Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis vaihtaaks joku oikeasti wc-harjan kahden kuukauden välein? Eiks tuu kalliiksi ostaa niitä koko ajan?

Vierailija
02.02.2020 |

Miten muut?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huffington Postko se nyt kertoo, että me siivoamme vessankin väärin, kun emme vaihda harjaa kuudesti vuoteen. Taitaa olla ameriikkalaiset vessaharjat kovin huonolaatuisia, kun eivät kestä tuon pidempään.

Vierailija
82/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen vessaharjan usein käytön jälkeen siten, että kun vedän vessan niin pidän harjaa siinä vesipyörteessä. Näin etenkin jos olen poistanut pytystä jotain näkyviä jälkiä. En koe tarpeelliseksi olla koko ajan vaihtamassa, kun harja pysyy tällä ihan siistin näköisenä kuitenkin, eikä kakkaraitoja pyttyyn tule mitenkään usein. Enemmän käytetään siihen pytyn pesuun. En laittaisi vessaharjaa tiskikoneeseen enkä ihan helposti edes lavuaariin, mutta tosiaan sen wc-pytyn sisäpinnan ei nyt varsinaisesti tarvitsekaan olla ihan steriili. Eihän sinne normaalisti edes kosketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steriloin se iltaisin hammastahnalla, samalla kun pesen sillä hampaat.

Markkinoiden juoni tuo, että joka tarkoitukseen pitäisi olla oma harja. Oikeasti yksi ja sama harja käy vessaan, lattioille, hampaille ja hiuksiin. Auton lumiharjaksikin sopii, mutta harvoin on käden ulottuvilla kun tarvitset..

Vierailija
84/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa vaihdan ja tarpeen mukaan.

Vierailija
85/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Desinfioin säännöllisesti ja vaihdan ehkä puolen vuoden välein uuden. Mies kun on sellainen että sillä aina perse räjähtää pönttöön niin tulee sitä harjaaki usein käytettyä....

Siis eikö miehesi pese vessanpönttöä ikinä, sinun hommasi??

Vierailija
86/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harja desinfioituu siinä samalla kun sillä värkkäilee pytyssä klooripesuaineen kanssa, joten kestää liki ikuisesti.

Vierailija
87/94 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harja desinfioituu siinä samalla kun sillä värkkäilee pytyssä klooripesuaineen kanssa, joten kestää liki ikuisesti.

Puhdistuu kyllä miedommallakin pesuaineella, kun pyttyä pesee. Klooria ei ole tarvis käyttää, menee vesistöihin!

Vierailija
88/94 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan koko vessanpöntön parin kuukauden välein. Sehän se vasta likainen onkin! Harja on pikku juttu siihen verrattuna.

Eihän sitä nyt pesemällä voi saada tarpeeksi puhtaaksi mitenkään!

Vierailija
90/94 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Desinfioin säännöllisesti ja vaihdan ehkä puolen vuoden välein uuden. Mies kun on sellainen että sillä aina perse räjähtää pönttöön niin tulee sitä harjaaki usein käytettyä....

Minun hommahan se on pestä ne jarrutusjäljet sieltä. Ei mies saa aikaiseksi ja minä en viihti niitä katella joten pesen ne.

Vierailija
91/94 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas tätä ihmisten uusavuttomuutta ja piittaamattomuutta luonnonvaroista.

Vierailija
92/94 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun hommahan se on pestä ne jarrutusjäljet sieltä. Ei mies saa aikaiseksi ja minä en viihti niitä katella joten pesen ne.

JSS! Hyi s*****a.

Vierailija
93/94 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten viimeksi vaihdoin harjan, kun edellinen alkoi näyttää kuluneelta/hapsottavalta. Se oli vissiin ollut meillä ainakin neljä vuotta, en kyllä muista. Ihan riittävästi se harja puhdistuu viikottaisen vessanpesun yhteydessä, ja pesujen välissä sen voi suihkuttaa käsisuihkulla tai vessanvedon pyörteessä jos on tarvis. Meillä on umpinainen/kannellinen harjapidike, sieltä myös kaadan joka viikko siivouspäivänä mahdolliset kerääntyneet vedet pyttyyn ja desinfioin pidikkeen. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
94/94 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 10 vuotta ollut sama harja :D

En ole itse kayttanyt sita viela kertaakaan, en tieda miten mies tai vieraat sitten. Ei nayta likaiselta tai kuluneelta.