Mikä on tekosyysi olla kuntoilematta iltaisin?
Onko olemassa parempaa tunnetta, kun kunnon rankan treeniin jälkeen päästä kylmään suihkuun ja nukkumaan? Ei ole.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ruoka ja löhöily tuntuu paljon mukavammalta.
Lyön kivekseni vetoa, että pitkällä tähtäimellä kuntoilu tuntuu paljon mukavammalta.
Koska viikonloppuisin kuntoilen aamuisin ja muulloin lähinnä alkuillasta. En saa nukuttua, jos menee myöhään. Venyttelyt sitten myöhemmin illalla kyllä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin valvoa yön liikunnan jälkeisessä, pirteässä endorfiinipöllyssä, kuntoilisin illalla. Tykkään kuitenkin hyvistä yöunista, joten no thanks.
Parhaat yöunethan saa kunnon rääkin jälkeen kun ei jaksa enää tehdä mitään. Voi olla että et treenaa tarpeeksi lujaa
Polarin kello ja tiede on kanssasi täysin toista mieltä. Palautuva keho on stressaantunut, joten syke on korkealla ja sykevälivaihtelu alhainen.
Nukkuessa se keho parhaiten palautuu
Olen kännissä. Puoli pulloa viskiä joka ilta. Tarvitseeko parempaa syytä kuntoilemattomuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen kännissä. Puoli pulloa viskiä joka ilta. Tarvitseeko parempaa syytä kuntoilemattomuuteen?
Mikä on tekosyysi olla kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin valvoa yön liikunnan jälkeisessä, pirteässä endorfiinipöllyssä, kuntoilisin illalla. Tykkään kuitenkin hyvistä yöunista, joten no thanks.
Parhaat yöunethan saa kunnon rääkin jälkeen kun ei jaksa enää tehdä mitään. Voi olla että et treenaa tarpeeksi lujaa
Polarin kello ja tiede on kanssasi täysin toista mieltä. Palautuva keho on stressaantunut, joten syke on korkealla ja sykevälivaihtelu alhainen.
Nukkuessa se keho parhaiten palautuu
Vain jos olet työtön ja voit nukkua niin paljon kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vit*un 'tekosyy'? kirjoitti:
Mulla on parempaakin tekemistä.
Anna esimerkkejä
Eipä tainnut olla parempaa tekemistä, eli todellakin tekosyy!
Vierailija kirjoitti:
Olen vaan laiska, enkä saa kiksejä liikunnasta.
Täsmälleen sama.
Ei tekosyitä vaan ihan oikeita syitä: en jaksa, ei huvita ja vauvan kanssa se on vaikeaa
Uniongelmista kärsineenä lääkäri on kieltänyt liikunnan kahta tuntia ennen nukkumaan menoa. Kroppa käy hikiliikunnan ylikierroksilla ja uni ei tule.
Väsymys, ajan puute, halu viettää aikaa lasten kanssa iltaisin.
Ne väitteet että ei uni tule on roskaa ja laiskojen puhetta.
Vetäkää ittenne niin piippuun että uni tulee heti.
Turha sitä on kuntoilla mukavasti. Sykkeet niin koholle että henki ei kulje ja vedätte äärirajoilla vihan voimalla.
Siitä ne kovat on tehty.
Kovuus lähtee itsestä.
Haluatko olla kova vai nössö?
Minä olen kova.
Sinä olet laiskuri ja saat syyttää siitä itseäsi.
Nyt on aika lopettaa se löntystely.
Vierailija kirjoitti:
Ne väitteet että ei uni tule on roskaa ja laiskojen puhetta.
Vetäkää ittenne niin piippuun että uni tulee heti.
Turha sitä on kuntoilla mukavasti. Sykkeet niin koholle että henki ei kulje ja vedätte äärirajoilla vihan voimalla.
Siitä ne kovat on tehty.
Kovuus lähtee itsestä.
Haluatko olla kova vai nössö?
Minä olen kova.
Sinä olet laiskuri ja saat syyttää siitä itseäsi.
Nyt on aika lopettaa se löntystely.
Puhut itse täyttä potaskaa. Oikea treenata tehokkaasti arkipäivinä on alkuilta, että keho ehtii rauhoittua.
En halua lähteä pilkkopimeään juoksemaan ja samalla jättää lapset keskenään.
Mikä on sun tekosyy tekokeksiä näitä tekosyyllä tekaistuja tekoaloituksia?
Vielä parempi tunne on jos treeni on ollut suht kevyt mutta pitkäkestoinen.
Rankka treeni vie vaan nopeaan kuolemaan.
En jaksa eikä oikeen ole kiinnostustakaan. Ruoka ja uni on se juttu
Miten paremmat yöunet treenin jälkeen on huono asia?