Moni nainen tykkää käsittääkseni olla ilman rintaliivejä kotioloissa. Miksi ihmeessä?
Kysyn, koska minusta vapaasti heiluvat rinnat tuntuvat todella epämiellyttäviltä. Rakastan erityisesti hyvin istuvia urheilurintaliivejä, jotka puristavat rintani tiiviisti puolipalloiksi rintakehääni vasten. Tavalliset, hyvin istuvat rintaliivit ovat minusta vähän kuin yhtä tyhjän kanssa siksi, että rinnat pääsevät niissä heilahtelemaan kevyesti joka sekin tuntuu minusta pahalta. Urheilurintsikoissa olo tuntuu ryhdikkäältä ja kevyeltä. Vähän siltä, kuin joku jatkuvasti kannattelisi rintojani kämmenissään.
Nukkuessa esim. kyljelläni toinen rinnoista saa aikaan "roikkuvan" tunteen ja sekin tuntuu epämiellyttävälle. Käytännössä olen siis ilman rintsikoita ainoastaan seksin aikana sekä suihkussa käydessäni.
Rintani eivät edes ole isot vaan enemmänkin pienehköt ja käytän kokoa 65/70 C.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavaperheemme omistaa erikoisrintaliivejä valmistavan firman. Heidän periaatteenaan on, että jos liivit ovat käyttäjän mielestä epämukavat, niin on joko vääräntyyppiset, -malliset tai -kokoiset liivit, ja/tai ne on väärin säädetty.
Jos rinnanympärys ei yhtään purista, silloin liivit ovat liian lörpät. En ymmärrä, miten liiveistä saisi mukavat?
Rintani eivät roiku eivätkä hölsky häiritsevästi. Ovat kiinteät.
Käytän aina liivejä siis yölläkin. Eli suihku, sauna ja seksi ovat ainoita tilanteita joissa en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen liivittömyys kotona on siis tosi yleistä. Hämmästyttävää!
En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että rintsikat olisi jotenkin epämukavat tai puristavat. Ei kai ne enempää purista kuin pikkuhousutkaan. Tietenkin puen liivit päälle heti aamusta, vaikka aikoisinkin olla koko päivän kotona. Sitä paitsi nännitkin töröttää niin häiritsevästi puseron läpi, että en kehtaisi mennä edes roskia viemään. Tai mitä jos joku tulisi käymään ja tissit töröttäisi siinä tarjolla?
Urheiluliivit puristaa tietysti, mutta ne riisun heti urheilun jälkeen pois jo siksikin, että ne ovat läpimärät hiestä.
75C
Kuulostaa hyvältä paidan läpi töröttävät nännit.
Aina kotona liivit päällä, usein pelkät pikkarit ja liivit (asun yksin). En tykkää myöskään siitä "vetävästä" tunteesta joka tulee ilman liivejä. Miellyttävämpi olo liivit päällä. Eikä minullakaan purista tai kiristä, tukee vain. Yllättävää että niin monella on epämukavat liivit!
Vierailija kirjoitti:
Rintoja on niin monenlaisia. Samankokoisetkin voivat olla hyvin erimuotoisia ja -tuntuisia.
Minä en ole koskaan viihtynyt kotona rintaliivit yllä. Kotiin tultuani vaihdan aina kotivaatteet ylle ja jätän liivit pois. Olen aina asunut yksin, joten muiden ihmisten mielipiteitä ei ole tarvinnut kuunnella.
Kokoni on 38HH. Rintani ovat kuitenkin itsessään kiinteät puolipallot, joten ne eivät heilu eivätkä roiku samalla tavalla kuin hieman vähemmän tiukasta "lihasta ja nahasta" tehdyt. Ne heiluvat vain juostessa, mutta tapanani ei ole juoksennella sisätiloissa. Nukkumiseen ne eivät vaikuta ollenkaan. Vatsallani en ole nukkunut koskaan, koska se ei tunnu selässä mukavalta, ja nyt ajatellen voi kyllä olla niin, että en edes pystyisi nukkumaan näiden pallojen päällä. Mutta eipä tuo haittaa.
Ihmisten ilmoille en missään tapauksessa lähtisi ilman liivejä (aina full cup, 3-4 hakasta ja kaarituet) ja harvojen yökyläilyjeni aikana pidän tietysti liivit nukkumaanmenoon saakka, mutta kotona olen aina ilman.
Tarvitsetko miestä hyväilemään sun rintoja? Ja saisit olla vaikka rinnat paljaina kotona.
Oletteko koettaneet heittää rinnat olan yli? Jos ette, niin ette myöskään tiedä riippurinnoista mitään.
Mulla ei rinnat heilu kun ovat aika kiinteät. Silti pidän yleensä liivejä myös kotona, paitsi nyt kun äskeisen leikkauksen takia liivejä on hankala pitää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tykkäisi ylimääräisistä puristavista vaatekappaleista? Ja ihan turha sanoa että hyvin istuvat rintsikat ei purista. Totta kai ne puristaa, eihän ne muuten tukisi niitä rintoja yhtään.
Joo kyllä vaan puristaa ja varsinkin kaarelliset painavat helposti johonkin kohtaan, jos istuu sillain, että mahaan tulee ruttuja. Eläissäni miulla ei ole ollut sellaisia rintsikoita, jotka eivät puristaisi ja tuntuisi pidemmän päälle epämiellyttäviltä. Tästä syystä en käytä enää lainkaan kaarellisia, ovat ihan h*lvetistä. Ja kyllä, olen kokeillut monenlaisia, mittauttanut ja pyytänyt apua niiden valitsemisessa. Aina sama ongelma.
