Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viisikymppiset?

Vierailija
01.02.2020 |

Minkälaisia juhlia olette viisikymppissynttäreinä pitäneet? Oletteko järjestäneet itse tai onko työnantaja jotenkin muistanut? Mulla firma ei muistanut mitenkään. Sain sen palkallisen arkivapaan, kun erikseen pyysin. Perheen kesken käytiin ravintolassa, mutta yksikään ystävä ei muistanut. Toisaalta en isoja juhlia olisi halunnutkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan mitään.

Vierailija
2/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hyvän ystävän kanssa syömässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viettänyt viisikymppisiä enkä aio parin vuoden päästä juhlia kuusikymppisiäkään.  En tykkää järkätä mitään juhlia ja en välitä vieraista ! Muutenkin kaikki juhlat ja kyläilyt on ihan last season. Viihdyn todella hyvin omissa oloissani. 

Vierailija
4/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut viettää viiskymppisiäni yhtään mitenkään. Työkavereissani ja lähipiirissäni kuitenkin vietettiin. Päätin lopulta viettää itsekin, koska oli eräänlainen "sosiaalinen paine". Toisaalta oli ihan hauskaa viettääkin. Synttäreilleni tuli yllättäen ihmisiä exän suvustakin. Omat läheiseni ja ystäväni tietenkin sekä suurin osa työkavereista firman toimitusjohtajaa myöten. Oli ihan kivat pippalot, vaikka järjestinkin kotona ja itse. Kuuskymppisilläni aion kuitenkin "olla matkoilla" eli lähdetään siskoni kanssa Irlantiin.

Vierailija
5/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään todella harvat järjestävät juhlia. On häät ja on hautajaiset, mutta ei muuta. 

Ja sitten itketään kun kukaan ei järjestä mitään juhlia.

Meidän perhe järjestää juhlia aina kun on vähänkään juhlan aihetta. On kaikenlaista, ja on ruuat ja grillit ja kattaukset ja teemat. Ja kutsutut tulevat mielellään ja muistelevat vielä pitkään ihania ikimuistettavia juhlia. 

Mietin vain teitä, jotka "emmäämitääjuhliajärjestäomanporukankanssaollaanvaanpiilossa". Onko teillä koskaan mitään kivaa, onko mitään hienoa, onko mitään elämystä, jota muistella? Vai ollaanko aina jossain esson baarissa "salaa"? Säälittää. 

Me nautimme juhlista, ja kutsumme rakkaat ihmiset juhlimaan. Mun ja miehen 5-kymppiset on parin vuoden päästä. Toivon että vanhempani ovat vielä silloin elossa ja pääsevät meidän kanssa juhlimaan elossa olemista!

Vierailija
6/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt juhlia. Lähdimme perheen kanssa reissuun ja satsasimme siihen: viiden tähden hotelli kivassa Alppikohteessa, mahtavat ruuat, päivät rinteessä. Synttäripäivän illallisella hotelli muisti skumpalla ja kakulla.

Työpaikka tarjosi kakkukahvit ja pienen tilaisuuden, työkavereilta sain kukkakimpun ja pullon parempaa punkkua.

Vierailija
7/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on vähän parempi kuin muut

Vierailija
8/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe muisti. En kuuluta ikääni missään. 55 ikää ja niin kauan kun luullaan että olen 40v hyvin menee! 0

Vierailija
9/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksinäni kahden viikon luksussafarilla Tansaniassa. Nautin suunnattomasti.

Vierailija
10/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeksi enoni juhlissa. siellä oli vähän liikaakin firma muistanut. Oli toivottu ettei puheita, mutta niitä oli noin tunnin, melkein hyvillä perusteilla.

Kun nuo viralliset osuudet oli ohitse, oli kivat rennot juhlat. Oli kyllä isot juhlat koska ystäviä, sukulaisia, firmaa oli niin paljon.

Vierailija
11/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yksinäni kahden viikon luksussafarilla Tansaniassa. Nautin suunnattomasti.

Kuulostaa ihanalta. Millainen elämänmeno siellä on ? Millainen majoituksesi oli= entä hinnat? Oliko joitain rokotuksia mitä oli huolehdittava?

Vierailija
12/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestänyt eikä kukaan muistanut.

Vierailija
13/13 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla sanoin, etten halua muistamista, mutta työkaverit olivat kuitenkin ostaneet pienen lahjan. Työnantajalta sain kukat ja saman lahjan, jonka kaikki muutkin. Tarjosin vaan karkkeja, koska en muistamista halunnut.

Mies oli yllätykseksi varannut hotelli yöpymisen ihanassa sviitissä, ostanut shampanjaa ja vei syömään minut ja lapset (teinejä).

Mun vanhemmat ja apoivanhemmat kutsuin sitten kahville. Varsinkin omille vanhemmilleni se oli tärkeää, koska olen kuitenkin heidän lapsensa!

Tarkoitus oli alunperin lähteä matkalla, mutta lapsilla oli koeviikko, enkä halunnut ilman heitä viettää päivää!