Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti posliiniksi ajelemista

Vierailija
31.01.2020 |

Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'. Mies tiesi etten ole posliini, koska oli edellisellä kerralla hyväillyt minua.

Oli jokseekin tökeröä ja pinnallista siltä ehdottaa tuollaista, kun suhde vasta aluillaan. Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni. Tämä juttu loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!!!!!!!!

Vierailija
42/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdot samaa. Kumpikin posliiniksi niin on reilua, mies vois myös ajella tms. muutkin karvansa jos et niistä pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa karvaisia tai paljaita, niin aivan yhtä apinan touhua tuo teidän elo on. Aikamoiset daijuvibat tuli jo tuon yhden viestin perusteella :P Miten te oikein jaksatte??

Vierailija
44/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?

Tiesin että mies itse on posliini edelliskerran hyväilyjen perusteella. Eli kyllä tuo oli vihjaus minulle, että josko ajelisin itseni... Olisi nyt voinut tutustua minuun ihmisenä enemmän, vaikka olisimmekin rakastelleet, ei sitä heti tarvitse tuollaista ehdottaa, tuntui esineellistämiseltä.

Ap.

Posliiniksi ajelua saa ehdottaa kun on oltu 5 vuotta naimisissa.

Vierailija
45/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu nuolemaan kuin posliinia, anoppikin piti kädestä pitäen ajella.

Vierailija
46/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ajatella, että noin herkkä ja hauras neiti-ihminen mitenkään voisi harrastaa seksiä tai ryhtyä parisuhteeseen.

Vierailija
47/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa mitä mieltä olet oikeasta posliinista esim "liian vanhanaikaista ja retroa makuuni"

Vierailija
48/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet mansikoista?

*Tekee av:lle keskustelun missä jättää miehen noin töykeästä kysymyksestä, tykkään vatuista enemmä*

Vierailija
49/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ehdotti posliiniksi ajelemista

Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'."

Ei kylläkään ehdottanut. Kysyi mielipidettäsi posliinista. Tästä ei selviä tarkoittiko mielipidettäsi sinun vai miehen posliinista. Tosi vahvasti implisiittinen tulkinta, että mies olisi ehdottanut kummankaan osalta posliiniksi ajelemista.

"Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni."

Edelleen hätiköity johtopäätös, mutta ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella osaan kertoa, että vain hyvin harvan tavoite on seksitön parisuhde.

"ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella osaan kertoa, että vain hyvin harvan tavoite on seksitön parisuhde"

Eihän tässä nyt herranjumala siitä ollut kysymys, en itsekään haluaisi seksitöntä suhdetta. Kyse oli nyt minun esineellistämisestä, sillä suhde oli vasta aluillaan. 

Olet menossa panolle, mutta karvattomuudesta puhuminen esineellistää sinut? Annan mun kaikki kestää! Että joku voi olla herkkähipiäinen. Kannattaako nyt suhteen alkumetreillä hankkia itselleen ihan ehdoin tahdoin huono fiilis, jostain karvakommenteista?

Vierailija
50/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ehdotti posliiniksi ajelemista

Meni maku mieheen. Oli sovittu että menen hänen luokseen viikonlopuksi ja oli puhetta että seksi tulisi mukaan kuvioihin. Mies sitten viestissään, että 'mitäs mieltä olen muuten posliinista :P'."

Ei kylläkään ehdottanut. Kysyi mielipidettäsi posliinista. Tästä ei selviä tarkoittiko mielipidettäsi sinun vai miehen posliinista. Tosi vahvasti implisiittinen tulkinta, että mies olisi ehdottanut kummankaan osalta posliiniksi ajelemista.

"Ei ole aidosti minusta kiinnostunut vaan lähinnä alapäästäni."

Edelleen hätiköity johtopäätös, mutta ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella osaan kertoa, että vain hyvin harvan tavoite on seksitön parisuhde.

"ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella osaan kertoa, että vain hyvin harvan tavoite on seksitön parisuhde"

Eihän tässä nyt herranjumala siitä ollut kysymys, en itsekään haluaisi seksitöntä suhdetta. Kyse oli nyt minun esineellistämisestä, sillä suhde oli vasta aluillaan. 

Olet menossa panolle, mutta karvattomuudesta puhuminen esineellistää sinut? Annan mun kaikki kestää! Että joku voi olla herkkähipiäinen. Kannattaako nyt suhteen alkumetreillä hankkia itselleen ihan ehdoin tahdoin huono fiilis, jostain karvakommenteista?

Niin, ajattele, se mies haluaa ehkä nähdä naisen alastomana ja koskettaakin vielä! Kuinka esineellistävää!

Vierailija
51/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä voisi kokeilla? Kasvaa kyllä takaisin jos ei miellytä

Posliinia naiselta haluava mies tykkää alaikäisistä. Miksi pe**a pitää miellyttää

Ei, vaan kielitaitoiset miehet eivät tykkää karvoista hampaiden välissä.

Kuule, jos sulla jää aina karvoja hampaiden väliin niin et vaan osaa. Harjoittele vaikka tomaatin kera ensin ennen kuin viet suutasi lähellekään elävää naista.

Vierailija
52/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö veto mieheltä. Ei kuulu hänelle, eikä varsinkaan tuoreessa suhteessa.

Törppö veto sinulta. Ei tarvitse heti ottaa herneitä nenään jos joku vähän mokaa. Tokko olet täydellinen ihminen itsekään.

Mutta olkaa nyt ilman suhdetta, jos niin on parempi.

Vierailija
53/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen karvoitus ja tuoksu eivät sytytä, niin saatat olla homoseksuaali.

Vierailija
54/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle. Onko tietoa, ettei mies ole posliini?

Tiesin että mies itse on posliini edelliskerran hyväilyjen perusteella. Eli kyllä tuo oli vihjaus minulle, että josko ajelisin itseni... Olisi nyt voinut tutustua minuun ihmisenä enemmän, vaikka olisimmekin rakastelleet, ei sitä heti tarvitse tuollaista ehdottaa, tuntui esineellistämiseltä.

Ap.

Posliiniksi ajelua saa ehdottaa kun on oltu 5 vuotta naimisissa.

Mä en ole koskaan ehdottanut posliinia. Arvaa kerran tai kaksi miltä tuntui raakata naisen karvoja? Niitä harvoja kertoja kun sen läheisyys ei kiihottanut.

Vierailija
55/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen karvoitus ja tuoksu eivät sytytä, niin saatat olla homoseksuaali.

No tämä nyt on se kaikista säälittävän heitto. Voi pienen ihmisen ajattelun rajallisuutta...

Vierailija
56/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Seksi oli siis ollut jo puheissa, mutta omia mieltymyksiä, toiveita tai muuta ei saa sanoa ääneen? Aika erikoista.

Tämä on katsos loukkavaa, kun kyse on miehen toiveesta. Seksissäkin kiinnostaa pelkkä alapää, vaikka ei ole tätä sanonutkaan. Alapäälle on seksissä varattu samanlainen rooli kuin ruokailuvälineille lounaalla, ilmankin saa mahan täyteen, mutta silti ne on kaikilla käytössä.

Vierailija
57/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, jos ei halua sheivata, mutta en odottaisi kyllä suuseksiä rämemajavalla.

Vierailija
58/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään, jos ei halua sheivata, mutta en odottaisi kyllä suuseksiä rämemajavalla.

Joo, en kanssa ole innostunut karvallisesta suuseksistä. Eipä mikään siisti kiitorata/kolmio haittaakkaan, mutta jos se on raivaamaton räme, niin en harrasta suuseksiä. Yleensä jätän väliin koko tapahtuman. Jos tämä ei miellytä, niin sitten etsimään sellainen kumppani jota miellyttää. Eihän tämä ole edes minulta mitenkään pois.

Vierailija
59/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäisiä johtopäätöksiä tehdään lyhyestä, kieliposkella lähetetystä viestistä. Tuosta nyt ei edes selviä miehen mielipide, saati että olisi vaatimus naiselle.

Niin, voi olla, että mies harrastaa posliininmaalausta, kerää muumimukeja, tai muuten vain tykkää Hyasintti Ämpärin talvikkiastiastosta.  

Vierailija
60/116 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut karvoja vuosiin, eikä ole vaimollanikaan. Pieni vaiva pitää paikat siistinä ja suuseksi on mukavampaa ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan