Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte kotiinne uuden lattian

Vierailija
01.02.2020 |

niin millaisesta haaveilette?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olis koiraa, niin ehdottomasti sävyttämätön tammiparketti. Koska on koira, niin tuli tammen väristä vinyylikorkkia (sellaista paksua lankkua).

Vierailija
22/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parketti on aina parketti, kotoinen ja lämmin. Jus sellanen laitettiin. Tammea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalle lankkulattia ja kaupunkiasuntoon muovimatto. Ne ovat suosikkiani.

Ohuet parkekit, laminaatti, laatat, kivi ei paljon innosta tai herätä haaveiluja.

Vierailija
24/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi rahasta kiinni, niin vinyylilankku tai korkki. Koska koiria ja kissoja taloudessa.

Edullisimmillaan noin 25€/neliö. Ei paha minusta kun ottaa huomioon että on täysin huoltovapaa lattia. Ei ikinä hiomista ja maalaamista, kestää hyvin juuri esim lemmikit.

Vierailija
25/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa muu kuin mäntylauta! Voihan Venäjä, että mä vihaan tätä keltaisen oranssia naarmuista lattiaa!

Siitäkin saa ihan kivan lattian, kun poistaa lakan hiomalla ja suurimmat naarmut ja maalaa sen lattiamaalilla.

Meillä vanha talo ja osa vanhaa puulankkua ja yläkerrassa mäntylauta ja maalauksen jälkeen olen tosi tyytyväinen. Mäntylauta lakattuna näyttää harvoin kauniilta, vaan lähinnä tunkkaiselta.

Vierailija
26/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särähtää mielessä aina nämä "jos saisitte" aloitukset. Elääkö nämä ihmiset niin passiivista ja merkityksetöntä elämää, ette yhtä lattiaa edes pysty hankkimaan. Minä halusin tammiparketin ja sellainen minulla on. Enkä minä sitää mistään saanut, ihan rahalla ostin.

Kaikilla ei yksinkertaiseti ole sitä rahaa.

Vierailija
27/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalattia. Olisi mukavaa kun saisi olla koko ajan kosketuksissa äitimaahan.

Vierailija
28/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa muu kuin mäntylauta! Voihan Venäjä, että mä vihaan tätä keltaisen oranssia naarmuista lattiaa!

Maalasin lakatun mäntylattian viime kesänä, noin 60 neliötä. Ei ollut ylitsepääsemättömän hankalaa. Hioin lakatun pinnan rikki nauhahiomakoneella, kittasin pahimmat kolot ja raot puukitillä ja maalasin vesiohenteisella maalilla (jatkovarsi pensseliin, kävi nopsasti). Kuivui puoli vrk ja maalasin uudelleen. Meillä on kaksi koiraa ja hyvin on kestänyt maalipinta kulutusta. Oli todellakin sen arvoista, lattia vaikuttaa niin paljon huoneen yleisilmeeseen.

Vierailija
29/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita tummasävyistä illuminaattia. Muista pyytää vapaamuurari asentamaan.

Aika hyvä! :D

Vierailija
30/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen tummasta tammiparketista.

Meillä on tumma tammiparketti, on kaunis kyllä. Mutta kaikki pöly näkyy siinä, jos nyt valitsisin, niin ottaisin vaaleamman.

Vierailija
31/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita tummasävyistä illuminaattia. Muista pyytää vapaamuurari asentamaan.

Aika hyvä! :D

Mutta ikivanha. Joku tuon aina heittää lattiakeskusteluihin. 😆

Vierailija
32/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särähtää mielessä aina nämä "jos saisitte" aloitukset. Elääkö nämä ihmiset niin passiivista ja merkityksetöntä elämää, ette yhtä lattiaa edes pysty hankkimaan. Minä halusin tammiparketin ja sellainen minulla on. Enkä minä sitää mistään saanut, ihan rahalla ostin.

Kaikilla ei yksinkertaiseti ole sitä rahaa.

Rahaa saa kun menee töihin.

Vierailija
33/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinyylilankku

Siis muovimatosta haaveilet. Kestävä.

Vierailija
34/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tammilautaparketti, juuri minulle sopiva. Tätä en vaihda.

Vierailija
35/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalasin lakatun mäntylattian viime kesänä, noin 60 neliötä. Ei ollut ylitsepääsemättömän hankalaa. Hioin lakatun pinnan rikki nauhahiomakoneella, kittasin pahimmat kolot ja raot puukitillä ja maalasin vesiohenteisella maalilla (jatkovarsi pensseliin, kävi nopsasti). Kuivui puoli vrk ja maalasin uudelleen. Meillä on kaksi koiraa ja hyvin on kestänyt maalipinta kulutusta. Oli todellakin sen arvoista, lattia vaikuttaa niin paljon huoneen yleisilmeeseen.

Minkä merkkisellä maalilla maalasit? Mulla on vanha lautalattia ja kaksi koiraa, 15 kg ja 35 kg, ja olen harkinnut lattian maalausta, mutta pelkään, että isompi koira viimeistään ruovittelee uuden maalipinnan pilalle.

Vierailija
36/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just laitettiin läpi talon tammilankkuparketti aavistuksen harmaaseen sävytettynä. Keittiöön ja apukeittiöön tulee 60x60 cm vaalea harmaanruskea italialainen laatta.

Vierailija
37/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan harmaata lankkulaminaattia, jossa tekstiä! Meidän asuinalueella on myynnissä uudehko asunto kyseisellä kuosilla ja en ihmettelisi jos pitkä myyntiaika johtuisi siitä.

Vierailija
38/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isossa omakotitalossa kivilaatta, eläväpintainen beige. Vesikiertoinen lattialämmitys. Ihana. Ei näy pölykään.

Vierailija
39/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisellä maalilla maalasit? Mulla on vanha lautalattia ja kaksi koiraa, 15 kg ja 35 kg, ja olen harkinnut lattian maalausta, mutta pelkään, että isompi koira viimeistään ruovittelee uuden maalipinnan pilalle.

Meillä on maalattu suurin osa lattioista Tikkurilan Permolla, on hyvää mutta sitä ei käsittääkseni enää saa. Myös liuotinohenteinen Betolux on ollut käytössä ja hyväksi todettu sekin.

Eti

Vierailija
40/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän. Asun yksin kalliissa vuokra-asunnossa ja olin kuusi vuotta sairauslomalla syövän vuoksi. 

Menoni ylittivät tuloni, sain yt-neuvotteluissa potkut syöpäni vuoksi ja löysin huonopalkkaisen työn. Olen vuosia etsinyt halvempaa asuntoa. 

Kiitos, kun huomaavaisesti varmistit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme