Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti posliiniksi ajelemista

Vierailija
31.01.2020 |

Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'. Mies tiesi etten ole posliini, koska oli edellisellä kerralla hyväillyt minua.

Oli jokseekin tökeröä ja pinnallista siltä ehdottaa tuollaista, kun suhde vasta aluillaan. Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni. Tämä juttu loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota kantaa kenenkään törppöyteen ennen kuin kerrot, kuinka keskustelu eteni silloin "kun oli puhetta, että seksi tulisi kuvioihin".

Vierailija
62/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa loukkaantua tuollaisesta, ei se ole esineellästämistä jos kysyy mielipidettä, sinäkin urpoilet välillä joten so what?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään, jos ei halua sheivata, mutta en odottaisi kyllä suuseksiä rämemajavalla.

Tosimies nuolee yhtä lailla karvaiset ja karvattomat. Itse asiassa ei ole ainakaan meikäläiselle juurikaan väliä onko karvoja vai ei, kunhan on puhdas.

Vierailija
64/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään, jos ei halua sheivata, mutta en odottaisi kyllä suuseksiä rämemajavalla.

Tosimies nuolee yhtä lailla karvaiset ja karvattomat. Itse asiassa ei ole ainakaan meikäläiselle juurikaan väliä onko karvoja vai ei, kunhan on puhdas.

Höpöhöpö tosimies panee ja tuhisee.

Vierailija
65/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se on vain mieltymys, ei vaikuta mitenkään mieheyteen. Se on totta, ettei tosimiehellä ole tarvetta todistella itseään. M

Vierailija
66/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies tätä ehdotti, siis kysymys, ns toive vai miten?

Minä sentään sain eräältä äärimmäisen tökeröltä mieheltä viime syksynä kuvan kortsupakkauksesta (Sultan) ja käytetystä liukuvoidepurkista ja kysymyksen:"Milloin me käytettäisiin näitä?".

Vielä kehtasi loukkaantua, kun kerroin mitä "tykkäsin" tuosta viestistä.

Vierailija
67/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut karvoja vuosiin, eikä ole vaimollanikaan. Pieni vaiva pitää paikat siistinä ja suuseksi on mukavampaa ilman.

Ihmettelen miehiä nykyään, kai ajelet sääresikin?

Vierailija
68/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa etsiä pariksi samanlainen luonnollinen metsäläinen kuin itse olet? Ei tule ongelmaa kun saa molemmilla kaikki karvat rehottaa vapaasti heh.

Vierailija
69/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut karvoja vuosiin, eikä ole vaimollanikaan. Pieni vaiva pitää paikat siistinä ja suuseksi on mukavampaa ilman.

Vierailija
70/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä pieniä ihmisiä, jotka kokevat asiakseen kertoa kaikille sen, kuinka ollaan oikeaoppisesti miehiä tai naisia.

Vierailija
71/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tulevaisuutta voit odottaa miehen kanssa, jolle et edes suhteen alkuvaiheessa ole maailman ihanin (ja täydellisen kelpaava) ihan omana itsenäsi? Minullekin tulee jotenkin just se fiilis, että olet olemassa vain miehelle vain hänen nautintoaan varten joka on ilmeisen "herkkä" häiriöille. Vaikuttaa estoiselta kun kaiken pitää olla tismalleen tuttua ja turvallista ja just niin kuten hän on tottunut ja mieltynyt.

Itse jättäisin sekä ajelematta että miehen. Tuollainen on todnäk pelkän seksin perässä ja parisuhde se vasta olisikin noin joustamattoman "pimeässä ja peiton alla"-tyypin kanssa silkkaa kidutusta.

Vierailija
72/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista tulevaisuutta voit odottaa miehen kanssa, jolle et edes suhteen alkuvaiheessa ole maailman ihanin (ja täydellisen kelpaava) ihan omana itsenäsi? Minullekin tulee jotenkin just se fiilis, että olet olemassa vain miehelle vain hänen nautintoaan varten joka on ilmeisen "herkkä" häiriöille. Vaikuttaa estoiselta kun kaiken pitää olla tismalleen tuttua ja turvallista ja just niin kuten hän on tottunut ja mieltynyt.

Itse jättäisin sekä ajelematta että miehen. Tuollainen on todnäk pelkän seksin perässä ja parisuhde se vasta olisikin noin joustamattoman "pimeässä ja peiton alla"-tyypin kanssa silkkaa kidutusta.

