Mies ehdotti posliiniksi ajelemista
Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'. Mies tiesi etten ole posliini, koska oli edellisellä kerralla hyväillyt minua.
Oli jokseekin tökeröä ja pinnallista siltä ehdottaa tuollaista, kun suhde vasta aluillaan. Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni. Tämä juttu loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.
Kommentit (116)
Eipä tainnut ehdottaa. Yritti kertoa sulle, että hänellä on posliini.
Miksei sitä voisi kokeilla? Kasvaa kyllä takaisin jos ei miellytä
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli sama mieleen...
Ehdota, että mieskin vetää itsensä posliiniksi, sitten asia on ok.
Älä mene. Oksettava äijä. Voit silti sanoa meneväsi ja että tämä saa elämänsä hoidon posliinivehkeeseensä.
Siinähän ajelee, odottaa turhaan ja kutisee kuukauden kun turre kasvaa takaisin.
Häh? Seksi oli siis ollut jo puheissa, mutta omia mieltymyksiä, toiveita tai muuta ei saa sanoa ääneen? Aika erikoista.
Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?
Vierailija kirjoitti:
Älä mene. Oksettava äijä. Voit silti sanoa meneväsi ja että tämä saa elämänsä hoidon posliinivehkeeseensä.
Siinähän ajelee, odottaa turhaan ja kutisee kuukauden kun turre kasvaa takaisin.
No eihän kutise.
Äijän ajatukset on sen ikäisissä, joitten karvat ei vielä edes kasva.
Vierailija kirjoitti:
Posliinia naiselta haluava mies tykkää alaikäisistä. Miksi pe**a pitää miellyttää
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs koska kun vastasin että kait se onnistuu, niin se vastasi että 'jos ei ole liikaa vaivaa'.
Mikä hitto teitä vaivaa. Itse tykkään posliinista siksi, että sileöt paikat tuntuu paremmalta eikä karvat raavi. Tällä ole mitään tekemistä minkään pedojuttujen kanssa. Olette sairaita.
"Mies ehdotti posliiniksi ajelemista
Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'."
Ei kylläkään ehdottanut. Kysyi mielipidettäsi posliinista. Tästä ei selviä tarkoittiko mielipidettäsi sinun vai miehen posliinista. Tosi vahvasti implisiittinen tulkinta, että mies olisi ehdottanut kummankaan osalta posliiniksi ajelemista.
"Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni."
Edelleen hätiköity johtopäätös, mutta ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella osaan kertoa, että vain hyvin harvan tavoite on seksitön parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliinia naiselta haluava mies tykkää alaikäisistä. Miksi pe**a pitää miellyttää
Ei, vaan kielitaitoiset miehet eivät tykkää karvoista hampaiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin naisena en haluaisi ainakaan mitään karvamajavaa lipoa, tosin en kyllä tykkää naisista muutenkaan. Siksi pidän itsenikin karvattomana. Miehillä saa puolestani olla karvat, kunhan siistii niin ettei tarvitse tukehtua niihin poskeen ottaessa.
Se on ihan pikku juttu raapaista karvat pois. Se on kyllä ärsyttävää kun tulee se kutiava pistelevä sänki. Ainakin näin miehellä se ärsyttää. Kuitenkin kaksi eri naista on halunnut kosketella ja pusutella sitä kun yllärinä karvat oli kadonneet.
Mulle on sinänsä sama onko naisella karvoja vai ei. Ainahan ne kasvaa takaisin jos ajeleekin. Ei vaan tarvisi pyytää ajelemaan. Mun kaltainen jätkä kyllä suostuu tekemään sen. Siinä hermostutti se etten vaan satuta satuta toista. Olin vähintään ylivarovainen ja kysyin monta kertaa sattuuko ja sano heti jos vähänkin sattuu.
Ei puhettakaan että onnistuisi toisin päin. Mä en niille alueille luota keneenkään muuhun kuin itseeni. Aika kortilla sekin luotto kun tiedän minkälaisesta jätkästä on kyse.
Vastaat: ei ole posliinia, haluatko edelleen seksiä vai oliko tämä tässä kysymysmerkki
Vierailija kirjoitti:
Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?
Tiesin että mies itse on posliini edelliskerran hyväilyjen perusteella. Eli kyllä tuo oli vihjaus minulle, että josko ajelisin itseni... Olisi nyt voinut tutustua minuun ihmisenä enemmän, vaikka olisimmekin rakastelleet, ei sitä heti tarvitse tuollaista ehdottaa, tuntui esineellistämiseltä.
Ap.
Ok. Itse olisin tehnyt päätöksen vasta sen perusteella, miten reagoisi kieltävään vastaukseeni.