Mummot! Enää 14 päivää ennakkoäänestyksen alkuun! Joko jännittää?
Aiotteko mennä 2.4. aamulla jonottamaan ennakkoäänestyspaikalle?
Kommentit (65)
Olen laittanut oven eteen jo valmiiksi vaatteet ja nastakengät tuota päivää varten. Tuulihousut, Villasukat, Itse kudottu myssy, itse kudotut lapaset, musta toppatakki. Kolme heijastinta.
Jännittää. Onneksi on kirjastossa täällä meilläpäin niin pääsee pissallekin samalla.
Minullakin on lampaanvillatossut jo jalassa, odotan vain, että taksi tulee ja vie minut äänestyspaikalle. Olen tilannut kyydin jo hyvissä ajoin.
Jännittää eniten, että saadaanko väestönvaihto, islamisaatio ja Suomi tuhottua sisältäpäin ennenkuin kuolen. Näin boomerina haluan, että valkoiset ihmiset hävitetään.
Vaalien tulosta ja persujen rökäletappioita odotan innolla.
T. Mummo 53v
Miksi ap vihaa äitiään ja isoäitejään?
Vierailija kirjoitti:
T. Mummo 53v
Sama!
T. Vihervassarimummo 58v
Wille Ryydmanista hesen pormestari 👍
Poikkeuksellisen typerä aloitus. Todennäköisesti itseäsi asia kiinnostaa enemmän kuin mummoja. Koko yön olet miettinyt typerää kommenttiasi ja luulet loistavasi mutta olet vain surkea.
Pentu ei tiedä, että mummot tykkää käydä perinteisesti pääpäivänä äänestämässä. Taitaa pemtua itteään jännittää. Tarvitko neuvoja, miten äänestypaikalla toimitaan?
Älä käytä tätä viestiä, ei oo mitään järkee vai onko tämä joku hyvä palvelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mummo 53v
Sama!
T. Vihervassarimummo 58v
Teille suosittelen ahkeraa lenkkeilyä seuraavat kaksi viikkoa ILMAN nastoja. Ihan omien lasteni tulevaisuuden vuoksi.
T. Kokkarimummo 54v.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä änestää?
Kaikki jotka haluavat että oikeinkirjoitustaito säilyy
Häh, mitkäs vaalit nyt taas on tulossa?
Tulevaisuudessa vain kuukautisikäiset naiset saavat äänestää, ja täyteen äänivaltaan pitää olla synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa vain kuukautisikäiset naiset saavat äänestää, ja täyteen äänivaltaan pitää olla synnyttänyt.
Saako kolmella synnytyksellä kolme ääntä??
Miksi nimittelet ihmisiä mummoiksi?
Jep. Jännittää olenko hengissä vielä silloin.