Kylläpä teki hyvää saada näpäyttää tuttavaa :). Menin hänen 40v syntymäivilleen ihan asiallisesti jopa suht kalliin lahjan kanssa, mutta mukana oli kortti onnea 50 vuotiaalle.
Itse olen saanut aina kärsiä siitä, että minua on luultu alaikäiseksi vielä liki 30 vuotiaana eikä kukaan ikinä ole minun tunteistani välittänyt vaan näitä töksäytyksiä ja väärin käsityksiä on tullut jatkuvasti.
Menin kahveille normaalisti asiallisen lahjan kanssa joka oli kaikin tavoin asiallisesti lahjakassissa mutta kyljessä oli kortti onnea 50 vuotiaalle.
Olin kääntöpuolella kirjoittanut myös käsin tervehdyksen jossa mainittiin 50v ikää.
Tuttava otti lahjan vastaan ja vilkaistessaan korttia hänen ilmeensä venähti ja hän tokaisi, että minähän täytin vasta 40v.
Sanoin sitten kauhistuneena että ai kauheaa miten mä nyt näin hyppäsin 10 vuotta eteen päin...
Ai ai kerrankin näin päin :)
Kommentit (41)
Öö.. Tässähän nyt vaan tilanne näyttää siltä, että sinä et osaa numeroita.
No kylläpä olet fiksu ja filmaattinen. Ystäväsi on todellinen onnenpekka että on saanut sinut 'ystäväkseen' (huomannet nuo lainausmerkit?).
Siis, Alkon kassa kysyy sulta papereita ja sä kostat ystävällesi. Joo.
Hulluilla halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset. :)
39 vuotiaana arvostan tätä jäynää.
Joo 0/5. Toisaalta tämmöinen ilmiö on olemassa, että joku joka täydellisesti mokaa itsensä, kuvittelee, että on onnistunut muka nolaamaan jonkun toisen. Mutta luultavasti ap on näitä tyyppejä, jotka ovat saaneet synttärikutsun joskus vuonna 2000 viimeksi.
Mitäpä ihminen tekisi vihamiehillä jos on sinunlaisesi "ystävä".
Käytöksestä päätellen olet 15 vuotias. Eli varmaan ihan syystä sua luullaan alaikäiseksi.
Ei ihme, että sua luullaan alaikäiseksi. Käyttäydyt kun kiukutteleva kakara.
Ei kun ihan ihmisten toimesta luultu jokapäiväisessä elämässä. Nyt ikää 35v ja vihdoin alettu pitää 20 vuotiaana.
T. ap
Typerää ja turhaa vittuilua, joka kertoo itsestäsi kaiken tarpeellisen.
Psyykkisesti sairailla on usein hyvin vähän ystäviä. Mikähän voisi olla syynä?
Halveksittavaa käytöstä, aloittaja. Jos sinua luullaan nuoremmaksi, syynä on hyvin todennäköisesti käytöksesi eikä ikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ihan ihmisten toimesta luultu jokapäiväisessä elämässä. Nyt ikää 35v ja vihdoin alettu pitää 20 vuotiaana.
T. ap
Ei kyllä uskoisi. Tosin en tunne montaakaan noin törppöä teiniäkään.
Minäkin olen 35-vuotias ja ihan kohtalianen parta kasvaa. Siltikin joudun prismassa näyttämään paperit. Kenelleköhän minä kostaisin tämän vääryyden?
Voihan siitä nauttia jos tuon jälkeen pidetään "pimeänä"
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 35-vuotias ja ihan kohtalianen parta kasvaa. Siltikin joudun prismassa näyttämään paperit. Kenelleköhän minä kostaisin tämän vääryyden?
Ekana tietty äidille ja sitten voit laajentaa lähipiiriin muutenkin ja sitten työkavereihin. Ap antanee mielellään vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
T. ap
Toimesta-muoto paljastaa sinut vanhaksi tutuksi trollaajaksi. Todellisuudessa elämässäsi ei tapahdu yhtään mitään, joten keksit näitä satuja päivästä toiseen milloin mistäkin aiheesta. Reppana.
Oletko ap vähän yksinkertainen?