Voisinko saada unelmieni miehen muuttamalla ulkonäköäni
Onko mahdollista saada mies kiinnostumaan pelkästään ulkonäköä muuttamalla? Jos tähän mennessä kiinnostusta ei ole ollut. Vai onko se tuhoontuomittu idea?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voisit. Eri asia sitten on, synkkaako teillä henkisesti niin, että sinä viihdyt hänen kanssaan kovin pitkään. Miehille ei lopulta näytä hirveästi olevan väliä yhteisillä jutunaiheilla ja tekemisillä.
Ongelma on se, että henkisesti vaikuttaa synkkaavan hyvin. Mutta ilmeisesti jotain on ongelmana. Ehkä mies antaisi anteeksi enemmän henkisiäkin asioita, jos ulkonäköni olisi parempi.
Sama sisältä mätäPaska sä silti olisit sen mielestä.
Ulkonäkö vetoaa miehiin kyllä. Yleensä hoikempi vyötärö, pidemmät hiukset, laadukkaat ja naiselliset vaatteet toimivat kiinnostusta lisäävään suuntaan. Ei siis övereitä meikkejä, ripsienpidennyksiä, ihmeellisiä hiusvärjäyksiä jne. Toki riippuu paljon miehestä ja hänen maustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voisit. Eri asia sitten on, synkkaako teillä henkisesti niin, että sinä viihdyt hänen kanssaan kovin pitkään. Miehille ei lopulta näytä hirveästi olevan väliä yhteisillä jutunaiheilla ja tekemisillä.
Ongelma on se, että henkisesti vaikuttaa synkkaavan hyvin. Mutta ilmeisesti jotain on ongelmana. Ehkä mies antaisi anteeksi enemmän henkisiäkin asioita, jos ulkonäköni olisi parempi.
Nyt vasta ymmärsin, että sinulla on joku tietty mies kiikarissa. Kyllä, ulkonäkö antaa monia asioita anteeksi. Mutta tuskin enää tuon saman miehen kohdalla. Jos hän ei ole sinusta nyt kiinnostunut, niin tuskin on tulevaisuudessakaan - ellei sitten ole niin sika, että haluaa ottaa hyödyn irti naisesta, joka koettaa muuttaa itseään kelvatakseen.
Nuoruudessa eräs mies ei ollut minusta kiinnostunut. Hän puhui joskus tykkäävänsä joistakin rockabilly-naisista joilla oli mustat hiukset ja olivat menevän oloisia. Itselläni oli tavalliset maantien harmaat/ruskeat hiukset ja olin kiltti. Värjäsin hiukset mustaksi ja välittömästi tämä mies kiinnostuikin minusta. Siis aivan yhtäkkinen muutos tapahtui kiinnostuksen tasossa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa eräs mies ei ollut minusta kiinnostunut. Hän puhui joskus tykkäävänsä joistakin rockabilly-naisista joilla oli mustat hiukset ja olivat menevän oloisia. Itselläni oli tavalliset maantien harmaat/ruskeat hiukset ja olin kiltti. Värjäsin hiukset mustaksi ja välittömästi tämä mies kiinnostuikin minusta. Siis aivan yhtäkkinen muutos tapahtui kiinnostuksen tasossa.
Miten kipeä on oltava, että haluaa hiusten väriin perustuvan suhteen?
Kaikkea sitä naiset onkin valmiita tekemään miehen vuoksi. Eikä siltikään ole taattu että hän sinusta kiinnostuisi.
Ap, oletko ihan terve? Olisiko suhde tyydyttävä ja turvallinen, jos se lepäisi noin huteralla pohjalla?
Jotenkin tämä ei kuulosta naisen mietteiltä ollenkaan. Pikemminkin Jonnen 13 v. Tai miksei Jonnan 11 v.
Samaa olen itsekin miettinyt. Hiukseni kokivat eilen muodonmuutoksen, hienoiksi hän niitä sanoi, olikohan vain kohteliaisuudesta?
Kiinnostuksen voi herättää vaikka pukeutumalla pelleksi, mutta ei se säily jos ei nuppien välillä ole vetovoimaa.
Oikeastiko idioluutio on näin pitkällä?
