Moni nainen tykkää käsittääkseni olla ilman rintaliivejä kotioloissa. Miksi ihmeessä?
Kysyn, koska minusta vapaasti heiluvat rinnat tuntuvat todella epämiellyttäviltä. Rakastan erityisesti hyvin istuvia urheilurintaliivejä, jotka puristavat rintani tiiviisti puolipalloiksi rintakehääni vasten. Tavalliset, hyvin istuvat rintaliivit ovat minusta vähän kuin yhtä tyhjän kanssa siksi, että rinnat pääsevät niissä heilahtelemaan kevyesti joka sekin tuntuu minusta pahalta. Urheilurintsikoissa olo tuntuu ryhdikkäältä ja kevyeltä. Vähän siltä, kuin joku jatkuvasti kannattelisi rintojani kämmenissään.
Nukkuessa esim. kyljelläni toinen rinnoista saa aikaan "roikkuvan" tunteen ja sekin tuntuu epämiellyttävälle. Käytännössä olen siis ilman rintsikoita ainoastaan seksin aikana sekä suihkussa käydessäni.
Rintani eivät edes ole isot vaan enemmänkin pienehköt ja käytän kokoa 65/70 C.
Kommentit (89)
Kommenteista päätellen liivittömyys kotona on siis tosi yleistä. Hämmästyttävää!
En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että rintsikat olisi jotenkin epämukavat tai puristavat. Ei kai ne enempää purista kuin pikkuhousutkaan. Tietenkin puen liivit päälle heti aamusta, vaikka aikoisinkin olla koko päivän kotona. Sitä paitsi nännitkin töröttää niin häiritsevästi puseron läpi, että en kehtaisi mennä edes roskia viemään. Tai mitä jos joku tulisi käymään ja tissit töröttäisi siinä tarjolla?
Urheiluliivit puristaa tietysti, mutta ne riisun heti urheilun jälkeen pois jo siksikin, että ne ovat läpimärät hiestä.
75C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos tästä avauksesta. Voitko vielä laittaa havainnollistavan kuvan niistä rinnoistasi?
Kun pyysit:
https://lh5.googleusercontent.com/proxy/Xn2s1Zv-Zlmyf92q7DfsROIrre2GtYL…;
Ei noi ole urheiluliivejä nähneetkään. Petosta!
t. #5
Ihanko oikeasti katsoit tuossa niitä liivejä? Sporttiliivifetissipervertti!
Mulla on niin riiput, etten kestäisi olla ilman liivejä.
Tulipa tässä myös mieleen, että säilyvätkö rinnat paremmin terhakoina, jos ne ovat suurimman osan ajasta hyvin istuvissa liiveissä?
Rintaliivit aiheuttavat minulle närästystä. Kai kun on niin h-tin isot utareet ja pitää olla liivit todella jämäkät. Mieluummin olen ilman liivejä aina kun mahdollista. Kotona en liiku niin reippaasti että rintojen heilahtelu haittaisi.
Koska mies tykkää ja itsekkin tykkään. T.85D😂
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että rintsikat olisi jotenkin epämukavat tai puristavat. Ei kai ne enempää purista kuin pikkuhousutkaan.
No kyllä puristaa enemmän! Tai, no, enpä tiedä millaisia pikkuhousuja käytät (enkä välitäkään tietää), ehkä ne puristaa enemmän kuin minun?
Siksi että suomeen tuodaan aasiasta liian pieniä liivejä ja toppeja, jotka puristavat. Jokainen vaate puristaa /hiertää ellei se ole hyvin tarkasti suunniteltu ei-puristavaksi, ei-kuumentavaksi, miellyttäväksi, kaiken kokoisille ja että veri kiertää. Ilman voi olla parempi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo "roikkuva" tunne on kamala, ymmärrän mitä tarkoitat ap. En tarkoita sellaista, että itseäni ällöttäisi omat riippurinnat (mitä ne eivät ole), vaan ihossa tuntuu sellainen "painava" tunne mikä tuntuu pahalta.
Joo, se on ikävä tunne, mutta rintaliivien aiheuttama puristava tunne on vielä ikävämpi. Jos olisi rahaa, menisin pienennyttämään rintani. Joku B-kuppi riittäisi hyvin.
Ihanan kevyttä olla ilman + tosi kiva kun ovat valmiiksi ’puristeltavissa’.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos tästä avauksesta. Voitko vielä laittaa havainnollistavan kuvan niistä rinnoistasi?
