Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas, miksi rynkytät kaikin voimin kaupan ovea ennen sen aukeamista?

Vierailija
02.02.2020 |

Olen töissä kaupassa, joka aukeaa klo 8 ja joka aamu siellä on ihmisiä odottelemassa jo puoli tuntia ennen kaupan aukeamista ja he repivät ovea kaksin käsin heti kun näkevät, että henkilökuntaa on jo paikalla. Aukioloajat on selvästi kaupan ovessa. Miksi ihmeessä harrastat tätä?!?

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen et kauppaasi on tulijoita. Me maksamme palkkasi. Ole kiitollinen.

Vierailija
182/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset o kohtelias asiakaspslvelija ja avaa ovea asiakkaille kun kerran lymyät jo myymälässä? Joustoa!

Siksi koska tarvittavia toimia ei ole tehty. Eikä niitä sitten saa tehtyä, kun päästät yhden, tulee toinen jne. Mikä siinä aukioloaikojen noudattamisessa on vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen et kauppaasi on tulijoita. Me maksamme palkkasi. Ole kiitollinen.

En ole. Opettele katsomaan kelloa.

Vierailija
184/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kokeilee jos ovi oliskin jo auki. Mikä naurunremakka raikuisi jos ovi oliskin sattumoisin auki ja väki jonottelis hölmönä ulkona eikä kukaan olis huomannu rynkyttää. Voi nolous. Täällä olis ketjukaupalla panettelua asiasta.

Ne ovet eivät ole auki puoli tuntia ennen avaamista.

Vierailija
185/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ärsyttäviä kun on automaattisesti sähkölukot. Olin kauan sitten tukityöllistettynä virastotalon eräässä virastossa, paikalla olin minä joka en tehnyt lainkaan asukaspalvelua ja siivooja ja lukot aikesivat itsestään täsmälleen ko 8.00. Lisäksi odottajat saivat olla sisätiloissa, eli oli virastotalon eteinen, missä tultiin rynkyttämään kun nähtiin että paikalla on joku. Mullakin oli liukuva työaika ja meillä meni päiväkoti niin että mies vei aamulla.  Mä kävin sanomassa oven takana että asiakaspalvelijoita ei ole vielä paikalla ja lukot aukeavat automaattisesti. Siitäkö se huuto alkoi vaikka aukemiseen oli vielä vartti ja se oli KIELLETTY aukaista ovia itse. 

Vierailija
186/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rynkyttää jotain palstamammaa pehvaan.

Vierailija
187/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset o kohtelias asiakaspslvelija ja avaa ovea asiakkaille kun kerran lymyät jo myymälässä? Joustoa!

Joo me ihan huvikseen tullaan norkoilemaan aina reilusti ennen avaamista. Kuullut koskaan esim. kassanlaskusta ja tilityksestä? Tai jossain myymälöissä voi olla laskutuksen tekemistä tmv. Siinä samallako nuo tehdään kun palvellaan rynkyttäjiä? Ja ammattilaiset ovat parhaillaan reilu tunti ennen avaamista rynkyttelemässä.

Vierailija
188/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut mitään taikasanoja, kuten seesam aukene, tai simsalabim, toimiiko jossain?

Vierailija
189/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti nähnyt noita rynkyttäjiä. Luuleeko ne oikeasti, että kun kaupan sisällä on jo henkilökuntaa valmistelemassa kaupan avaamista, joka tapahtuu esim. klo 8.00, että he tulisivat avaamaan oven minuuttiakaan ennen klo 8.00? Haha, helvetin ääliöt! Olen jopa nähnyt kuinka joku täti huitoi ikkunasta kaupan sisään ja osoitti ovea "tule avaamaan". Mitä ihmettä noiden päässä liikkuu. Ei varmaan kauheasti mitään. Kauppa ei aukea 7.46 eikä 7.59, vaan klo 8.00. Ja ei, ovet ei ole vahingossa auki aiemmin, vaan klo 8.00. Älykääpiöt.  

Vierailija
190/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla olin töissä kaupassa (yksityinen ketju). Sinne oli juuri tullut uusi myymälänhoitaja, joka halusi innokkaasti palvella asiakkaita. Minun työaikani kassalla alkoi klo 9, samaan aikaan kun kauppa aukesi. Tulin myymälän puolelle työvaatteissa klo 8.59. Minut tulkittiin myöhästyneeksi, koska kassalla oli jo jono. Tämä innokas myymälänhoitaja oli avannut ovet etuajassa, koska oven takana oli ollut rynkyttäjiä.

Vielä omatkin puree :)

Vierailija
191/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleisten vessojen ovien rynkytys tämän harrastuksen alalaji?

Ilmeisesti on. Muutaman kerran olen karjassut rynkyttäjälle että tämä on varattu, etkö tajua!

