Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden deitin kanssa "eka kerta".... mikä on ok?

Vierailija
30.01.2020 |

Onko vähän "outoa" jos mies ekalla kerralla sängyssä pyytää "ottamaan suihin"? Haluaako hän siis vain seksiä? Vaikka olisi muuta antanut ymmärtää... ja kysessää kuitenkin vain 2. tai 3. tapaamiskerta. Eli vähän aikaista mennä sänkyyn mutta nykyään kai yleistä.
Mun mielestä olisi kivempi edetä vähän tunnustelevammin, tutustua toiseen, eikä heti tehdä kaikkia "suorituksia", kuin olisi joku pano vain.
Tulee fiilis että en halua tavata toista kertaa.

Vai onko tuo ihan ok ja normaalia?

(Eri asia jos sattuu itseä huvittamaan ja mies on sellainen että huvittaa, mutta just pari jotka ei muutenkaan niin viehättäneet (ylipaino, vanha/kalju tms.) sitä pyytää.)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vierastaisin itsekin tuollaista. Miehestä tulee itsekäs kuva. Oliko tämä tarkoitettu esileikkinä vai että koko homma hoidettaisiin näin? Entä tekikö vastasuorituksen?

Luota omiin tunteisiin. Jos alkoi epäilyttää, sille on luultavimmin syynsä.

Toinen halusi että koko homma niin eikä "normi"seksi kelvannut =O. Outo. Nyt kyselee uudelle tapaamiselle, ja että "onko mulla muita treffejä jonossa". No ei ole. Olisin kyllä ihan yksiavioinen ja tapailen vain yhtä kerrallaan, mutta luulin että pääsin tästä jo eroon.

Toinen taas kesken hommien, en tiedä meinasiko että niin loppuun vai mitä se ajatteli (ei ollut edes kondomia.. :/ ).

Outoa kyllä jos mies pyytää kylään ja alkaa vonkaamaan eikä muka omista kumeja... ei sitten viitsinyt edes ihan varmuuden vuoksi hommata....? Ihan jo raskaaksi tulemisen riskinkin takia? Itse pitää näköjään aina pitää mukana, kerran ei ollut.

(Eikä näitä juttuja siis ole montaa ollut edellisen eron jälkeen, ihan just nää muutama.

Alan miettimään, että pitäisikö vaan todella ajatella että jos MIKÄÄN, VÄHÄNKÄÄN mietityttää tai oudoksuttaa (ulkonäkö tai muu) niin ei kannata tavata edes toista kertaa. Pääsisi ehkä vähemmällä ajanhukalla jne. Toisaalta pelkään että olen liian kriittiinen juurikin edellisen suhteen traumaattisuuden vuoksi.)

ap

Vierailija
22/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät omat rajasi.

Itse en menisi noin pian sänkyyn vaan haluaisin tutustua luonteeseen ensin paljon paremmin. Vasta rakkauden herättyä molemmin puolin sänkyyn, on minun mottoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilluun voi panna puolituntematonta ja tehdä lapsen, mutta taivas varjele jos on suuseksiä.

Vierailija
24/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän myöskään itse pyydä tai odota suuseksiä mieheltä?

En pyydä, en odota. 

En niin erityisesti välitä juuri siitä joten pärjään mainiosti ilman. Muut hyväilyt riittää.

Ja jos kieltäydyn siitä niin sitä suuremmalla syyllä outoa että toinen pyytää.

ap

Vierailija
25/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, ettei näistä asioista ole puhuttu ennen kuin päädytty tuollaiseen tilanteeseen. Minusta olisi reilua puhua läpi, että itsellään on joku aikataulu milloin voi mitäkin toiveita toteuttaa.

Jos on ylipäänsä tavattu vasta kahdesti, niin on ihan normaalia, ettei seksistä ole vielä puhuttu.

Jos on tavattu kahdesti miten on uskallettu mennä jomman kumman kotiin ja siitä sänkyyn?

Kylla mina ainakin uskalsin. Ekat treffit oli mun kotona, kyseessa oli siis tyyppi jonka olin tavannut 6 paivaa aikaisemmin deittisovelluksessa, ja viela alun perin Lahi-idasta kotoisin. Ei oltu edes puhuttu puhelimessa tai soitettu videopuhelua, kuvia kylla oltiin vaihdettu. 

Tama jarjestely, koska tyyppi tuli monen sadan kilometrin paasta ja kavin hakemassa sen asemalta autolla, sovittiin siis jo ennen tapaamista etta jaa yoksi. 

Sovittiin kuitenkin etta vierashuoneessa pitaa nukkua ellei "livena" nappaakaan, olin pedannut sinne varmuuden vuoksi puhtaat lakanat.

Vierailija
26/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkukamu :D On oudoksi ja itsekkääksi mennyt.

Rakastelu on vastavuoroista, tuo kuvailemasi on jotain ihan muuta.

Vierailija
27/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vierastaisin itsekin tuollaista. Miehestä tulee itsekäs kuva. Oliko tämä tarkoitettu esileikkinä vai että koko homma hoidettaisiin näin? Entä tekikö vastasuorituksen?

Toinen halusi että koko homma niin eikä "normi"seksi kelvannut =O. Outo. Nyt kyselee uudelle tapaamiselle, ja että "onko mulla muita treffejä jonossa". No ei ole. Olisin kyllä ihan yksiavioinen ja tapailen vain yhtä kerrallaan, mutta luulin että pääsin tästä jo eroon.

Toinen taas kesken hommien, en tiedä meinasiko että niin loppuun vai mitä se ajatteli (ei ollut edes kondomia.. :/ ).

Outoa kyllä jos mies pyytää kylään ja alkaa vonkaamaan eikä muka omista kumeja... ei sitten viitsinyt edes ihan varmuuden vuoksi hommata....? Ihan jo raskaaksi tulemisen riskinkin takia? Itse pitää näköjään aina pitää mukana, kerran ei ollut.

(Eikä näitä juttuja siis ole montaa ollut edellisen eron jälkeen, ihan just nää muutama.

Alan miettimään, että pitäisikö vaan todella ajatella että jos MIKÄÄN, VÄHÄNKÄÄN mietityttää tai oudoksuttaa (ulkonäkö tai muu) niin ei kannata tavata edes toista kertaa. Pääsisi ehkä vähemmällä ajanhukalla jne. Toisaalta pelkään että olen liian kriittiinen juurikin edellisen suhteen traumaattisuuden vuoksi.)

ap

Pitäisikö sinun nyt kuitenkin vähän rauhoittua ja lopettaa se tuntemattomien kanssa hääriminen? :D

Vierailija
28/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, ettei näistä asioista ole puhuttu ennen kuin päädytty tuollaiseen tilanteeseen. Minusta olisi reilua puhua läpi, että itsellään on joku aikataulu milloin voi mitäkin toiveita toteuttaa.

Jos on ylipäänsä tavattu vasta kahdesti, niin on ihan normaalia, ettei seksistä ole vielä puhuttu.

Jos on tavattu kahdesti miten on uskallettu mennä jomman kumman kotiin ja siitä sänkyyn?

Minä olen ainakin usein joutunut tilanteeseen, jossa olen lähemmässä kanssakäymisessä henkilön kanssa, vaikka en sitä ennen tapaamista osannut ennustaa.  Oudolta kuulostaa, että pitäisi tietää kaikki toisen fetissimieltymyksistä lähtien, ennen kuin voi mennä treffeille. Ehkä siksi deittailusta onkin tullut nykyään niin vaikeaa?

Vierailija
29/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Moni nainen antaa painaa paljaalla...

Vierailija
30/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo...ei pidä jokaisen kanssa touhuta joka ottaa yhteyttä. Ja pitäisikö niistä traumoistakin vähän toipua ensin? 

Vierailija
31/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outoa, että aikuiset ihmiset alkaa leikkimään neitsyitä.

Miten niin neitsyitä? En minä ota kaikilta suihin, vaikken neitsyt olekaan tai sellaista leiki. En halua myöskään vastaanottaa.

Vierailija
32/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että miksi pitää mennä useammille treffeille ja/tai toisen kotiin (sänkyyn asti?!) jos kaveri ei alun alkaenkaan viehätä niin yhtään? En tajua tätä. "Se oli lihava ja ruma ja haisi pahalle, olisko mun pitänyt kuitenkin...?" Ei.

Vierailija
33/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eikö kuitenkin ole normaalia puhua millä mielellä sitä ollaan liikkeellä ihan aluksi? Moni kuitenkin hakee vain seksisuhdetta.

Vierailija
34/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eikö kuitenkin ole normaalia puhua millä mielellä sitä ollaan liikkeellä ihan aluksi? Moni kuitenkin hakee vain seksisuhdetta.

No nimenomaan tämä! Jos on siis käynyt selville ja varmistettu, että ei ole pelkkä seksisuhde hakusessa, ja toinen vakuutellut että haluaa vakavaa suhdetta. 

Ja sitten toimii kuitenkin kuten kuvasin.

ap

Vierailija
35/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideitellä usein lukee profiilissa, hakeeko parisuhdetta vai fwb.

Vierailija
36/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monella muuten ei lue (etenkään tinderissä). Tai sitten lukee vähän kaikki vaihtoehdot. Tai lukee parisuhde  mutta totuus voi silti olla muuta.

Tinderistä toki sanotaan että sieltä haetaankin "vain" seksiseuraa, mutta vaikuttaa siellä olevan seassa aika paljon ihan sellaisiakin jotka vakavampaa suhdetta hakevat.

ap

Vierailija
37/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monella muuten ei lue (etenkään tinderissä). Tai sitten lukee vähän kaikki vaihtoehdot. Tai lukee parisuhde  mutta totuus voi silti olla muuta.

Tinderistä toki sanotaan että sieltä haetaankin "vain" seksiseuraa, mutta vaikuttaa siellä olevan seassa aika paljon ihan sellaisiakin jotka vakavampaa suhdetta hakevat.

ap

Oletetaan, että olen Tinderissä vaihtoehdoin "kaikki käy". Se ei silti tarkoita, että ensimmäisellä tapaamisella olisi pakko harrastaa seksiä.

Vierailija
38/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni netin kautta, kävimme 5 kertaa treffeillä ennen seksiä. Olemme molemmat seksuaalisesti aktiivisia aikuisia ja vetovoima oli valtava, mutta kyllä se ihastuminen/rakastuminen teki myös ujoksi - olemme sille nauraneet jälkeenpäin. Se oli herkkää ja hiljalleen tutustumista toisen kehoon ja  seksuaalisuuteen. Nyt olemme olleet vuosia yhdessä ja vetovoima on edelleen tallella.

En kyllä yhtään tykkäisi jos itselleni tuntematon pyytäisi ottamaan suihin. Suosittelen etenemään rauhallisesti ja luottamaan omiin tunteisiin. Minäkin päädyin sänkyyn nettitreffiaikanani väärän miehen kanssa ja eipä sellaisesta mitään jäänyt käteen. Tyyppi osoittautui joka tapaamisella entistä itsekkäämmäksi, myös sängyssä, vaikka ekat treffit olivat kivat. 

Vierailija
39/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on omasta mielestä kivaa niin tietenkin kannattaa aina harrastaa jos voi. Toinen juttu sitten jos ei tykkää tai se sattuu tai jotain.

Vierailija
40/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan tämä! Jos on siis käynyt selville ja varmistettu, että ei ole pelkkä seksisuhde hakusessa, ja toinen vakuutellut että haluaa vakavaa suhdetta. 

Ja sitten toimii kuitenkin kuten kuvasin.

ap

Voihan olla että etsiikin parisuhdetta mutta pitää testata kaikki olennaiset suoritukset naiselta ennen kuin suhteeseen ryhtyy. Ei halua tyytyä suhteessa huonoon seksiin. Jos naisen suoritukset ovat tarpeeksi hyvät, hän kelpaa parisuhteeseen. Jos nainen on huono, mies jatkaa etsimistä. Olenpa muuten tainnut itsekin tällaisen testailijamiehen kohdata.