Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?
Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?
https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…
Kommentit (245)
Kiitos!
Ajattelin laittaa nudet kengät, koska en haluaisi ostaa uusia kenkiä. Laukuksi voin ostaa jonkun halvan pikkulaukun, haaveissa olisi joku sininen, se voisi olla hauska lisä.
Ap
Voithan sinä tietysti laittaa mitä haluat, mutta ei tuo minusta kyllä sovi häihin, ei tyyliltään eikä väriltään. Ainakaan sellaisenaan - ehkä jos laittaa jonkun jakun päälle, ja siihen sopivan hatun ja kengät, niin sitten se musta katoaa sinne taustalle.
Mielestäni liian musta häihin pelkkien nudejen kenkien ja sinisen laukun kanssa. Muihin juhliin tosi tyylikäs.
Ei ole tarpeeksi juhlava häihin. Toi on enemmän sellainen kyläily tms vaate. Musta on muutenkin tympeä väri iloisiin juhliin.
Musta ja sininen ei toimi yhteen. Ja mekko ei käy häihin. Liian musta look.
Liian ankea häitä varten tuollainen kokomusta mekko. Alkukesään painottuen paremmin sopisikin valoisamman sävyinen kokonaisuus. Nudet korkkarit kuitenkin hyvä lähtökohta, kun ne voi huoletta yhdistää asuun kuin asuun.
Hmm... Monta kommenttia asua vastaan. En ole mitään kukkakuosityyppiä, eikä mikään röyhelöhomma tule kyseeseen. Tyylini on aika pelkistetty, ja mielestäni tuo sopii sikäli. Mekko on kyllä päällä aika seksikäs, ja mietin että onko seksikkyys ja musta väri yhdessä vähän huono yhdistelmä häihin, tuleeko sellainen olo että kettuilen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Musta ja sininen ei toimi yhteen. Ja mekko ei käy häihin. Liian musta look.
Kyllä toimii musta, nude ja sähkönsininen.
Ap
Aivan liian musta, en kyllä laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta voi olla liian musta?
Ohis
No ei todellakaan sovi, näyttää oudolle alkukesän raikkaudessa ja vielä häissä tuollainen pikkujoulumekko.
Onko tuo mekko? Minusta näyttää kuin kuvassa olisi pusero ja hame.
Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.
Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.
Riippuu tietysti, kenen ja millaisiin häihin olet menossa. Ei meillä olisi nipotettu - oli pienen piirin hääjuhla, jossa morsiamellakkaan ei ollut se perinteinen pitkä valkea mekko. Tärkeintä oli, että vieraat tunsivat olonsa mukavaksi juhlavaatteissaan eikä kellekään koitunut mahdottomasti kustannuksia osallistumisesta. Kaikki olivat kuitenkin siististi ja kauniisti pukeutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta voi olla liian musta?
Ohis
No tilanteissa joissa on tapana välttää mustaa. Kuten häissä, joihin ap sanoi olevansa menossa.
Tuon voisi ehkä pelastaa häihin jollain isolla vaaleammalla huivilla. Mutta ei sinisellä. Eikä punaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.
Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.
Ei se ole nuorekasta ja seksikästä pukeutua häihin tuollaiseen asuun vaan pelkästään noloa. Sitäpaitsi on muitakin vaihtoehtoja kuin kukkamekot jos niitä kammoaa.
Jos olisit mun häihin tulossa niin en pahastuisi.
Mieti kenen häihin olet menossa ja toimi sen fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.Ei se ole nuorekasta ja seksikästä pukeutua häihin tuollaiseen asuun vaan pelkästään noloa. Sitäpaitsi on muitakin vaihtoehtoja kuin kukkamekot jos niitä kammoaa.
Noloa? Miksi tuo mekko on nolo?
Läpinäkyvyyden takia ei kuitenkaan sopisi hautajaisiin. Jos koko muu asu ei ole musta niin joo :)