Minulle ei ole mikään ongelma olla ilman, vaikka kohtuu isotkin ovat. Toki urheillessa jotkin on kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti.
Kiva käydä kylässä perseisillä sohvilla 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavaperheemme omistaa erikoisrintaliivejä valmistavan firman. Heidän periaatteenaan on, että jos liivit ovat käyttäjän mielestä epämukavat, niin on joko vääräntyyppiset, -malliset tai -kokoiset liivit, ja/tai ne on väärin säädetty.
Ei pidä paikkaansa. Jos kiedot ympärillesi tiukan remmin, se puristaa, vaikka olisi kuinka oikean kokoinen. Eihän se edes pysyisi päällä jos ei puristaisi.
Pointti olikin, että sen ei tarvitse olla TIUKKA pysyäkseen päällä ja tukeakseen, jos on oikean muotoinen ja kokoinen. Pressukin pysyy päällä jos sen kuormavöillä vetää tiukkaan kiinni. Mutta esim. paitaa ei tarvitse kiristää lainkaan, koska se pysyy kiristämättäkin ja on mukava.
Minä nakkaan olan yli. Rentouttaa.
t. viidakon Hulda
Tissimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintoja on niin monenlaisia. Samankokoisetkin voivat olla hyvin erimuotoisia ja -tuntuisia.
Minä en ole koskaan viihtynyt kotona rintaliivit yllä. Kotiin tultuani vaihdan aina kotivaatteet ylle ja jätän liivit pois. Olen aina asunut yksin, joten muiden ihmisten mielipiteitä ei ole tarvinnut kuunnella.
Kokoni on 38HH. Rintani ovat kuitenkin itsessään kiinteät puolipallot, joten ne eivät heilu eivätkä roiku samalla tavalla kuin hieman vähemmän tiukasta "lihasta ja nahasta" tehdyt. Ne heiluvat vain juostessa, mutta tapanani ei ole juoksennella sisätiloissa. Nukkumiseen ne eivät vaikuta ollenkaan. Vatsallani en ole nukkunut koskaan, koska se ei tunnu selässä mukavalta, ja nyt ajatellen voi kyllä olla niin, että en edes pystyisi nukkumaan näiden pallojen päällä. Mutta eipä tuo haittaa.
Ihmisten ilmoille en missään tapauksessa lähtisi ilman liivejä (aina full cup, 3-4 hakasta ja kaarituet) ja harvojen yökyläilyjeni aikana pidän tietysti liivit nukkumaanmenoon saakka, mutta kotona olen aina ilman.
Tarvitsetko miestä hyväilemään sun rintoja? Ja saisit olla vaikka rinnat paljaina kotona.
En tarvitse, kiitos. Viihdyn sinkkuna ihan hyvin, ja jos haluaisinkin jonkun, hänen olisi hyvä kiinnostua minusta elämänkumppanina jonkin ihan muun kuin kuppikoon vuoksi.
En käytä ikinä kotona liivejä, julkisestikin hyvin harvoin, lähinnä juhlissa jos ne mekko jonka alle ei käy toppi. Ja todellakin liivit puristaa, eihän ne muuten tukisi mitään! Ei roiku eikä hölsky, eikä mulla ikinä ole ollut mitään nänniongelmia.
Oksennan suuhuni aina kun kuulen näitä "voisin tulla hyväileen sun rintoja" kommentteja. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Jos kiedot ympärillesi tiukan remmin, se puristaa, vaikka olisi kuinka oikean kokoinen. Eihän se edes pysyisi päällä jos ei puristaisi.
Pointti olikin, että sen ei tarvitse olla TIUKKA pysyäkseen päällä ja tukeakseen, jos on oikean muotoinen ja kokoinen. Pressukin pysyy päällä jos sen kuormavöillä vetää tiukkaan kiinni. Mutta esim. paitaa ei tarvitse kiristää lainkaan, koska se pysyy kiristämättäkin ja on mukava.
Minulla on ihan sopivia liivejä, jotka eivät purista, mutta silti rintsikat ovat kaikkein epämukavin vaate. Kakkosena farkut.
Kyllä ne vähän tiellä on jos ei liivejä pidä. Nukkuessa vain en käytä.
T. 75I
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei taida olla ihan sinut itsensä ja kehonsa kanssa.
Miksi vapaana ”heiluvat” (?) rinnat ovat ällöt? Kuka sinulle on opettanut, että vain tiukasti rintakehää vasten puristettuna ne ovat hyvin? Eikö se puristava tunne ole epämukava? Itse käytän urheiluliivejä harrastaessani liikuntaa.
Tissit kokoa 80G/H
Tissini ovat ihanat, mutta ilman liivejä ne tuntuvat oudoilta liikkuessaan vapaasti. Sama hiuksissa, niidenkin pitää olla kiinni ja tiukasti.
Valmistavatko he liivejä myös eriparisille rinnoille? Minulla ainakin istuvuusongelma on pitkälti siitä kiinni, että toinen on pari kuppikokoa isompi. Koko ryhtikin tuntuu siksi vääntyvän mutkalle.