Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?

Vierailija
01.02.2020 |

Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?

https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…

Kommentit (245)

Vierailija
41/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuusi siis ;)

Vierailija
42/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31 lisää

Häiden pukeutumisen pointti ei ole se, että on itse mahdollisimman tyylikäs vaan se, että kunnioittaa morsianta. Ja kun meillä on tapaa laittaa häihin muita kuin mustaa, niin jos ei sitä noudata niin osoittaa halveksuntaa morsianta kohtaa. Parempi olla menemättä niihin häihin, jos ei voi noudattaa pukukoodia. Häissä ei saa kiinnittää itseensä huomiota vaatetuksella ja osittain läpinäkyvä vartalonmyötäinen musta mekko on todellakin huomion kiinnittämistä, kun kaikki muut välttävät sitä mustaa.

Morsiamen kunnioitus, halveksunta morsianta kohtaan....😂

Oletko naimisissa? Olet ollut varmaan aikamoinen bridezilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä voi laittaa häihin tuon mekon, jos se itsestä tuntuu hyvältä ja kokee, että hääseurue on sellainen, ettei siitä tulisi morsiamelta ja muilta pahaa silmää. Sähkönsinisen laukun sijaan kuitenkin asustaisin vaikka vaaleansinisellä laukulla, mikä hieman pehmentäisi kokonaisuutta ja sopisi nude-kenkien kanssa. Sähkönsininen laukku voi tehdä kokonaisuudesta hieman kovan ja bilemäisen kesähäitä ajatellen. 

Vierailija
44/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole sovelias häihin. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka miksi pitää väkisin hankkia sopimaton?

Vierailija
46/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on toimistotyöläisen työvaate, ei alkukesän häävieraan vaate.

Ei ole liian seksikäs tai nuorekas, vaan turhan arkinen ja synkkä.

Vierailija
47/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen asu pikkujouluihin, mutta kaamea häihin.

Vierailija
48/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle morsiamena olisi ok. Hääpäiväämme ei pilaisi se, että jollain on musta vaste päällään :D

Kysy siis hääparilta? Kiva mekko!

Kehtaisiko hääpari sanoa vieraalle, että älä tule mustassa.

Miksei kehtaisi, niiden hääthän ne on. Ja tuskin jotain puolituttuja on kutsuttu vaan ihan kavereita tai sukua joille kyllä aikuisen pitää kehdata sanoa jos suoraan vielä kysyy.

Vierailija
49/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äitisi hautajaisiin mieluummin.

Vierailija
50/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamattoman vanhahtavan tyylinen mekko, suorastaan huutaa vuotta 2007. Itse en niinkään perusta väreihin liittyvistä uskomuksista, enkä omissa häissäni paheksuisi edes valkoiseen pukeutujaa. Mutta toi mekko on vain tosi tanttamainen. Sininen laukku ja nudet korkokengät vain lisäisivät tätimäistä ja tunkkaista vaikutelmaa.

Miten olisi joku klassinen silkkimekko, jolle olisi varmasti käyttöä ikuisesti?

Vierailija
51/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tunkkainen vaate, mutta itsehän vastaat omasta pukeutumisestasi.

Vierailija
52/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei,ei ja ei

Vierailija
53/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois 30 euroa

https://www.ellos.fi/ellos-collection/mekko-andi/7010119-01

Kiitos avusta, ihan nätti on mekko, mutta ei todellakaan sopisi minulle. Näyttäisin ihan hirveältä tuo päällä, olen liian lyhyt ja liian rintava tuohon. Minusta tuo on myös aika synkkä kesään. Musta on toki vieläkin synkempi, mutta ainakin siinä on klassista tyyliä.

Aika tylyjä kommentteja kyllä tullut :)

Joku sanoi, että mekko on 2007 tyylinen, itseni täytyy myöntää, että olen lakannut seuraamasta muotia ihan kokonaan enkä yhtään tiedä, miten nykyään on tyylikästä pukeutua. Olen yli 40-vuotias ja tykkään ajattomista jutuista, joiden kanssa voi kikkailla pienillä yksityiskohdilla.

Ihan oikeasti minua tuon mekon kanssa jännittää eniten se, että vaikutan liian seksikkäältä ja tyrkyltä, koska se on aika ihonmyötäinen. Sen lisäksi joitakin häiritsee musta väri. Toisaalta mekko on peittävä, mikä on ihan hyvä. Tyylikysymykset muuten eivät varsinaisesti kiinnosta minua tässä.

Ap

Vierailija
54/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton päälle pitäis laittaa joku vaalea takki/bleiseri. Tollasenaan ei hyvä eikä sovi häihin.

Vierailija
55/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois 30 euroa

Kiitos avusta, ihan nätti on mekko, mutta ei todellakaan sopisi minulle. Näyttäisin ihan hirveältä tuo päällä, olen liian lyhyt ja liian rintava tuohon. Minusta tuo on myös aika synkkä kesään. Musta on toki vieläkin synkempi, mutta ainakin siinä on klassista tyyliä.

Joku sanoi, että mekko on 2007 tyylinen, itseni täytyy myöntää, että olen lakannut seuraamasta muotia ihan kokonaan enkä yhtään tiedä, miten nykyään on tyylikästä pukeutua. Olen yli 40-vuotias ja tykkään ajattomista jutuista, joiden kanssa voi kikkailla pienillä yksityiskohdilla.

Ihan oikeasti minua tuon mekon kanssa jännittää eniten se, että vaikutan liian seksikkäältä ja tyrkyltä, koska se on aika ihonmyötäinen. Sen lisäksi joitakin häiritsee musta väri. Toisaalta mekko on peittävä, mikä on ihan hyvä. Tyylikysymykset muuten eivät varsinaisesti kiinnosta minua tässä.

Ap

Eli nyt on yli nelikymppinen, lyhyt, rintava nainen väkisin änkeämässä itseään poolokauluksiseen, umpinaiseen, sysimustaan, ihonmyötäiseen mekkoon kesähäihin? Tässä ei ole enää mitään muuta uskottavaa kuin se, etteivät tyylikysymykset kiinnosta.

Vierailija
56/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois 30 euroa

Ap

No en nyt peittäväksi tuota riesua sanoisi kun tissit näkyy läpi.

Ja ei siis tosiaankaan ole hääjuhla-asu.

Vierailija
57/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois 30 euroa

Ap

Kannattaa jännittää enemmän sitä näytätkö tilaisuuteen sopimattomalta.

Vierailija
58/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös musta ole nimenomaan juuri se väri joka sopii aina, juhlaan kuin juhlaan? Musta on juhlallinen tyylikäs väri ja sopii mielestäni ihan hyvin häävieraalle, morsiamelle mielellään ei. :D

Tuon mustan kanssa kannattaa kuitenkin yhdistää värejä siten, ettet missään tapauksessa ole ihan kauttaaltaan koko musta, se olisi outoa. Eli jotain vaaleita asusteita tarvitset.

Vierailija
59/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois 30 euroa

Ap

No en nyt peittäväksi tuota riesua sanoisi kun tissit näkyy läpi.

Ja ei siis tosiaankaan ole hääjuhla-asu.

Minusta näyttää että ainoa kohta joka on läpikuultava on hihat. Muualla on varmaan taustakangas.

Vierailija
60/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Etsi uusi mekko ja tule näyttämään se av-raadille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä