Mies luetteli syitä miksei voi lähteä treffeille kanssani.
Mies sanoi että on työtön, ei osaa hymyillä, ei ole puhelias, vinot hampaat, on ylipainoinen, ei omista autoa, Ei osaa rentoutua, ei osaisi kiinnostua naisesta koska naiset on pinnallisia. Mitäpä tuohon voi enää sanoa.
Kommentit (26)
Eipä siinä muuta kuin kohti uusia seikkailuja, ja treffejä parempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että naiset muuttaisivat toimintaansa että ei ansaitsisi tuommoista kohtelua naiset alkavat haukkumaan miestä joka vaan vahvistaa tuota miesten ajattelua
Eihän ap haukkunut, vaan olisi halunnut treffeille tämän kanssa.
Joo mullekin kerran yksi ikisinkku jota yritin rupesi känisemään ettei hänellä ole rahaa, kun on työtön jne.
Oltiin jollain lailla tuttuja pidemmältä ajalta, eikä luulisi kyllä minusta sellaista kuvaa muodostaneen.
No kun ei kiinnosta niin ei sitten. Siihen loppui se ystävyys.
Vierailija kirjoitti:
Joo mullekin kerran yksi ikisinkku jota yritin rupesi känisemään ettei hänellä ole rahaa, kun on työtön jne.
Oltiin jollain lailla tuttuja pidemmältä ajalta, eikä luulisi kyllä minusta sellaista kuvaa muodostaneen.
Onko työttömät sellaisia ettei ole penniäkään rahaa vai. Olen työtön ja kyllä minulla rahaa on ihan tarpeeksi että pärjään.
Vinot hampaat on pahinta koska ei voi hymyillä. Siksi ei kannata naisia tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että naiset muuttaisivat toimintaansa että ei ansaitsisi tuommoista kohtelua naiset alkavat haukkumaan miestä joka vaan vahvistaa tuota miesten ajattelua
Eihän ap haukkunut, vaan olisi halunnut treffeille tämän kanssa.
Kyllä, tämä nainen halusi treffeille tuon miehen kanssa. Mies itse esti treffit ja ei kyllä tuolla tavalla tule pääsemäänkään treffeille. Epätoivoisuus ja tuollainen luetteleminen omista epäkohdista on todellinen turn off. Ei ole naisen vika jos miehellä noin huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko työttömät sellaisia ettei ole penniäkään rahaa vai. Olen työtön ja kyllä minulla rahaa on ihan tarpeeksi että pärjään.
"Ei ole rahaa" tarkoittaa usein sitä, että rahaa on, mutta sitä ei haluta käyttää siihen tai sen henkilön seurassa, mitä on ehdotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjää mutta ei ole maksullista harrastusta tai ei voi matkustaa mihinkään. Ei voi syödä ravintolassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa mennä ilmaisille treffeille, jossa kuluu mahdollisimman vähän aikaa ja vaivaa.
Oho. Mutta sä olit pyytänyt sitä treffeille vai? Kuulostaa että miehellä on tosi matala itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sopinut kotitreffit. Siihen mies olisi todennäköisesti suostunut.
Minä en halua treffeille naisen kanssa koska ei ole rahaa käydä ravintoloissa tai etelän lomilla. Naisista kun 99% harrastaa matkustamista koko ajan niin en voi olla hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mutta sä olit pyytänyt sitä treffeille vai? Kuulostaa että miehellä on tosi matala itsetunto.
Ei se ole itsetunnosta kiinni vaan siitä ettei mies voi tarjota naiselle samaa tasokasta elämää mitä nainen elää. Raha on kuitenkin se tärkein mitä naiset odottaa mieheltä että pitää olla rahaa mennä reissuun ja tehdä kaikkea. Tuskin nainen haluaa istuskella kotona vaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sopinut kotitreffit. Siihen mies olisi todennäköisesti suostunut.
Ei olisi, kyse ei ollut treffeistä vaan minusta ylipäänsä. Ymmärsin ettei hän ole riittävän varakas parisuhteeseen, oli hyvin vihamielisen kuuloinen ja koin että haukkui minua rahan perässä olevaksi. Tai sitten kaikkia naisia.
Olin työtön itsekin/kuntoutustuella, luultavasti hän sai enemmån rahaa kuin minä, en itsekään olisi mihinkään ravintolaan ollut lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Minähän en muuta toimintaani vain sen takia, että olisin sitten jonkun mieleen. Jokaisella on omat mieltymykset, joten en voi mitenkään miellyttää kaikkia. Parasta siis tehdä oman mielen mukaan. Jos ei kelpaa, niin heippa!
Hän ei vain ollut kiinnostunut sinusta. Jos häntä olisi pyytänyt nainen, josta hän on kiinnostunut, niin mikään noista tekosyistä ei olisi haitannut.
Löydät varmasti jonkun toisen, joka haluaa treffeille sinun kanssasi.
Mitäs tuosta tänne kirjoittelemaan? Jos joku ei halua treffeille niin ei sitten. Ihan sama mikä syynä.
Siis mies ei halunnut treffeille? Vähän epäilen, että mies ei ollut nyt kiinnostunut. Kiinnostunut mies kääntää vaikka kivet ja kannot haluamansa naisen eteen...