Mies torjui painon takia?
Kyselyä (sinkku)naisille (varatutkin saavat toki vastata että miten toimisitte, jos olisitte sinkkuja)
Alkutilanne: Olet 168 cm pitkä ja 82 kg nätti nainen. Ihailemasi mies torjuu sinut, vaikka on tiettävästi vapaa. Torjuntasyyt ovat sitä perus "en just nyt halua mitään suhdetta" tms.
Sitten myöhemmin, kun olet 58 kg ja kiinteytynyt myös, mies osoittaa kiinnostusta.
Miten nainen toimisit tällaisessa tilanteessa? Olettaen, että olisit yhä kiinnostunut miehestä.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tadpauolisesti. Kuinka monta miestä onkaan ajan myötä torjuttu painon ja ulkonäön takia.
Tadpauolisesti on hyvin sanottu.
ohis
Do mikä den madtaa dos on duha.
Vierailija kirjoitti:
ihan hyvä paino tuo on jos se koostuu lihaksista
Siis kuulantyöntäjälle. Tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisiko ap itse läskin miehen? Tai muut ketjun naiset?
Ottaisin, koska olen itsekin. Tykkään kuitenkin liikkua, enkä pidä mahdottomana laihtumista. Mielestäni on ikävä asenne torpata toinen vain ulkonäön takia ja tuntematta. En tykkää tinderissä niistäkään, jotka kirjoittavat profiiliin "ei elämänkoululaisille" tms vaikkei se minua koskekaan. Mutta juuri tuo ikävä asenne on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuinka ”läskiä” tarkoitat mutta mielummin hieman pyöreä kuin laiha minulle ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti kypsä ihminen ymmärtää, että muillakin kuin itsellä on oikeus asettaa henkilökohtaista vaatimustasoa. Naisena en haluaisi ylipainoista miestä. Reiluna naisena ymmärrän samat toiveet miessukupuolen puolelta.
Ei ole siitä kysymys, saa vaatia vaikka 40kg naista jos haluaa mutta tuo epärehellisyys, käytös ja kyllä se on nöyryyttävää jos yhtäkkiä sut torjunut kiinnostuu kun olet muuttunut ei siitä tule mitään jos on vähänkään itsekunnioitusta.
Jos on vähääkään itsekunnioitusta, niin ei kerää 30 kg ylipainoa.
Sinc
No tuskin nainen laihtui ihan viikossa. Tilanne on saattanut muuttua miehen osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin, koska olen itsekin. Tykkään kuitenkin liikkua, enkä pidä mahdottomana laihtumista. Mielestäni on ikävä asenne torpata toinen vain ulkonäön takia ja tuntematta. En tykkää tinderissä niistäkään, jotka kirjoittavat profiiliin "ei elämänkoululaisille" tms vaikkei se minua koskekaan. Mutta juuri tuo ikävä asenne on turn off.
Ja siis en ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menee läskin raja?
Ja mitäs, jos sinä sairauden tai muun fyysisen ongelman vuoksi paisuisit valtavan isoksi? Katsoisitko häntä ymmärtäväisesti, jos kumppanisi toteaisi ettet kelpaa hänelle enää sellaisena ja toivottelisit kivempia ihmissuhteita?
Kannattaa aina varoa puheitaan. Karman laki voi olla todella julmaa ja sinä pian läskiesi vanki.
Karman lakihan ei toimi noin, mutta kai tuollaisella ajattelutavalla voi lohduttaa ja huijata itseään...
On eri asia aloittaa seurustelu valmiiksi ylipainoisen kanssa kuin sairastua pitkässä suhteessa.
Ja valtavan isoksi ei paisu kyllä juuri kukaan fyysisen sairauden takia... Toki jotkin lääkkeet ovat aika kamalia, että saavat turvotusta ja painoa kertymään helpommin, mutta yleensä ylipainon takana on ihan vain liiallinen syöminen ja vääristyneet ajatusmallit ruokaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menee läskin raja?
Ja mitäs, jos sinä sairauden tai muun fyysisen ongelman vuoksi paisuisit valtavan isoksi? Katsoisitko häntä ymmärtäväisesti, jos kumppanisi toteaisi ettet kelpaa hänelle enää sellaisena ja toivottelisit kivempia ihmissuhteita?
Kannattaa aina varoa puheitaan. Karman laki voi olla todella julmaa ja sinä pian läskiesi vanki.
Tää on taas tää ainainen aihe. Johon aina vastataan, että on eri asia alkaa uusi suhde kuin päättää se.
Ennen suhdetta on tiukempi seula. Kun sitoudutaan ja kumppani muuttuu, hyväksytään sellaisiakin uusia ominaisuuksia, jotka alussa olisivat johtaneet siihen, ettei suhdetta tule.
Olet minua lyhyempi ja painat lähes 20kg enemmän.
Alle 170cm:lle 65kg on ihan maximi paino jos ei harrasta jotain treenaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minua ei yli viisikymppisen miehen ”vatsakkuus” häiritse hetkeäkään. Muut asiat sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti kypsä ihminen ymmärtää, että muillakin kuin itsellä on oikeus asettaa henkilökohtaista vaatimustasoa. Naisena en haluaisi ylipainoista miestä. Reiluna naisena ymmärrän samat toiveet miessukupuolen puolelta.
Ei ole siitä kysymys, saa vaatia vaikka 40kg naista jos haluaa mutta tuo epärehellisyys, käytös ja kyllä se on nöyryyttävää jos yhtäkkiä sut torjunut kiinnostuu kun olet muuttunut ei siitä tule mitään jos on vähänkään itsekunnioitusta.
Sinc
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä epärehellisyys? Ap on läski, mies ei ole kiinnostunut. Ap laihtuu, mies kiinnostuu. Totta kai minäkin kiinnostuisin miehestä, joka saa elämäntapansa hallintaan. Sehän kertoo paljon kyseisen ihmisen henkisestä selkärangasta.
Mulla on tismalleen samat mitat ja ikääkin yli 40 jo. Ja aina, aina miehiä ollut tarjolla ja tyrkyllä. Ikinä ei ole painoni ollut esteenä.
Voitte kai kuitenkin olla ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinc
Mitä sitten?
No sitä sitten.
Sinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä epärehellisyys? Ap on läski, mies ei ole kiinnostunut. Ap laihtuu, mies kiinnostuu. Totta kai minäkin kiinnostuisin miehestä, joka saa elämäntapansa hallintaan. Sehän kertoo paljon kyseisen ihmisen henkisestä selkärangasta.
Eihän mies kertonut ap:lle että syy on ylipaino vaan että ei muka halua suhdetta -> käännös ei halua suhdetta juuri ap:n kanssa koska lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa epärehellisyys. Kun kertoo valkoisen valheen ja sanoo ympäripyöreästi ettei nyt ole suhteen perässä. Niin se on epärehellisyyttä ja tuomittavaa. Kun jos taas kertoisi totuuden että "en halua suhdetta koska olet liian läski" niin se olisi rehellisyyttä ja sitten kun toinen on laihtunut niin suhdehan siitä syntyisi heti. Kun mies oli niin rehellinen. Niinkö se sinun maailmassasi menisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies kertonut ap:lle että syy on ylipaino vaan että ei muka halua suhdetta -> käännös ei halua suhdetta juuri ap:n kanssa koska lihava.
Niin, kuka haluaa suhteeseen valehtelijan kanssa.