Voi pyhät pyssyt.

Muistattehan, herkät runotytöt, että tämän on toimittava sitten molempiin suuntiin.

N36

Vierailija
73/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sentään sain eräältä äärimmäisen tökeröltä mieheltä viime syksynä kuvan kortsupakkauksesta (Sultan) ja käytetystä liukuvoidepurkista ja kysymyksen:"Milloin me käytettäisiin näitä?".

Ai kamala. Itse menin kahville suht uuden tuttavuuden luokse (ihan kaverina siis) ja meillä ei ollut vielä mitään tapailua tai muutakaan romanttista viritystä vaan ainoastaan jotain huulenheittoa, jonka varsin hyvällä mielikuvituksella saattoi kyllä käsittää pieneksi flirtiksikin. 

Anyway, siinä keittiön pöydällä oli sitten sultan-paketti ja mies totesi kahvia kaataessaan että me taidetaan tarvita noita.

Siis wtf?! Ei tarvittu eikä tultu koskaan tarvitsemaankaan.

Vierailija
74/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Itse menin kahville suht uuden tuttavuuden luokse (ihan kaverina siis) ja meillä ei ollut vielä mitään tapailua tai muutakaan romanttista viritystä vaan ainoastaan jotain huulenheittoa, jonka varsin hyvällä mielikuvituksella saattoi kyllä käsittää pieneksi flirtiksikin. 

Anyway, siinä keittiön pöydällä oli sitten sultan-paketti ja mies totesi kahvia kaataessaan että me taidetaan tarvita noita.

Siis wtf?! Ei tarvittu eikä tultu koskaan tarvitsemaankaan.

No täähän on aivan eri tilanne. Ällö sellainen kylläkin ja tosi daiju mies.

AP:n tilanteessa sen sijan seksi on ollut jo puheissa ja vähintään suunnitteluasteella; tällöin kai voi jo puhua toiveistaan ja muusta. Jos näistä asioista puhuminenkin on liian rankkaa ja "esineellistävää", on ehkä parempi pidättäytyä seksistä ihan kokonaan.

Vierailija
75/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä ihmettelet. Minä olen nainen ja kyllä, ajelen sääreni.

Vierailija
76/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, sulla on vaimo?

Vierailija
77/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaa etsiä pariksi samanlainen luonnollinen metsäläinen kuin itse olet? Ei tule ongelmaa kun saa molemmilla kaikki karvat rehottaa vapaasti heh.

Mä luulen että pariksi kannattaa etsiä herkkä harpunsoittaja, aamukasteen kerääjä, surusilmäinen sateenkaaren tavoittelija. Pilvenhattaralla lentelevä höyhenenkeveä riimitossu. Sellainen, joka rakastaa katseellaan ja pitää kosketusta liian brutaalina.

Vierailija
78/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?

Tiesin että mies itse on posliini edelliskerran hyväilyjen perusteella. Eli kyllä tuo oli vihjaus minulle, että josko ajelisin itseni... Olisi nyt voinut tutustua minuun ihmisenä enemmän, vaikka olisimmekin rakastelleet, ei sitä heti tarvitse tuollaista ehdottaa, tuntui esineellistämiseltä.

Ap.

Joo pysy kotona puutteessa ja kasvata pehko oikein kunnon turjakkeeksi, mutta älä ihmettele jos modernit posliininaiset vievät miehesi. Itse olen pyytänyt aina kaikkia panokavereitani ajelemaan posliiniksi, jotta voin antaa kunnon suuseksiä, eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt.

😂😂 "Modernit naiset vievät miehesi??" Ei hele.... Kyllä riittää tyytyväisiä ottajia meillekin luomuille. Pitäkää te sheivailijat ne karvattomat miehet. Itseäni huvittaa ajatus miehestä nyhräämässä munakarvojaan suihkussa...😅

Vierailija
79/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että koet olosi itsevarmaksi ja seksikkääksi näin. Ei häntä varmasti haittaa karvoitus ja luulisi sytyttävän nainen sellaisena kuin on. Jos kauhea ryteikkö löytyy, niin siisti vähän. Älä stressaa. Jos mies vaatii että ajelet kaikki pois, niin hän varmaan löytää seuraa jatkossa muualta. Niinkuin sinäkin.

Vierailija
80/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot on kyllä aina karvaisia. En usko että oikea lesbo ajelee posliiniksi, taidatte kaivata munaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä