Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?
Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?
https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…
Kommentit (245)
Ei tuota saa alkukesän häihin sopivaksi edes asustamalla. Kuten joku jo sanoi, pikkujoulumekko. Ei juhlava, ei kesäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.
Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.Ei se ole nuorekasta ja seksikästä pukeutua häihin tuollaiseen asuun vaan pelkästään noloa. Sitäpaitsi on muitakin vaihtoehtoja kuin kukkamekot jos niitä kammoaa.
Ei ap:lla ilmeisesti ole tarkoituskaan olla nuorekas ja seksikäs. Niin kuin jo ylempänä kirjoitin niin tuo on ennemminkin tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.
Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.Ei se ole nuorekasta ja seksikästä pukeutua häihin tuollaiseen asuun vaan pelkästään noloa. Sitäpaitsi on muitakin vaihtoehtoja kuin kukkamekot jos niitä kammoaa.
Noloa? Miksi tuo mekko on nolo?
Mekko ei oisi nolo pikkujouluissa tai jossain talviajan juhlissa, alkukesän häissä se on. Näyttää siltä, että ei ole oikein tajuttu mihin juhliin ollaan tulossa. Toimisi ehkä jollain teinillä, joka haluaa kapinoida, ei aikuisella naisella.
Samanlaisen nudena saat asustamalla toimimaan mutta et mustaa. Ei mustaa eikä valkoista häihin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian musta, en kyllä laittaisi.
Miten musta voi olla liian musta?
Ohis
Tuo näyttää ihan sysimustalta, kun on vielä umpinainen kaulus. Joku avonainen kaulus ja toisenlainen kangas ei loisi niin sysimustaa vaikutelmaa.
Eihän tuo ole mekko vaan hame ja paita. No oli mikä oli, niin ei ainakaan nuden värisiä kenkiä, niiden kammotuksien aika on mennyt jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:lla ilmeisesti ole tarkoituskaan olla nuorekas ja seksikäs. Niin kuin jo ylempänä kirjoitin niin tuo on ennemminkin tyylikäs.
Ei umpimusta kolttu ole tyylikäs kesähäissä. Tyylikkyys alkaa tilannepukeutumisesta.
Jos nyt väenvängällä pukeudut häihin hautajaisväriin hanki edes se sähkönsininen huivi ja hattu. Että et jätä ensisijaisesti mieleen että olipa se yksi kuin hautajaislookissa
Hauska ketju. Suurin osa meistä suomalaisista pukeutuu aika huonosti, sanokaa mitä sanotte. Liian pieniä ja liian kirjavia vaatteita, mukavuus edellä ja ilman minkäänlaista omaa tyyliä porukka yleensä ravaa juhlissa.
Sitten kun ap haluaisi laittaa mustan ja tyylikkään mekon niin tottakai tämä raati hylkää idean täytenä susena. Parempi laittaa se viisi vuotta sitten pieneksi jäänyt kukallinen polyesteri mekko päälle, ihoa vaaleammat sukkahousut ja vaikka mukavat terveyssandaalit ettei jalkoja hierrä. Näin noudatetaan häiden pukukoodia.
Mekko on hieno ja tyylikäs, mutta häihin ei saa laittaa mustaa mekkoa. Kertakaikkiaan ei voi, se on huonoa käytöstä ja kyllä se näyttää kettuilulta, jos niin tekee. Jos se ei olisi läpinäkyvä ja siihen laittaisi jonkun vaaleanpunaisen tai vaalensinisen jakun, jota pitäisi koko ajan päällä, niin sitten ehkä, mutta musta mekko jollain räikeällä tehostevärillä häihin on kyllä kardinaarivirhe.
31 lisää
Häiden pukeutumisen pointti ei ole se, että on itse mahdollisimman tyylikäs vaan se, että kunnioittaa morsianta. Ja kun meillä on tapaa laittaa häihin muita kuin mustaa, niin jos ei sitä noudata niin osoittaa halveksuntaa morsianta kohtaa. Parempi olla menemättä niihin häihin, jos ei voi noudattaa pukukoodia. Häissä ei saa kiinnittää itseensä huomiota vaatetuksella ja osittain läpinäkyvä vartalonmyötäinen musta mekko on todellakin huomion kiinnittämistä, kun kaikki muut välttävät sitä mustaa.
Tuohan on hautajaismekko. Jopa näin katolilaisen näkökulmasta.
Mulle morsiamena olisi ok. Hääpäiväämme ei pilaisi se, että jollain on musta vaste päällään :D
Kysy siis hääparilta? Kiva mekko!
Varmasti löytyy yksivärisiä, muun värisiä,kevyempiä mekkoja häihin, ilman hörsellyksiä ja kukkakuvioita, eikä silti tarvitse laittaa tätä Mustaa businessynkkyyttä. Häihin.
Vierailija kirjoitti:
31 lisää
Häiden pukeutumisen pointti ei ole se, että on itse mahdollisimman tyylikäs vaan se, että kunnioittaa morsianta. Ja kun meillä on tapaa laittaa häihin muita kuin mustaa, niin jos ei sitä noudata niin osoittaa halveksuntaa morsianta kohtaa. Parempi olla menemättä niihin häihin, jos ei voi noudattaa pukukoodia. Häissä ei saa kiinnittää itseensä huomiota vaatetuksella ja osittain läpinäkyvä vartalonmyötäinen musta mekko on todellakin huomion kiinnittämistä, kun kaikki muut välttävät sitä mustaa.
Niin halveksuntaa morsianta kohtaan koska hääpäivä on morsiamen oma päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. Suurin osa meistä suomalaisista pukeutuu aika huonosti, sanokaa mitä sanotte. Liian pieniä ja liian kirjavia vaatteita, mukavuus edellä ja ilman minkäänlaista omaa tyyliä porukka yleensä ravaa juhlissa.
Sitten kun ap haluaisi laittaa mustan ja tyylikkään mekon niin tottakai tämä raati hylkää idean täytenä susena. Parempi laittaa se viisi vuotta sitten pieneksi jäänyt kukallinen polyesteri mekko päälle, ihoa vaaleammat sukkahousut ja vaikka mukavat terveyssandaalit ettei jalkoja hierrä. Näin noudatetaan häiden pukukoodia.
Miksi kuvittelet että vaihtoehtona olisi viisi vuotta sitten pieneksi jäänyt kukallinen polyesterimekko ja terveyssandaalit?? Miksei jotain kaunista alkukesän häihin sopivaa asua, ihan oikean kokoista ja nättiä ja kauniita, siroja, asuun sopivia kenkiä? Sen sijaan että pukeutuu sysimustaan pikkujoulumekkoon, jonka aikoo stailata sinisellä laukulla. Sekä sinusta on tyylikästä? Voi apua😊
En pahastuisi jos olisit tulisit minun häihini tuossa mekossa ja mekko minusta tyylikäs. Yleisesti ottaen mustaa väriä pidetään sopimattomana häihin, joten joku saattaa paheksua valintaasi. Your call.
En pysty linkittämään, mutta edullisesti saisit kenkiisi ja kaukkuusi sopivan mekon Ellokselta, laita Elloksen hakuun "mekko viCava S/S dress". 24 eurolla hieno mekko häihin! Tuo tummansininen siis.
Vierailija kirjoitti:
Mulle morsiamena olisi ok. Hääpäiväämme ei pilaisi se, että jollain on musta vaste päällään :D
Kysy siis hääparilta? Kiva mekko!
Kehtaisiko hääpari sanoa vieraalle, että älä tule mustassa.
Sen kun laitat jos on sellainen vaate missä viihdyt ja tunnet itsesi kauniiksi.