Vierailija
192/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti nähnyt noita rynkyttäjiä. Luuleeko ne oikeasti, että kun kaupan sisällä on jo henkilökuntaa valmistelemassa kaupan avaamista, joka tapahtuu esim. klo 8.00, että he tulisivat avaamaan oven minuuttiakaan ennen klo 8.00? Haha, helvetin ääliöt! Olen jopa nähnyt kuinka joku täti huitoi ikkunasta kaupan sisään ja osoitti ovea "tule avaamaan". Mitä ihmettä noiden päässä liikkuu. Ei varmaan kauheasti mitään. Kauppa ei aukea 7.46 eikä 7.59, vaan klo 8.00. Ja ei, ovet ei ole vahingossa auki aiemmin, vaan klo 8.00. Älykääpiöt.  

Porukka kuvittelee, että kassatyöskentely ja hyllyjen täyttäminen on kaupan työntekijöiden ainoa tehtävä.

Vierailija
193/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin suomalaista, NIIN suomalaista.

Ulkomailla asiakkaat otetaan ilolla sisään, jos ollaan jo kaupassa, eikä pidetä kellon tarkasti säännöistä kiinni ja avata ennen aukioloaikaa.

Siellä ollaan vähän fiksumpia ja joustavampia.

Sinccis

Me ollaankin suomessa ja olen 99% varma ettei nämä rynkkääjät ole käyneet kuin korkeintaan suomi/tallinna risteilyllä. 

Tai sitten ne on just niitä matkailijoita jotka luulevat saavansa erikoispalvelua myös Suomessa.

Vierailija
194/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä rynkyttelijät nyt pärjäävät jos ostavat verkkokaupasta? Miten verkkokaupan ovia pääsee rynkyttämään? Jos paketti on tilattu vaikka kotiovelle. Menevätkö rynkyttämään pakun ovia?

Vierailija
195/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä rynkyttelijät nyt pärjäävät jos ostavat verkkokaupasta? Miten verkkokaupan ovia pääsee rynkyttämään? Jos paketti on tilattu vaikka kotiovelle. Menevätkö rynkyttämään pakun ovia?

He ovat niitä, jotka hätäilevät, kun paketti ei ole heti seuraavana päivänä oven takana.

Vierailija
196/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yleisten vessojen ovien rynkytys tämän harrastuksen alalaji?

Ilmeisesti on. Muutaman kerran olen karjassut rynkyttäjälle että tämä on varattu, etkö tajua!

Tämä vessanoven rynkytys on ollut ilmeisen traumatisoivaa päätellen siitä että olen varmaan miljoonat kerrat nähnyt painajaista, jossa menen julkiseen vessaan. Ovessa on 4-5 erilaista lukkoa, lukitsen ne kaikki, mutta rynkyttäjät puskevat ja puskevat ja lukko toisensa jälkeen antaa periksi vaikka yritän kaksin käsin pitää ovesta kiinni. Lopulta ovi alkaa taipumaan ylä- ja alaosista, seinät muuttuvat verhoiksi.

Vierailija
197/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin suomalaista, NIIN suomalaista.

Ulkomailla asiakkaat otetaan ilolla sisään, jos ollaan jo kaupassa, eikä pidetä kellon tarkasti säännöistä kiinni ja avata ennen aukioloaikaa.

Siellä ollaan vähän fiksumpia ja joustavampia.

Sinccis

Tää on ihan maailman typerin idea, kun hommat on kesken. Meillä myymäläpäällikkö harrasti tätä, niin oli välillä pakko huutaa, ettet auo ovia, paistopisteen tiski on vielä tyhjä, pullat jäähtymässä tai ottimet pesukoneessa tai pussit laittamatta. Sitten nää aamuvirkut ryysii myymälään valittamaan, miksei ole sitä tai tätä. No ei ole, kun ei olla vielä auki! Ja aikataulut ja työvuorot ja tehot on laskettu minuutilleen.

Vierailija
198/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas, kun nää rynkyttäjät k u o l e e, niin ne on heti taivaan porteilla ryysimässä ja rynkyttämässä. Ja Jumala siitä suuttuu ja huutaa suutuspäissään rynkyttäjille: Menkää helvettiin sieltä rynkyttämästä! Kannattiko?

Vierailija
199/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä rynkytystä kannattaa myös tehostaa muutamalla napakalla potkulla oven alaosaan. Sitten naama mahdollisimman lähelle lasiovea ja tiukka tuijotus sisällä liikkuvan myyjän silmiin. Ammattilaiset saattavat myös näyttää vähän kulmahammasta.

Ja kaverit selän taa irvistelemään. Meitä on täällä iso jengi vihaisia eläkeläisiä!

Vierailija
200/232 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen rynkytyskisaan voisi lisätä erikoislajin, rynkyttäjien ohitus. Nouda lehdet ulkoa ilman, että yksikään rynkyttäjä samalla livahtaa sisään ulko-ovesta. On meinaan pirun kova homma, myös henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme