Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti posliiniksi ajelemista

Vierailija
31.01.2020 |

Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'. Mies tiesi etten ole posliini, koska oli edellisellä kerralla hyväillyt minua.

Oli jokseekin tökeröä ja pinnallista siltä ehdottaa tuollaista, kun suhde vasta aluillaan. Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni. Tämä juttu loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itse olisin tehnyt päätöksen vasta sen perusteella, miten reagoisi kieltävään vastaukseeni.

Vierailija
2/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut ehdottaa. Yritti kertoa sulle, että hänellä on posliini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voisi kokeilla? Kasvaa kyllä takaisin jos ei miellytä

Vierailija
4/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli sama mieleen...

Vierailija
5/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että mieskin vetää itsensä posliiniksi, sitten asia on ok.

Vierailija
6/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Oksettava äijä. Voit silti sanoa meneväsi ja että tämä saa elämänsä hoidon posliinivehkeeseensä.

Siinähän ajelee, odottaa turhaan ja kutisee kuukauden kun turre kasvaa takaisin.

Vierailija
7/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Seksi oli siis ollut jo puheissa, mutta omia mieltymyksiä, toiveita tai muuta ei saa sanoa ääneen? Aika erikoista.

Vierailija
8/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?

Vierailija
9/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene. Oksettava äijä. Voit silti sanoa meneväsi ja että tämä saa elämänsä hoidon posliinivehkeeseensä.

Siinähän ajelee, odottaa turhaan ja kutisee kuukauden kun turre kasvaa takaisin.

No eihän kutise.

Vierailija
10/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän ajatukset on sen ikäisissä, joitten karvat ei vielä edes kasva.

Vierailija
11/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliinia naiselta haluava mies tykkää alaikäisistä. Miksi pe**a pitää miellyttää

Vierailija
12/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs koska kun vastasin että kait se onnistuu, niin se vastasi että 'jos ei ole liikaa vaivaa'.

Vierailija
13/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto teitä vaivaa. Itse tykkään posliinista siksi, että sileöt paikat tuntuu paremmalta eikä karvat raavi. Tällä ole mitään tekemistä minkään pedojuttujen kanssa. Olette sairaita.

Vierailija
14/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ehdotti posliiniksi ajelemista

Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'."

Ei kylläkään ehdottanut. Kysyi mielipidettäsi posliinista. Tästä ei selviä tarkoittiko mielipidettäsi sinun vai miehen posliinista. Tosi vahvasti implisiittinen tulkinta, että mies olisi ehdottanut kummankaan osalta posliiniksi ajelemista.

"Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni."

Edelleen hätiköity johtopäätös, mutta ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella osaan kertoa, että vain hyvin harvan tavoite on seksitön parisuhde.

Vierailija
15/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posliinia naiselta haluava mies tykkää alaikäisistä. Miksi pe**a pitää miellyttää

Ei, vaan kielitaitoiset miehet eivät tykkää karvoista hampaiden välissä.

Vierailija
16/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin naisena en haluaisi ainakaan mitään karvamajavaa lipoa, tosin en kyllä tykkää naisista muutenkaan. Siksi pidän itsenikin karvattomana. Miehillä saa puolestani olla karvat, kunhan siistii niin ettei tarvitse tukehtua niihin poskeen ottaessa.

Vierailija
17/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan pikku juttu raapaista karvat pois. Se on kyllä ärsyttävää kun tulee se kutiava pistelevä sänki. Ainakin näin miehellä se ärsyttää. Kuitenkin kaksi eri naista on halunnut kosketella ja pusutella sitä kun yllärinä karvat oli kadonneet.

Mulle on sinänsä sama onko naisella karvoja vai ei. Ainahan ne kasvaa takaisin jos ajeleekin. Ei vaan tarvisi pyytää ajelemaan. Mun kaltainen jätkä kyllä suostuu tekemään sen. Siinä hermostutti se etten vaan satuta satuta toista. Olin vähintään ylivarovainen ja kysyin monta kertaa sattuuko ja sano heti jos vähänkin sattuu.

Ei puhettakaan että onnistuisi toisin päin. Mä en niille alueille luota keneenkään muuhun kuin itseeni. Aika kortilla sekin luotto kun tiedän minkälaisesta jätkästä on kyse.

Vierailija
18/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiili, mikä pedofiili

Vierailija
19/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat: ei ole posliinia, haluatko edelleen seksiä vai oliko tämä tässä kysymysmerkki

Vierailija
20/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?

Tiesin että mies itse on posliini edelliskerran hyväilyjen perusteella. Eli kyllä tuo oli vihjaus minulle, että josko ajelisin itseni... Olisi nyt voinut tutustua minuun ihmisenä enemmän, vaikka olisimmekin rakastelleet, ei sitä heti tarvitse tuollaista ehdottaa, tuntui esineellistämiseltä.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän