Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden deitin kanssa "eka kerta".... mikä on ok?

Vierailija
30.01.2020 |

Onko vähän "outoa" jos mies ekalla kerralla sängyssä pyytää "ottamaan suihin"? Haluaako hän siis vain seksiä? Vaikka olisi muuta antanut ymmärtää... ja kysessää kuitenkin vain 2. tai 3. tapaamiskerta. Eli vähän aikaista mennä sänkyyn mutta nykyään kai yleistä.
Mun mielestä olisi kivempi edetä vähän tunnustelevammin, tutustua toiseen, eikä heti tehdä kaikkia "suorituksia", kuin olisi joku pano vain.
Tulee fiilis että en halua tavata toista kertaa.

Vai onko tuo ihan ok ja normaalia?

(Eri asia jos sattuu itseä huvittamaan ja mies on sellainen että huvittaa, mutta just pari jotka ei muutenkaan niin viehättäneet (ylipaino, vanha/kalju tms.) sitä pyytää.)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ekalla kerralla voi tehdä saman kuin vuoden suhteen jälkeen.

Vierailija
2/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ok. Voit myös yllättää hänet iloisesti työntämällä sormen miehen pyllyyn. Tämä saa monet miehet laukeamaan välittömästi nauttien super orgasmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi itsekään.

Vierailija
4/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mitä haluat tehdä, et tee mitään, mitä et halua tehdä. Jos miehelle ei se sovi, niin hyvä että lähtee ja jättää sinut rauhaan.

Vierailija
5/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, että aikuiset ihmiset alkaa leikkimään neitsyitä.

Vierailija
6/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  ei ekoilla treffeillä ota anneliin on pihtari

Vierailija
7/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva hoitaa se seksi heti pois alta niin ei tarvitse miettiä mitä voi milloinkin tehdä ja tulahta aikaa niihin jotka haluaa vain seksiä.

Vierailija
8/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vierastaisin itsekin tuollaista. Miehestä tulee itsekäs kuva. Oliko tämä tarkoitettu esileikkinä vai että koko homma hoidettaisiin näin? Entä tekikö vastasuorituksen?

Luota omiin tunteisiin. Jos alkoi epäilyttää, sille on luultavimmin syynsä.

Vierailija
9/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että onko ko. juttu heille sitten aina jatkossakin niin tärkeä... itse en niin välitä. 

(Tai riippuu tyypistä, edellisen miesystäväni kanssa tykkäsin, hän oli aina niin puhdas, hoikka, hellä... ex-mieheni kanssa taas en enkä muidenkaan.)

Mutta se pitäisi kyllä saada tulla ainakin aluksi niin että omasta aloitteesta. Tulee fiilis että turha enää tavata, jos tästä muodostuisi meille seksissä joku ongelma, eli haluaisivat edetä eri tavalla kuin minä tai eivät saa sitten haluamaansa aina. En tiedä. Mulle tuli ällö fiilis näistä.

(No ehkä epäröin heitä jo muistakin asioista jo ennen sitä... mutta ehkä myös turhaan omien aiemman suhteen traumojeni takia?)

ap

Vierailija
10/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin seksia jo heti ekoilla treffeilla, mutta toki ennen niita oltiin jo tekstaillen juteltu, mika tuntuu hyvalta ja mika ei. 

Mun mielesta on kylla outoa jos mies tuota pyytaa, ellei asiasta ole aiemmin keskusteltu. On niin paljon ihmisia (molemmissa sukupuolissa), jotka eivat tykkaa oraaliseksista antavana osapuolena. Ja toisaalta taas en itse lahtisi antamaan lupaa kysymatta, kun on myos ihmisia jotka eivat tykkaa vastaanottaa. 

Vierailija
11/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivana kakkoseen. Jos ei toimi niin ei voi toimia suhdekaan.

Vierailija
12/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että onko ko. juttu heille sitten aina jatkossakin niin tärkeä... itse en niin välitä. 

(Tai riippuu tyypistä, edellisen miesystäväni kanssa tykkäsin, hän oli aina niin puhdas, hoikka, hellä... ex-mieheni kanssa taas en enkä muidenkaan.)

Mutta se pitäisi kyllä saada tulla ainakin aluksi niin että omasta aloitteesta. Tulee fiilis että turha enää tavata, jos tästä muodostuisi meille seksissä joku ongelma, eli haluaisivat edetä eri tavalla kuin minä tai eivät saa sitten haluamaansa aina. En tiedä. Mulle tuli ällö fiilis näistä.

(No ehkä epäröin heitä jo muistakin asioista jo ennen sitä... mutta ehkä myös turhaan omien aiemman suhteen traumojeni takia?)

ap

Miksi ylipäätään tuhlaat aikaasi miesten kanssa, jotka sinua eivät viehätä? Kuinka edes päätyisit sänkyyn asti epämiellyttävän ihmisen kanssa?

Vierailija
13/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kiva hoitaa se seksi heti pois alta niin ei tarvitse miettiä mitä voi milloinkin tehdä ja tulahta aikaa niihin jotka haluaa vain seksiä.

Niin ei muakaan sinänsä haittaa että seksiä on jo melko pian.

Toki kiva olisi tuntea jotain "vetovoimaa" toista kohtaan. Ja jos sitä on, on luonnollistakin mennä sänkyyn jo sitten kun muutenkin juttu tuntuu luistavan.

Mutta pari kertaa olen yrittänyt (juurikin lihavien kanssa, jos muuten olisi mahdollisesti mukava tyyppi) että jos se vetovoima sieltä kehittyisi, kun oikein yritän sängyn kautta, mutta joo ei.

ap

Vierailija
14/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, ettei näistä asioista ole puhuttu ennen kuin päädytty tuollaiseen tilanteeseen. Minusta olisi reilua puhua läpi, että itsellään on joku aikataulu milloin voi mitäkin toiveita toteuttaa.

Vierailija
15/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän myöskään itse pyydä tai odota suuseksiä mieheltä?

Vierailija
16/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, ettei näistä asioista ole puhuttu ennen kuin päädytty tuollaiseen tilanteeseen. Minusta olisi reilua puhua läpi, että itsellään on joku aikataulu milloin voi mitäkin toiveita toteuttaa.

Jos on ylipäänsä tavattu vasta kahdesti, niin on ihan normaalia, ettei seksistä ole vielä puhuttu.

Vierailija
17/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei muakaan sinänsä haittaa että seksiä on jo melko pian.

Toki kiva olisi tuntea jotain "vetovoimaa" toista kohtaan. Ja jos sitä on, on luonnollistakin mennä sänkyyn jo sitten kun muutenkin juttu tuntuu luistavan.

Mutta pari kertaa olen yrittänyt (juurikin lihavien kanssa, jos muuten olisi mahdollisesti mukava tyyppi) että jos se vetovoima sieltä kehittyisi, kun oikein yritän sängyn kautta, mutta joo ei.

ap

Mitä hittoa?! Nainen mitä sinä oikein touhuat?! Pyörit tyyppien kanssa, jotka ei viehätä ja syytät heitä kun he ehdottelee sinulle?!

Vierailija
18/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylipäänsä tavattu vasta kahdesti, niin on ihan normaalia, ettei seksistä ole vielä puhuttu.

Mutta sänkyyn  on kuitenkin päädytty jonkun tuntemattoman kanssa?

Vierailija
19/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mika nyt sitten on se "normaali". Nykyisen avomieheni kanssa tavattiin deittisovelluksessa ja viestiteltiin kuusi paivaa ennen ensitreffeja. Kylla siina ajassa ehdittiin jo puhua seksista, sen mahdollisuudesta ekoilla treffeilla, mieltymyksista ja turn-offeista. 

Vierailija
20/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tavattu kahdesti miten on uskallettu mennä jomman kumman kotiin ja siitä sänkyyn?