Moni nainen tykkää käsittääkseni olla ilman rintaliivejä kotioloissa. Miksi ihmeessä?
Kysyn, koska minusta vapaasti heiluvat rinnat tuntuvat todella epämiellyttäviltä. Rakastan erityisesti hyvin istuvia urheilurintaliivejä, jotka puristavat rintani tiiviisti puolipalloiksi rintakehääni vasten. Tavalliset, hyvin istuvat rintaliivit ovat minusta vähän kuin yhtä tyhjän kanssa siksi, että rinnat pääsevät niissä heilahtelemaan kevyesti joka sekin tuntuu minusta pahalta. Urheilurintsikoissa olo tuntuu ryhdikkäältä ja kevyeltä. Vähän siltä, kuin joku jatkuvasti kannattelisi rintojani kämmenissään.
Nukkuessa esim. kyljelläni toinen rinnoista saa aikaan "roikkuvan" tunteen ja sekin tuntuu epämiellyttävälle. Käytännössä olen siis ilman rintsikoita ainoastaan seksin aikana sekä suihkussa käydessäni.
Rintani eivät edes ole isot vaan enemmänkin pienehköt ja käytän kokoa 65/70 C.
Kommentit (89)
En tee kotona kauheasti muuta kuin istu sohvalla joten ei pääse tissit heilumaan epämiellyttävästi. Kaupassakin käyn ilman, kun ei tarvitse juosta. Rintsikat kiristää ja puristaa, mukavampi olla ilman. Farkkujakaan en käytä kotona, en edes sukkahousuja vaikka nekin on aina L/XL kokoa vaikken ole kovin isokokoinen.
Mulla on kiinteät d-kupin rinnat. Rinnat pitää aina ultrata, koska mammografiassa ei saa kunnon kuvaa. Otan heti rintsikat pois kotia tullessani.
Olan ihan samoilla linjoilla, mulla on lähes aina rintsikat - hyvät ja hyvin istuvat. Ärsyttävää tissien roikkuminen ja hiki tissin alla jos ei ole liivejä. Yöllä varsinkin mitä tiukempi ja paikallaan pitävä, sitä parempi.
Ja ei purista eikä ahdistaa todellakaan.
Mulla on isohkot rinnat ja oon aina kotona ilman rintaliivejä. Joo, tissit heiluu ja näin, mutta ihan sama. Olo on paljon vapaampi ja rennompi. Jos lähden jonnekin, niin laitan liivit, mutta heti kotiin tullessa otan ne pois.
"Puristava tunne" niin, kantsii ostaa oikeaa kokoa niin ei purista XD
Mulla on isot ryntäät enkä todellakaan ole ilman liivejä kotona. Mielelläni olisin mutta näillä lolloilla liivittömyys sattuu ja inhoan sitä että isot lollot pitää "kerätä" pois alta tai siirtää sivuun. Eipä tätä ymmärrä kuin toinen isorintanen… Lisäksi selkä ja niska tulee tavallistakin kipeämmäksi ellei lolloilla ole riittävästi tukea.
Sen verran voin tehdä myönnytystä että liivit on toppimalliset, vähän kevyemmät. Kaarituet on inhottavat mutta tukee isoa povea parhaiten tavallisista liiveistä. Usein käytän pitkiä aikoja pelkästään (kuppimallisia) urheiluliivejä. Pitää lollot kurissa ja nuhteessa, ei heilu eikä hölsky.
Todellakin kadehdin pienirintaisia kanssasiskoja jotka voivat olla vapaasti luomuja ja heittää rinsikat nurkkaan!
Vierailija kirjoitti:
Koska mies tykkää ja itsekkin tykkään. T.85D😂
Sama! Jos en oo muistanut ottaa liivejä pois töistä tultuani, mies huomauttaa nopeasti. :D Vetoaa siihen, että ei niitä saa kahlehtia. On kyllä paljon mukavampi olo ilman liivejä. 85C
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet
N19 100G
No joo, 100 gramman tissit on varmasti aika pikkuiset.
Ei mulla heilu eikä roiku mikään. Kauniit kiinteät rinnat.
Inhottaa pelkkä mielikuva aapeen alta hikisistä, päältä jääkylmistä metritisseistä.