Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen putosi jäihin-netissä alkoi kommentointi ulkonäöstä ja painosta. Kommentoikaa

Vierailija
01.02.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nuori-nainen-putosi-jaihin-pilkkire…

Yksi raukka pudonnut jäihin niin muut alkaa netissä haukkua painosta ja vaatetuksesta, nykyään joutuu helposti somekohun kiistakapulaksi. Itse tipuin kerran Vaasassa onkilahteen keskellä yötä ja kauhea kokemus, ei meinannut päästä jäälle ja paleli monta päivää sen jälkeen, en olisi halunnut joutua lisäksi haukutuksi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun on jotkut ihmiset ällöttäviä. Tuo painon arvostelu kertoo ainoastaan ihmisen typeryydestä.

Vierailija
2/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa netissä? Me olemme julmia; me emme anna anteeksi; me emme unohda; me olemme internetin todelliset kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetän kohta viimeisenkin uskonrippeet ihmisiä kohtaan.

Vierailija
4/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hieman erikoiset pilkkivarusteet päällä.

5/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta meininkiä :(

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkireissulla??

Vierailija
7/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vain äärimäisen kauniit ja laihat ihmiset olisivat pelastamisen arvoisia.

Vierailija
8/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalainen "apetor" opettaa turvallista jäillä liikkumista ja pelastautumista

Vierailija
9/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, mutta ei yllätä valitettavasti.

Miten ap onnistuit tippumaan Onkilahteen keskellä yötä? Ja miten pääsit ylös? Olen itse liikkunut sielläpäin paljon ja en oikein ymmärrä miten siinä voisi päätyä jäälle, jos ei tarkoituksella jäälle lähde. Onkilahdella on myös virtaus ja sulaa siltojen lähellä.

Vierailija
10/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Joka talvi lukuisat tuhdit pilkkijämiehet putoavat jäihin.

En ole tullut ajatelleeksi, että vain hoikat miehet kuuluu pelastaa.

Vierailija
11/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa netissä? Me olemme julmia; me emme anna anteeksi; me emme unohda; me olemme internetin todelliset kasvot.

Oot niin nolo.

Vierailija
12/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen nainenhan on tuo on. Mitä tuossa nyt on. Ohuelta näytti jää

mies52v

Vierailija
13/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun on jotkut ihmiset ällöttäviä. Tuo painon arvostelu kertoo ainoastaan ihmisen typeryydestä.

Kyllä se kertoo enemmän siitä, että joku on lihottanut itsensä epäterveellisiin mittoihin. Kenenkään ei pitäisi joutua maksamaan toisen itse aiheutetusta lihavuudesta. Tietenkin ihmisten tulee vastustaa sitä, varsinkin jos/kun lihava ei itse sitä tajua. Ylipainoisuus maksaa yhteiskunnalle käsittämättömät määrät rahaa ja vaikuttaa myös kohteeseensa erittäin negatiivisesti. Mitään haittaa ei elämäntapamuutoksesta ole.

Vierailija
14/14 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kertoo enemmän siitä, että joku on lihottanut itsensä epäterveellisiin mittoihin. Kenenkään ei pitäisi joutua maksamaan toisen itse aiheutetusta lihavuudesta. Tietenkin ihmisten tulee vastustaa sitä, varsinkin jos/kun lihava ei itse sitä tajua. Ylipainoisuus maksaa yhteiskunnalle käsittämättömät määrät rahaa ja vaikuttaa myös kohteeseensa erittäin negatiivisesti. Mitään haittaa ei elämäntapamuutoksesta ole.

Eiköhän tuo sinun ylimielinen analyysi ihmisen painon lähtökohdista aiheuta enemmän haittaa yhteisölle (lue: yhteiskunnalle) kuin jonkun random ihmisen ylipainoisuus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi