Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinut saa kiihoittumaan parhaiten

Vierailija
30.01.2020 |

Mikä on parasta esileikkiä sinulle mistä pidät eniten

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiihottumiseeni riittää se, että nainen on halukas ja saatavilla. Myös spontaanisuus toimii oikein hyvin, eri paikoissa ja tilanteissa.

Vierailija
2/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös spontaanista seksistä ja olen itse ns. ainavalmis. Jos kuitenkin kunnon kiihottumisesta puhutaan, niin intensiivinen ja kiihkeä suutelu (hyvän suutelijan kanssa!) saa syttymään. Samoin kuin kaikenlainen hidas eteneminen ja hellät kosketukset. Vaikka seksin aikana pidän kovistakin otteista niin esileikeissä mieluiten pehmeää ja hellää koskettelua, pätee niin rintojen suuteluun kuin suuseksiin. Suorastaan kiusallisen pehmeää ja hidasta, josta tahtia voi kiihottumisen edetessä koventaa ja jossa sitä ehtii jopa toivoa; toimii ehdottomasti paremmin kuin liian kovat ja nopeat otteet heti alussa (klitoriksen hinkkaaminen kuin sieltä koittaisi taikoa pullon henkeä esiin, ei varmaan toimi miehellä yhtään sen paremmin, kun kumppani alkaisi ensi töikseen runkata kuin odottaen välitöntä siemensyöksyä).

Jos minut haluaa sytyttää koskettamatta sukuelinten alueelle, niin kaulalle ja niskaan sekä selkään suukottelu ja korvaan huokailu ja sopivan riettaiden kuiskailu saa valmiiksi hyvin nopeasti. Dominointi, maskuliinisuus ja oman halukkuuden osoittaminen muuallakin kuin pedissä, vihjailevat viestit ym. sytyttää.

Silmäruokana sytyttää jostain syystä miehellä lippis väärinpäin. Jotain herttaista poikamaisuutta ja kujeilevuutta yhdistyy siihen, riippumatta miehen iästä. 

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suuteleminen, kiihkeäksi yltyvä sellainen. Molemmat tykkäämme siitä ja pääsemme alt’aikayksikön tunnelmaan kumpainenkin.

Vierailija
4/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nainen haluaa suudella.

Vierailija
5/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kiihottumiseeni riittää se, että nainen on halukas ja saatavilla. Myös spontaanisuus toimii oikein hyvin, eri paikoissa ja tilanteissa.

Just sama ja ylipäätänsä, että nainen on halukas seksiin ilman velvollisuudentunnetta. Sen kyllä näkee milloin näin on.

Vierailija
6/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ”kiihottua” ilman kolmatta i-kirjainta.

Vierailija
7/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen päästää kunnon pitkän naukuvan pierun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme