Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tai kenenkään puolisolla minoksidiili ja finasteridi auttaneet kaljuuntumiseen?

Vierailija
01.02.2020 |

Nuorehko mies kyselee joka on vasta herännyt siihen että hiukset alkavat lähteä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattuja tuotteita, jotka toimii. Tämän hetken villitys on topical finasteride. Googleta. Finasteride aiheuttaa vähemmän sivuoireita paikallisena mm. youtubesta löytyy videoita.

Vierailija
2/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko lisää kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ite. Kaljuuntuminen pysähtyi ja tukkaa kasvoi kaljuuntuneille alueille. Mutta, mutta. Rinnat kasvoivat ja olivat kipeät, seksuaaliset halut ja kyvyt katosivat. Siemensyöky ei irronnut millään, silloin harvoin kun seisoi.

Finsteridia söin. Lopetin käytön. Onneksi halut palasi osittain ja rinnatkin vähän pieneni. Osalla ne menee kokonaan eikä palaudu.

Kyllä piti olla tyhmä, että tukan takia ryhdyin syömään tuollaista myrkkyä. Ei ole tukasta paljon iloa, kun naisen kanssa ei pysty mihinkään. Nyt sitten saa pelätä vielä aggressiivista eturauhassyöpää...

Vierailija
4/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt minoksidiiliä nyt 7kk kerran päivässä ja päänahka hieman kutisi alkuun ja tuo on vähän hankala kun valuu jos vähänkin liikaa menee. Mutta tulokset ollut hyvät. Noin 7 vuotta mennyt kello taakseppäin hiusten suhteen ja parhaat tulokset näkee vasta vuoden päästä.

Vähän ilen huomannut rintakarvoituksenkin kasvaneen tuon jälkeen, mutya ei vaarallista.

Suosittelen tilaamaan ulkomailta, maksaa kolmanneksen suomen hinnasta. Olen 33v mies.

Vierailija
5/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen

jälkeen 4kk

Vierailija
6/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin ite. Kaljuuntuminen pysähtyi ja tukkaa kasvoi kaljuuntuneille alueille. Mutta, mutta. Rinnat kasvoivat ja olivat kipeät, seksuaaliset halut ja kyvyt katosivat. Siemensyöky ei irronnut millään, silloin harvoin kun seisoi.

Finsteridia söin. Lopetin käytön. Onneksi halut palasi osittain ja rinnatkin vähän pieneni. Osalla ne menee kokonaan eikä palaudu.

Kyllä piti olla tyhmä, että tukan takia ryhdyin syömään tuollaista myrkkyä. Ei ole tukasta paljon iloa, kun naisen kanssa ei pysty mihinkään. Nyt sitten saa pelätä vielä aggressiivista eturauhassyöpää...

Mikä oli alkutilanne sinulla?

Vierailija
7/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en haluaisi mieheni syövän tuollaista tavaraa.

-Kaljun miehen onnellinen vaimo.

Vierailija
8/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen

jälkeen 4kk

Thanks buddy for sharing this! I researched topical Fin & Min a lot and there's scientific proof that the DHT level in your scalp is decreased by 70% and only a very little amount (20%) gets into your blood so that's why i think there are almost no side effects with this method. I'll start with it next week!

Vierailija
9/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohimoilla pitkät lahdet ja päälaella kalju läiskä. Päälaen lainku katosi kokonaan.

Nykyään olen lähes kalju, vain takaa ja sivuilla kasvaa. Ajelen ne lyhyelle sängelle.

Lue noiden tuotteiden tuoteseloste ja etenkin tunnetut sivuvaikutukset, ennen kuin alat käyttää. Etpähän sitten ylläty. Google löytää dokumentit ja löytyy sieltä myös tutkimustietoa ja käyttökokemuksia. Etupäässä etirauhashoidoksi käyttäneiltä, mutta myös kaljuilta. Minä olin ilmeisesti se yks kymmenestä, jolta kyvyt menee.

Vierailija
10/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.pfsfoundation.org/about-pfs-post-finasteride-syndrome/

Siitäpä lukemaan, niin loppuu mieliteko finasteridin suhteen. Suomessakin on kymmeniä miehiä, joiden elämä on täysin pilalla finasteridin takia. Ja tiedän, tuo on harvinainen, mutta kukaan ei tiedä kenelle se tulee, joten onhan tuo karmeaa venäläistä rulettia.

