierailija kirjoitti:
new black? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis 50 vee
Häh?
Ap ollut nuori -90 luvulla.
Sen ikäinen on yleensä ryppyinen ja lihava.
Ainoa musta mitä sellainen saa ei oo nuoret hevarit vaan nuoret nigerialaiset miehet
Angela esiintyy 90 days fiancee ohjelmassa ja sillä on musta nuori mies.
Ja näitä näkee paljon :D
Pikimustat kömpelöt koukunmuotoiset kulmakarvat jotka suorastaan pomppaavat esiin kasvoista.... Ei vaan käsitä.