A. Ihmisiä ei tavata Tinderissä
B. Match ei ole parisuhde
C. Ulkonäkö ei ole tärkein
D. Tunteita ei voi pakottaa
E. Jos olet yksin, syy löytyy itsestäsi, todennäköisesti asenteesta ja käytöksestä
F. Vain itseään voi kehittää ja muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä naiset onkin valmiita tekemään miehen vuoksi. Eikä siltikään ole taattu että hän sinusta kiinnostuisi.
Ei kai sitä tarvitsekaan kiinnostua. Jos vaan muutos on omasta mielestä hyvä. Parasta tietysti olisi, jos ulkonäön parantamisen jälkeen edes joku kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen voi herättää vaikka pukeutumalla pelleksi, mutta ei se säily jos ei nuppien välillä ole vetovoimaa.
Oikeastiko idioluutio on näin pitkällä?
Entä jos ensin vain toinen kokee vetovoimaa. Toinen kokee vetovoimaa vasta, kun toinen muuttuu eri näköiseksi. Näin molemmat kokevat vetovoimaa toisiinsa ja suhteesta tulee kestävä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen itsekin miettinyt. Hiukseni kokivat eilen muodonmuutoksen, hienoiksi hän niitä sanoi, olikohan vain kohteliaisuudesta?
Jos viittaat minun hius-viestiini, niin ei. Piiritin kyseistä miestä 1,5 vuotta, hän ei koskaan vastannut viesteihin heti vaikka olikin koneella jne. Kun värjäsin hiukset mustaksi, hän kiinnostui samalla hetkellä. Siitä lähtien kaikki oli helppoa. Olimme yhdessä 10 vuotta.
Onnistuuhan se, kokemusta löytyy. Ulkonäkö on aika tärkeä osa parinvalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kipeä on oltava, että haluaa hiusten väriin perustuvan suhteen?
Jos olet ihastunut johonkin, ja saat vastakaikua, niin ei sitä tuollaisia mieti. Tottakai olin vain onnellinen, koska olin niin ihastunut. Ja vihdoinkin hän ihastui minuun myös.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuhan se, kokemusta löytyy. Ulkonäkö on aika tärkeä osa parinvalintaa.
Edellä mainittiin tuosta tärkeimmästä eli kiinnostuksen kohteesta. Meillä latistui suhde alta vuodessa kun ainoa liima välillämme oli fyysinen vetovoima eikä niinkään työ, harrastukset tms. yhdistävät seikat joista olisi voinut saada lisäliimaa. Eri asia, jos molemmat haluaa elää näin :P
Vierailija kirjoitti:
E. Jos olet yksin, syy löytyy itsestäsi, todennäköisesti asenteesta ja käytöksestä
F. Vain itseään voi kehittää ja muuttaa
E. Kohta on täyttä kuraa. Luonteeni on hyvä, ja tämä on muiden mielipide minusta ihmisenä noin yleisesti ottaen. Mutta kun on huonoilla geeneillä siunattu, niin sitä kemiaa ei yllätys yllätys sitten löydykään. Ulkonäkö on numero 1 tekijä tavattaessa. Jos naisen ulkonäkö ei miestä säväytä mitenkään, niin sitä ei voi nainen kompensoida millään hauskuudella, huumorilla, kivalla luonteella jne. Kun on hakannut päätään seinään teini -ja koko aikuisiän mitä tulee seurusteluun, niin kyllä se vika on jossakin ja minun tapauksessa se on ulkonäössä. Yhdeksi illaksi menisin, mutta parisuhteeseen en vain kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
F. Vain itseään voi kehittää ja muuttaaE. Kohta on täyttä kuraa. Luonteeni on hyvä, ja tämä on muiden mielipide minusta ihmisenä noin yleisesti ottaen. Mutta kun on huonoilla geeneillä siunattu, niin sitä kemiaa ei yllätys yllätys sitten löydykään. Ulkonäkö on numero 1 tekijä tavattaessa. Jos naisen ulkonäkö ei miestä säväytä mitenkään, niin sitä ei voi nainen kompensoida millään hauskuudella, huumorilla, kivalla luonteella jne. Kun on hakannut päätään seinään teini -ja koko aikuisiän mitä tulee seurusteluun, niin kyllä se vika on jossakin ja minun tapauksessa se on ulkonäössä. Yhdeksi illaksi menisin, mutta parisuhteeseen en vain kelpaa.
Epäviehättäviä naisia (kuten miehiäkin) näkee parisuhteissa aika usein eli ei ole syy.