Mikä on tekosyysi olla kuntoilematta iltaisin?
Onko olemassa parempaa tunnetta, kun kunnon rankan treeniin jälkeen päästä kylmään suihkuun ja nukkumaan? Ei ole.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti aloittaminen menee liian myöhäiseksi, enkä halua häätöä.
En usko että esimerkiksi lenkkeilystä ulkona saisit häätöä. Suihkussahan saa taloyhtiöissäkin käydä vaikka yöllä.
Minulla on julkisten paikkojen kammo, joten lenkkeily ei käy - eikä ole siihen varusteitakaan. Kuntopyörä.
Altistaminen toimii julkisten paikkojen kammoon
Minulla syke ei laske iltakuntoilun jälkeen joten on vaikea nukahtaa kun sydän tykyttää. Urheilen aamuisin tai päivisin. Aamulla on mahtava urheilla kun sen jälkeen saa energiaa muuhun päivään
Pääsen töistä klo 12.30 ja menen siitä joko lenkille tai salille. Varsinkin salilla saa olla aivan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaan laiska, enkä saa kiksejä liikunnasta.
Liikut itsellesi väärällä tavalla. On olemassa erilaisia tapoja harrastaa liikuntaa, et vain ole vielä löytänyt itsellesi sopivinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti aloittaminen menee liian myöhäiseksi, enkä halua häätöä.
En usko että esimerkiksi lenkkeilystä ulkona saisit häätöä. Suihkussahan saa taloyhtiöissäkin käydä vaikka yöllä.
Minulla on julkisten paikkojen kammo, joten lenkkeily ei käy - eikä ole siihen varusteitakaan. Kuntopyörä.
Altistaminen toimii julkisten paikkojen kammoon
Niin voi olla, mutta en edes osaa hölkätä - kai siihen on joku tekniikka? Kenkiäkään en osaa ostaa.
Kuntoilen aamuisin ennen töihin lähtöä.
Koska tykkään kuntoilla herättyäni heti aamupalan jälkeen. Testot tuntuu olevan koko loppupäivän koholla sen jälkeen. Ainakin muna on pystyssä koko ajan.
Vapaapäivinä kuntoilen aamupäivisin ja työpäivinä iltapäivisin. Ei tämä nyt varmaan pahin mahdollinen tekosyy ole, vai?
Ensiksi illalla ei kande treenata koska yöuni.
Toiseksi, minulla on lapsi, enkä lähde iltaisin pois kodistani pariksi tunniksi polkemaan stepperiä ja nostamaan puntteja.
Ruoka ja löhöily tuntuu paljon mukavammalta.
Minun pas-ka-vam-mai-nen tekosyyni on se, että silloin jäisi kaljat ja Gambinat juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaan laiska, enkä saa kiksejä liikunnasta.
Liikut itsellesi väärällä tavalla. On olemassa erilaisia tapoja harrastaa liikuntaa, et vain ole vielä löytänyt itsellesi sopivinta.
En saa kicksejä minäkään. Olen 50plus, joten kaikenlaista on tullut kokeiltua...
Mutta jtn yritän tehdä koska liikunnan terveysvaikutukset. Puren hammasta, liikun ja hoen: terveysterveysterveys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin valvoa yön liikunnan jälkeisessä, pirteässä endorfiinipöllyssä, kuntoilisin illalla. Tykkään kuitenkin hyvistä yöunista, joten no thanks.
Parhaat yöunethan saa kunnon rääkin jälkeen kun ei jaksa enää tehdä mitään. Voi olla että et treenaa tarpeeksi lujaa
Polarin kello ja tiede on kanssasi täysin toista mieltä. Palautuva keho on stressaantunut, joten syke on korkealla ja sykevälivaihtelu alhainen.
Aamuisin treenaan. Iltaisin palaudun: Netflix and chill'.
Meillä kuntoillaan aamuisin seksiä myöten. Onneksi olemme molemmat aamuvirkkuja.
Lähden lenkille aamuisin tyhjällä vatsalla
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa, ei kykene.
Miksi et kykene?
Kannattaa kokeilla iltaisin