Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanssa-asujien rasittavat äänet (valitusvirsi)

Vierailija
31.01.2020 |

Sallikaa minun tämän kerran valittaa oikein olan takaa. Ymmärrän, että ongelma on lähinnä omassa päässäni. Valituksen kohteena on yksi kämppiksistäni, joka

-maiskuttaa ruokaa suu auki niin, että minulle tulee välillä fyysisesti paha olo. Eilenkin oikein RYYSTI ja mässytti spagettia, jolloin päätin itse syödä vasta myöhemmin. Hei kamoon, larppaatko jotain nälkään kuolevaa suohirviötä.

-hörppii kahvia ryystäen nestettä pinnalta pikaisesti ja sen jälkeen äänekkäästi ähkäisten, uudelleen ja uudelleen, kolauttaen kupin samalla pöytään välissä. Harvalle ihmiselle suosittelisin kahvin juomista pillillä, mutta hän olkoon poikkeus.

-huokailee kovaan ääneen, koko ajan ja jatkuvasti. "phUUUUUHHHHhhh". Tämä on niin rasittava maneeri, että sitä on vaikea olla muidenkaan huomaamatta.

-etenkin kenkiä riisuessaan pitää sellaista ähinää ja puhinaa, että meinasin jo yksi päivä soittaa ambulanssin kun pelkäsin sairaskohtausta. "ddÖÖyyhh ddÖÖyyh Döhhh" "PhuuuhhhhHHHhh"

-leikkii portaissa norsua. Mietin välilllä, hyppeleekö hän yhdellä jalalla portaat kun siihen herää muut öisinkin. (tästä on sanottu hänelle, samoin kuin astianpesukoneen äänekkäästä täyttämisestä silloin kun muut nukkuvat)

-röyhtäilee vähän väliä

-on moottorisahakuorsaaja

Tähän voisin valittaa myös paljon muuta tämän ikisinkun käytöksestä, mutta jääköön nyt tähän äänimaailma-vaikerrukseen tällä kertaa.

Saa avautua!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa tommonen ähkijä johki laitokseen, ihmisten ilmoille ei hän kuulu

Vierailija
2/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kämppis on edelleen sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakämppään muuttaessasi tietysti ajattelit, että meno on kuin Frendit-sarjasta. :)

Vierailija
4/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha estää tehokkaasti kenkien solmimisen.

Vierailija
5/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ylipainoisen, 80 vuotiaan henkilön kanssa?

Vierailija
6/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀😀😀😀 hauska kuvaus, ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja miten nuo alkaa pidemmän päälle ottaa pattiin. Kimppa-asumisen iloja.

Vierailija
7/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppakämppään muuttaessasi tietysti ajattelit, että meno on kuin Frendit-sarjasta. :)

Tietysti! Kuvittelin että muut tuoksuvat vain ruusuille ja luemme toisillemme iltasadun joka ilta, yhdessä riippumatossa keinuen. :P

-ap

Vierailija
8/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tuollainen. Ihan kamalaa kuunneltavaa sen syöminen, juominen, nukkuminen, pukeminen, niistäminen. Muutenkin täytyy koko ajan jotakin kolistella ja metelöidä. Olen ihan hermoraunio.

Vierailija
9/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka, ootko ottanu mun ukon kämppikseksi? KAIKKI tuntomerkit täsmää!  😁

Vierailija
10/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on just tuollainen. Ihan kamalaa kuunneltavaa sen syöminen, juominen, nukkuminen, pukeminen, niistäminen. Muutenkin täytyy koko ajan jotakin kolistella ja metelöidä. Olen ihan hermoraunio.

Onpa ikävää, otan osaa :(

Oletko pystynyt hänen kanssaan asiasta juttelemaan? Kumppani on kuitenkin hieman eri asia kuin kämppis

Vierailija
11/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö piereskele? Sitten hänessä on jotain outoa...

Vierailija
12/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso maha estää tehokkaasti kenkien solmimisen.

ylipainoa tällä henkilöllä on aika reippaasti, ja lisää tulee varmasti koko ajan (mässyttää karkkia joka päivä). Joten olet oikeassa siinä mielessä. Toki kaikki nuo äänet ei liity hänen painoonsa mitenkään, mutta kuorsaamiseen, ähkimiseen ja yleiseen puhisemiseen varmaankin on yhteydessä

-ap

Vierailija
13/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota että asutaan kimppakämpässä, mutta ei sitten kuitenkaan osata ottaa muita huomioon. Tarkoitan siis tuollaista yöllistä elämöintöä.

Vierailija
14/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidot kuvailla useammankin ihmisen puolison tuossa :D

Vierailija
15/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Sano nätisti, että mitkä asiat häiritsevät yhteisessä asumisessa. Hän ei tajua sitä muuten eikä lue ajatuksia, ehkä ei ole kotikasvatusta tai joku syy ettei muista käytöstapoja. Ei tarvitse esittää että kaikki on hyvin, jos ei ole. B. Muuta erilleen. Vaihda kämppistä tai asuntoa. C. Se joka valitti miehestään, eroa. 

Vierailija
16/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin ex-miehestäni siksi, etten enää kestänyt sitä kun hän ei ollut koskaan hiljaa! Kävi naapureita sääliksi, kun hän teki kaiken ihan hirveällä mäiskeellä ja paiskeella, ja piti muutenkin ihan koko ajan jotain ääntä. Meinasi pää räjähtää kun saatoin keskellä yötä herätä siihen, että mies kävi juomassa lasillisen vettä ja keittiöstä kuului kauhealla volyymilla RYYYYYSSSST-ÄÄÄÄÄÄHHHH! Nyt jo naurattaa, mutta silloin ei todellakaan naurattanut :D

Vierailija
17/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Olen huoneessani ovi kiinni, ja just kuulin kun tämä mölyapinakämppis kävi juomassa. ".... AAAHhhhh..... Phuuuuhhh AaaAahhh". Taustalla olevasta musiikista huolimatta tämä sikailu kantautuu korviin.

Ja varmasti otti taas uuden vesilasin juodakseen ne kaksi kulausta, sit voikin laittaa tiskeihin kunnes taas janon tullen uusi lasi. Ziisus.

Kyllä, olen hänelle monesta asiasta joutunut sanomaankin, kuten siitä, että seisoo lähempänä pönttöä kun käy vessassa. En minä halua sukillani jatkuvasti seistä toisten kusiläikissä (true story).

Tällä ihmisellä on hygieniapassi, mutta silti alueelliset ihmistavat käsien pesusta lähtien on ihan hukassa. Tiskirätti jätetään haisevaksi kasaksi tiskialtaaseen ja sitten sillä bakteeripesäkkeellä pyyhkäistään pintoja.

Vierailija
18/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on miespuolinen jos lattialle onnistuu kusemaan :D

Vierailija
19/41 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tehtiin yhteiseksi ruuaksi kalakeittoa. Odotin olohuoneessa että muut saa ensin syötyä ja yritin olla kuuntelematta keittiön ääniä.

Ihan oikeasti, tuo tyyppi on äänimaailmaltaan kuin nälkäinen saukko joka ryystää ja maiskuttaa märkiä silakoita suoraan ämpäristä. Vettä perään ja öhinää päälle.

Vierailija
20/41 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää tarinoita