Itse olin jo hakenut reseptin, mutta onneksi aloin tutkimaan tarkemmin asiaa.

Vierailija
11/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: finasteridihan on yleisesti eturauhasen liikakasvuun käytetty lääke, joten sitä syö varmasti miljoonat ihmiset maailmassa. Jännää on kuitenkin se, että näitä haittavaikutuksia tulee huomattavasti enemmän hiustenlähöön käytetyillä annoksilla. Ja suuremmat puolestaan ei auta hiustenlähtöön.

Hulluja olette nuoret miehet, jotka tuohon uhkapeliin lähdette.

Vierailija
12/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissahan näistä pysyvistä vaikutuksista, jotka jatkuvat vaikka lääke lopetettaisiin, lukee jo lääkepakkauksen yhteydessä. Suomessa käsittääkseni ei vielä.

Vierailija
13/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohimoilla pitkät lahdet ja päälaella kalju läiskä. Päälaen lainku katosi kokonaan.

Nykyään olen lähes kalju, vain takaa ja sivuilla kasvaa. Ajelen ne lyhyelle sängelle.

Lue noiden tuotteiden tuoteseloste ja etenkin tunnetut sivuvaikutukset, ennen kuin alat käyttää. Etpähän sitten ylläty. Google löytää dokumentit ja löytyy sieltä myös tutkimustietoa ja käyttökokemuksia. Etupäässä etirauhashoidoksi käyttäneiltä, mutta myös kaljuilta. Minä olin ilmeisesti se yks kymmenestä, jolta kyvyt menee.

Kauanko kesti, että hiukset alkoivat lisääntyä?

Vierailija
14/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa:

Finasteride ruined my life.

Propecia ruined my life.

Vierailija
15/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa:

Propecia ruined my life.

Itselläni on niin yliaktiivinen alapää, että sen rauhoittuminen olisi vain plussaa.

Vierailija
16/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ainut juttu mitä hiustenlähdölle voi/kannattaa tehdä on käydä hiustensiirrossa kun hiustenlähtö on edennyt tarpeeksi pitkälle ja sinulla on ikää se noin +30v.

Kävin itse Turkissa 10½kk sitten. 3300 siirrettä hintaan 3800€ eli yhden siirteen hinta 1.15€

Vierailija
17/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissahan näistä pysyvistä vaikutuksista, jotka jatkuvat vaikka lääke lopetettaisiin, lukee jo lääkepakkauksen yhteydessä. Suomessa käsittääkseni ei vielä.

Lukee Suomessakin nykyään.

Vierailija
18/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrankasvun edistämiseen käytän minoxidiilia ja toimii.

Vierailija
19/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko kesti, että hiukset alkoivat lisääntyä?

Puolisen vuotta muistaakseni meni. Pari vuotta käytin. Elämäni tyhmin juttu. Mieti, jos joka kymmenes saa vakavat sivuvaikutukset. Haluatko ottaa riskin? Ei se kaljuus niin paha juttu ole kuin kyvyttömyys ja syöpä.

Vierailija
20/71 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa:

Propecia ruined my life.

Itselläni on niin yliaktiivinen alapää, että sen rauhoittuminen olisi vain plussaa.

Yliaktiivinen vs. eloton kutistunut kusiputki. Kumman valitset mieluummin?

Jos joskus 70 kymmpisenä pitäis valita pahojen eturauhasvaivojen ja kyvyttömyyden välillä, niin silloin päätös on ehkä helpompi. Ehkä, kun se päivä ei ole vielä koittanut, vaikka lähellä onkin. Ei noi aineet eturauhasen hoidossakaan sivuvaikutuksettomia ole kavereiden mukaan. Joillain ei mitään haittoja, toisilla sitäkin enemmän. Ja jotenkin noi haitat tuntuu osuvan juuri niille nuorina yliaktiivisille, ainakin minun kaveripiirissä. Mutta tämä ei ole kattava otos. Voihan se olla niinkin, että muutos vähemmän altiivisilla on pieni, joten ei se niin haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi