Olen tilannut Aliexpressistä 358 pakettia kahdessa vuodessa. Kysyttävää?
Kommentit (78)
Yleensä se taitaa paketti hukkua siinä vaiheessa kun Suomen Posti saa sen käsiinsä.
2 jäänyt jäänut tulematta ennen tätä vuodenvaihdetta. Toinen niistä tuli kuitenkin myöhässä ja sain rahat palautuksena kuitenkin. Eräs vyö oli 2 cm liian lyhyt ja sain rahat palautuksena. Olin aika tiukkis siihen aikaan:)
Nyt on ollut jotain ongelmia 5 paketin kanssa. Niistä reklamaatiot tehty ja rahat tulleet tilille. Nyt kun tarkemmin katsonut niin on käynyt niin että heti tilausta seuraavana päivänä rahat takasin tilille. Eli ollut jotain häikkää heti tilausvaiheessa. Se harmi tietysti etten tiennyt ettei kaupat oikeasti menneet läpi ja olen odotellut paketteja turhaan.
ap
Mitä olet tilannut?
Kerro ja myös mikä oli hyvä ostos ja mikä huono
Melkoinen määrä krääsää... moniko on ollut oikeasti tarpeellinen?
Dildon tilasin, mutta ei tullut perille. Yllättäen sivustolla oli saatu näyttämään, että tilaus tullut perille ja kuitattu. Miten tuon väärentäminen onnistuu, ihmettelen vain?!
Oletko ajatellut ilmastokuormitusta, joka niitten rahtaamisesta aiheutuu?
Jaa. Minä en ole tilannut yhtäkään.
Oletteko miettineet ´, että tuette Kiinan virustorikulttuuria tilauksillanne?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sama liikenneväline tekisi sen saman matkan ilman ap:n tilauksiakin.
Ethän tituleeraa itseäsi ainakaan miksikään luontoystäväksi? Sillä se olisi rajua valehtelemista.
Mitä tyhjiötä yrität täyttää ostelemalla pakonomaisesti krääsää?
Korjaan sen verran ettei ole 358 pakettia vaan 358 artikkelia. Ensimmäinen tilaus 5.3. 2018. Ajattelinkin ettei voi olla mahdollista.
Paketteja yhteensä 178kpl.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sama liikenneväline tekisi sen saman matkan ilman ap:n tilauksiakin.
Tämä! Suomi intoilee olemaan edelläkävijä ilmastotalkoissa, mutta kusee omaan nilkkaansa, jos muut eivä tee samaa. Ja sitten ovat Intia, Kiina, USA, jotka edelleen tuottavat ilmastopäästöjä yllin kylline.
Vierailija kirjoitti:
Netin käyttäminenkin kuluttaa ylläyttävän paljon luonnonvaroja, otapa huviksesi selvää siitä, on tehty ihan tutkimuksiakin aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Ethän tituleeraa itseäsi ainakaan miksikään luontoystäväksi? Sillä se olisi rajua valehtelemista.
Kyllä vaan tituuleeraankin. Jo vain olen luonnon suuri ystävä. Ajatellaan että olisin hakenut autolla kaupasta nuo tuotteet niin olisi tullut päästöjä monin verroin mitä nyt on tullut.
Nämä ostot on luonteeltaan luontoa säästäviä.
ap
Kuinka monta jäänyt saapumatta?