Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte kotiinne uuden lattian

Vierailija
01.02.2020 |

niin millaisesta haaveilette?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylilevylattia.

Vierailija
42/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi rahasta kiinni, niin vinyylilankku tai korkki. Koska koiria ja kissoja taloudessa.

Edullisimmillaan noin 25€/neliö. Ei paha minusta kun ottaa huomioon että on täysin huoltovapaa lattia. Ei ikinä hiomista ja maalaamista, kestää hyvin juuri esim lemmikit.

On se niin kova homma kahdenkymmenen vuoden välein tilata ammattilainen hiomaan lattia... Se sun muovilattias menee tuossa vaiheessa kaatopaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vzierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa muu kuin mäntylauta! Voihan Venäjä, että mä vihaan tätä keltaisen oranssia naarmuista lattiaa!

Maalasin lakatun mäntylattian viime kesänä, noin 60 neliötä. Ei ollut ylitsepääsemättömän hankalaa. Hioin lakatun pinnan rikki nauhahiomakoneella, kittasin pahimmat kolot ja raot puukitillä ja maalasin vesiohenteisella maalilla (jatkovarsi pensseliin, kävi nopsasti). Kuivui puoli vrk ja maalasin uudelleen. Meillä on kaksi koiraa ja hyvin on kestänyt maalipinta kulutusta. Oli todellakin sen arvoista, lattia vaikuttaa niin paljon huoneen yleisilmeeseen.

Minkä merkkisellä maalilla maalasit? Mulla on vanha lautalattia ja kaksi koiraa, 15 kg ja 35 kg, ja olen harkinnut lattian maalausta, mutta pelkään, että isompi koira viimeistään ruovittelee uuden maalipinnan pilalle.

Teknofloor Aqua. Valitsin vesiohenteisen maalin koska kuivumisaika on niin paljon lyhyempi. Yläkerrassa meillä maalattu liuotinohenteisella Betoluxilla enkä ole huomannut mitään eroa kestävyydessä. Meidän koirista painavampi on 13 kg. Olen kyllä varautunut maalaamaan uudelleen tarvittaessa, tuo maali kuivuu niin äkkiä että kerroksen maalaa päiväseltään. Isoin homma on huoneen tyjentäminen.

Vierailija
44/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi rahasta kiinni, niin vinyylilankku tai korkki. Koska koiria ja kissoja taloudessa.

Edullisimmillaan noin 25€/neliö. Ei paha minusta kun ottaa huomioon että on täysin huoltovapaa lattia. Ei ikinä hiomista ja maalaamista, kestää hyvin juuri esim lemmikit.

On se niin kova homma kahdenkymmenen vuoden välein tilata ammattilainen hiomaan lattia... Se sun muovilattias menee tuossa vaiheessa kaatopaikalle.

Ei lattian hiomiseen mitään ammattilaisia tarvita.

Vierailija
45/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkalattia

Vierailija
46/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylilankkulattia koska koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan