Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään tai kenenkään puolisolla minoksidiili ja finasteridi auttaneet kaljuuntumiseen?

Vierailija
01.02.2020 |

Nuorehko mies kyselee joka on vasta herännyt siihen että hiukset alkavat lähteä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet viittaavat paksunsuolen tulehdukseen.

Vierailija
62/71 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä samat oireet ja käytin vaan 2 vuotta. En pysty nukkumaan enää kunnolla, impotenssi, ruuansulatus ei toimi. Lihakset eivät ole kadonneet ja siitä olen onnellinen. Jos tästä ei parane muutamassa vuodessa niin taitaa olla itsemurhan paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella voin sanoa, että kyllä

Propeciasta oli apua. Käytin sitä n. 2v ja kyllä siinä

vuoden käytön jälkeen huomasi että hiusten kunto oli parantunut.

Hiusten lähteminen tietysti väheni jo paljon aikaisemmin - https://euhealth24.com/fi/drug/propecia-generic

Vierailija
64/71 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lyhyen aikaa Finasterid valmistetta hiusten lähtöön ja olen nyt vuosikaudet kärsinyt muun muassa matalista testosteroniarvoista sen monine oireineen. Korvaushoitojaksoa kokeiltiin muutama vuosi sitten, mutta ei tuottanut tulosta. Vielä olen pärjännyt jotenkuten ja onneksi on välillä parempia jaksoja, lapset hankittu yms. Ei voi sanoa, että elämä on pilalla, mutta ei se kyllä kaukanakaan siitä ole. Ikää 32

Vierailija
65/71 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propecia (Finasteridi) - https://htm109.com/track.php?c=cmlkPTcxMzExMCZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Suosittelen Propecia täysin vilpittömästi, se on suorastaan kumouksellinen valmiste hiustenlähtöä vastaan!

Vierailija
66/71 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transnainen ja syönyt 10 vuotta finasteridia ja se pelasti alkavan pälvikaljuuntumisen. Voin suositella ko. tuotetta. Tulokset näkyvät 3-6 kk aikana. En ole itse huomannut mitään sivuvaikutuksia tuotteella.

Vierailija
67/71 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sattuipa oma vuosien takainen ketju silmiin. Hänkin tosiaan propecian (finasteridi) käyttään helmikuussa 2020. Edelleen on hiukset päässä, ehkä jopa parempina kuin 2020.

-Ketjun aloittaja.

Vierailija
68/71 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en haluaisi mieheni syövän tuollaista tavaraa.

-Kaljun miehen onnellinen vaimo.

Amen. Tuollainen turhamaisuus on vastenmielistä. Mitä hiton väliä miehen hiuksilla muka on? 

Vierailija
69/71 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen 55v , päälaelta hiuksia lähtee ja kalju paistaa , ostin minoxidilia ja käyttänyt sitä päivittäin päälaelle , nyt 2kk kuluttua kyllä kaljuun onk asvanut uusia hiuksia , jatkan toki aineen käyttöä , hintaa sille tietysti tulee , mutta mutta , kyllä ulkonäkö on tärkeintä 

Vierailija
70/71 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en haluaisi mieheni syövän tuollaista tavaraa.

-Kaljun miehen onnellinen vaimo.

Sama! 

Vierailija
71/71 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen transnainen ja syönyt 10 vuotta finasteridia ja se pelasti alkavan pälvikaljuuntumisen. Voin suositella ko. tuotetta. Tulokset näkyvät 3-6 kk aikana. En ole itse huomannut mitään sivuvaikutuksia tuotteella.

Mutta sinulla ei ole enää penistä? Miten voisitkaan nähdä sivuvaikutuksia?