G: Olitko kuullutkaan Wuhanin kaupungista ennen
Kommentit (22)
Olisi pitänyt olla tuttu kaupunki, mutta en kyllä muista kuulleeni. Lapseni ystävän toinen vanhempi on kotoisin tuolta ja varmasti on ollut puhetta kaupungista mutta oli yllätys kun nyt kuulin, että todella on kotoisin Wuhanista.
En ollut, Hubei kyllä kuulostaa tutulta nimeltä.
En ollut. Katsoin joku päivä sitten listaa kiinalaisista yli miljoonan asukkaan kaupungeista (yli 100) ja valtaosa oli ihan tuntemattomia. Yli viiden miljoonan asukkaan kaupungeissakin oli useampi ihan uusi nimi.
Si si. Wuhanissa olen ollut "kryptisesti".
Kiinassa on ihmisiä/ihminen jotka ovat opetelleet suomenkielen, englanninkielen, espanjankielen ja he/hän käyttää niistä opituista taidoista/kielistä kiinankielen kehittämiseen. Wuhanin streetfood videot on täysin eri asia kuin mitä suomalainen aivopieru väittää coronaviruksen syntyneen torilla, pikemmin turun torilla. Haluan viellä joskus päästä Wuhaniin syömään chilinuudeleita ansaitusti ja kiinan kieltä kehittämällä.
En. Vaikka on isompi kuin yksikään USAn kaupunki.
Wuhan on Kiinan Kouvola: Rautateiden solmukohta, ei mitään nähtävää.
Neva hööd. Mut toisaalta jos se on kiinalainen Kouvola, niinku joku sano, ni miksi olisinkaan?
Täällä nyt tietmyksellään keulivat ne, jotka tuon kaupungin tunsivat entuudestaan.
Ei voisi vähempää kiinnostaa joku ylikansoitettu kaupunki, jossa tuotetaan kaikkea paskaa maailmaan.
En ollut kuullut... en monesta muustakaan miljoonakaupungissa Kiinassa jotka nykyisen työni kautta ovat tulleet tutuiksi...
Kyllä. Viime syksynä työmatka oli Wuhaniin. Ennen reissua kyllä googletin, kun en ollut kuullut paikasta.
Wuhan on Kiinan yhdeksänneksi suurin kaupunki.
En ollut kuullut.
Olin. Olen asunut Kiinassa ja käynyt Wuhanissa useasti.