Kun pyysit:
https://lh5.googleusercontent.com/proxy/Xn2s1Zv-Zlmyf92q7DfsROIrre2GtYL…;
Hyvän näköiset👍😍.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen liivittömyys kotona on siis tosi yleistä. Hämmästyttävää!
En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että rintsikat olisi jotenkin epämukavat tai puristavat. Ei kai ne enempää purista kuin pikkuhousutkaan. Tietenkin puen liivit päälle heti aamusta, vaikka aikoisinkin olla koko päivän kotona. Sitä paitsi nännitkin töröttää niin häiritsevästi puseron läpi, että en kehtaisi mennä edes roskia viemään. Tai mitä jos joku tulisi käymään ja tissit töröttäisi siinä tarjolla?
Ei minulla usein ole kotona pikkuhousujakaan. Eikä ne purista, kun käyttää oikean kokoisia ja pitsittömiä. Ei tulisi mieleenkään pukea rintsikoita kotona ollessa. Mitä väliä sillä on jos joku sattuu tulemaan ovelle? Ei mun luona ketään muita käy kuin tuttuja, ja ne tietää kyllä että mulla on rinnat.
Olisipa muija joskus ilman liivejä toppeja tai vastaavia, mutta ei, aina pitää piilotella niitä.
Vierailija kirjoitti:
Urheiluliivit puristaa tietysti, mutta ne riisun heti urheilun jälkeen pois jo siksikin, että ne ovat läpimärät hiestä.
75C
Takki/huppari päälle, kun viet roskia, niin kukaan ei näe sinun nännejä.
Kai tiedät, että liivit voi pukea kesken päivän päälle? Siis jos joku tulee käymään, niin ennen vieraan tuloa puet liivit päälle. Näin minä teen. Yllätysvieraita ei käy, joten ehdin aina hyvin valmistautua.
Näin, ongelmat selvitetty.
(p.s. mun alushousuissa ei ole kaaritukia ja ovat mallia joustavat mummopöksyt, niin eivät tietenkään purista samanlailla kuin rintaliivit, joissa on kaarituet ja ovat tiiviisti ihoa vasten)
Eräs tuttavaperheemme omistaa erikoisrintaliivejä valmistavan firman. Heidän periaatteenaan on, että jos liivit ovat käyttäjän mielestä epämukavat, niin on joko vääräntyyppiset, -malliset tai -kokoiset liivit, ja/tai ne on väärin säädetty.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin väärältä, että koska olet syntynyt naissukupuolen edustajaksi sinun on pakko survoa kehosi osia kuristaviin ja sitoviin välineisiin. Rintojen pois leikkaaminen pitäisi olla jokaisen oikeus.
Minä en ainakaan leikkauttaisi. Olen ylpeä ja rakastan rintojani. Siitä huolimatta että ovat pienet. Isorintaisen naisen on ehkä pakompi käyttää liivejä koska mukavuus yms.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti.
Kerro lisää. Ja vinkkinä: kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
C-rinnat ovat kyllä isot. Minulla on AA-A eivätkä rinnat liiku mihinkään vaikka kuinka pomppisin. Rintaliivit puristavat pidemmän päälle, joten en käytä kotona.
Mulla sama. Lisäksi käytän rintaliivejä kodin ulkopuolellakin vain silloin kun on pakko (lähinnä ennen kuukautisia ja kesällä ohuiden paitojen kanssa). En omista kovin paljon liivejä ja uusien liivien löytäminen kaupasta on tällä kuppikoolla vaikeaa, joten on pakko käyttää säästäväisesti niitä, etteivät lopu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavaperheemme omistaa erikoisrintaliivejä valmistavan firman. Heidän periaatteenaan on, että jos liivit ovat käyttäjän mielestä epämukavat, niin on joko vääräntyyppiset, -malliset tai -kokoiset liivit, ja/tai ne on väärin säädetty.
Ei pidä paikkaansa. Jos kiedot ympärillesi tiukan remmin, se puristaa, vaikka olisi kuinka oikean kokoinen. Eihän se edes pysyisi päällä jos ei puristaisi.
Minun kokoni on 70J, ja fiilikset vähän samanlaiset kuin ap:llä. En mitenkään ällöä rintojani, mutta niiden liikkuminen tuntuu inhottavalta, joskus jopa sattuu. Juuri tuo "roikkuva" tunne on kamala, ymmärrän mitä tarkoitat ap. En tarkoita sellaista, että itseäni ällöttäisi omat riippurinnat (mitä ne eivät ole), vaan ihossa tuntuu sellainen "painava" tunne mikä tuntuu pahalta. Vaikea tuota on selittää sellaiselle, joka ei koe sitä noin.