Mies ehdotti posliiniksi ajelemista
Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'. Mies tiesi etten ole posliini, koska oli edellisellä kerralla hyväillyt minua.
Oli jokseekin tökeröä ja pinnallista siltä ehdottaa tuollaista, kun suhde vasta aluillaan. Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni. Tämä juttu loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista miten paljon muka ihmiset harrastaa toistensa alapään nuolemista ja imemistä.
Kyllä mä olen pitänyt sitä normaali seksiä.
Niin varmaankin. Mutta itsellä on ainakin niin vahva yökötysrefleksi, että se ei ole kivaa. Samoin vaikka mies kuinka pesisi paikkansa niin kyllä se on kuitenkin se vehje jolla myös pissataan ja ei oikein innosta ajatus. Sama juttu se on naisella vaikka pesisi ei se paikka muuksi muutu.
Tykkään kyllä seksistä ja se on mukavaa vaikka ei ole noita kyseisiä juttuja mukana. Onneksi oma mies ei ole innostunut noista jutuista vaikka myös seksistä tykkää, meillä paljon läheisyyttä ja hyvänä pitämistä, myös muuna aikana. Koen, että meidän seksi elämä tyydyttävää, ehkä juuria kun kumpikaan ei vaadi eikä halua sellaista mistä toinen ei oikein innostu ja ei tunnu hyvältä.
Eikö muilla naisilla ole tuota oksennusrefleksiä?
No ei kyllä sun kans tarvi seurustellakaan ku oot noin ahdamielinen ku jotain ehdotetaan.
No hyi helvetti joku karvainen p:llu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista miten paljon muka ihmiset harrastaa toistensa alapään nuolemista ja imemistä.
Kyllä mä olen pitänyt sitä normaali seksiä.
Niin varmaankin. Mutta itsellä on ainakin niin vahva yökötysrefleksi, että se ei ole kivaa. Samoin vaikka mies kuinka pesisi paikkansa niin kyllä se on kuitenkin se vehje jolla myös pissataan ja ei oikein innosta ajatus. Sama juttu se on naisella vaikka pesisi ei se paikka muuksi muutu.
Tykkään kyllä seksistä ja se on mukavaa vaikka ei ole noita kyseisiä juttuja mukana. Onneksi oma mies ei ole innostunut noista jutuista vaikka myös seksistä tykkää, meillä paljon läheisyyttä ja hyvänä pitämistä, myös muuna aikana. Koen, että meidän seksi elämä tyydyttävää, ehkä juuria kun kumpikaan ei vaadi eikä halua sellaista mistä toinen ei oikein innostu ja ei tunnu hyvältä.Eikö muilla naisilla ole tuota oksennusrefleksiä?
"Eikö muilla naisilla ole tuota oksennusrefleksiä?"
On, oli karvat tai ei, en lainkaan nauti siitä touhusta. Papilloomaviruksetkin siinä leviävät ja pään ja kurkun alueen syövät lisääntyneet. Niitä kun ei voida seuloa kuten kohdunkaulan syöpää.
Ne joiden mielestä posliinista pitävä on pedari niin sitten on pedari sekin, joka tykkää, että miehen on ajettava partansa. Kunnon pusikkoparrat se aikuisen miehen määrittää. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?
Tiesin että mies itse on posliini edelliskerran hyväilyjen perusteella. Eli kyllä tuo oli vihjaus minulle, että josko ajelisin itseni... Olisi nyt voinut tutustua minuun ihmisenä enemmän, vaikka olisimmekin rakastelleet, ei sitä heti tarvitse tuollaista ehdottaa, tuntui esineellistämiseltä.
Ap.
Joo pysy kotona puutteessa ja kasvata pehko oikein kunnon turjakkeeksi, mutta älä ihmettele jos modernit posliininaiset vievät miehesi. Itse olen pyytänyt aina kaikkia panokavereitani ajelemaan posliiniksi, jotta voin antaa kunnon suuseksiä, eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt.
Sinä et tiedä suuseksistä mitään, jos niitä karvoja nuolet.
Kunnon mies tietää, miten nuollaan.
Kun näitä ketjuja lukee ymmärtää miksi niin moni av mamma on ilman miestä.
Jos tapailemani nainen vetäisi herneen nenään tuollaisesta, saisi jäädä samantien.
Avausviesti on provo. Mieshän itse asiassa vihjaisi aika hienovaraisesti, ilman painostusta, posliiniin päin, ja tuohan voi olla jopa tulkittavissa niin, että mies itse haluaisi tarjota naiselle posliinia ku*"ia. Itse ainakin pitäisin sitä positiivisena huomionosoituksena, jos mies tarjoutuisi sheivaamaan naisen mieliksi.
Mies, joka naisen toiveesta ajaisi kalunsa poslariksi, ei voi olla täysin huono. Arvostaisin
No mitä olisit ajatellut jos olisi kysynyt ”Mitä tykkäät nyrkistä peräsuolessasi?”
Mun mielestä riittää, että nainen vain siisti saksilla karvoitusta lyhyemmäksi. Tai jos mies ehdottomasti haluaa naisen olevan posliini, niin silloin miehen täytyy tarjoutua maksamaan 70€ hintainen brassisokerointi.
Kun minä olin n. 20-vuotias tapasin miehen, joka oli tulossa luokseni yökylään ja hän lähetti tekstarin, että ”olisi kiva jos ajaisit pim*pan paljaaksi posliiniksi”. No minä sitten sheivasin itseni, mutta nykyään en siihen ryhtyisi, kun se on niin epämiellyttävää kun sänki kasvaa takaisin.
Kristiina xx kirjoitti:
Tai jos mies ehdottomasti haluaa naisen olevan posliini, niin silloin miehen täytyy tarjoutua maksamaan 70€ hintainen brassisokerointi.
Olisin helposti valmis maksamaan nelinumeroisen euromäärän rahaa, jos sillä saisin naiseni suostumaan täysposliiniksi loppuelämän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä ketjuja lukee ymmärtää miksi niin moni av mamma on ilman miestä.
Jos tapailemani nainen vetäisi herneen nenään tuollaisesta, saisi jäädä samantien.
Jos tapailemani mies alkaisi ehdotella saati vaatia tuollaista saisi jäädä samantien.
Eikö olekin hyvä, kumpikin varmaan haluaa tapailla itselleen sopivaa ihmistä.
Mitäs minusta sanot. Olen 48-v mies, ja haluan (sekä saan) posliinipi**ua viisikymppiseltä naiselta. Itseäni nuorempaa seksikumppania minulla ei ole ollut koskaan, eikä teinit kiinnostaisikaan.