Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi vaihtaa kielen Facessa? Minulla oli vaihtunut kieli, enkä ymmärrä miten ja miksi se on vaihtunut. Tietäisikö

Vierailija
30.01.2020 |

kun miten sen saa palautettua alkuperäiseksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on siis nukkuessasi vaihtanut kielesi?

Vierailija
2/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski paniikki niin siksi tuli toistoa aloitukseen ja on muutenkin sekavasti kirjoitettu, myönnetään.  Osaatko neuvoa miten kielen saa palautettua alkuperäiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku neuvoa?

Vierailija
4/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus vaihtunut portugaliksi, kun siinä uloskirjautuessa on tarjonnut sitä. En tiedä onko vielä ihan siinä vieressä tuo vaihto.

Vierailija
5/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joskus vaihtunut portugaliksi, kun siinä uloskirjautuessa on tarjonnut sitä. En tiedä onko vielä ihan siinä vieressä tuo vaihto.

Kiitos!

Mulla salasana unohtunut niin face aina auki läppärillä.  En uskalla tota vaihtoehtoa kokeilla!  Kiitos kuitekin sinulle!  :)

Vierailija
6/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen asetukset, sitten etsit Facebook, painat sitä ja sivulla löytyy mm sijainti, kuvat, kamera jne paina kieli ja muutat sen :Suomi

Vierailija
7/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen asetukset, sitten etsit Facebook, painat sitä ja sivulla löytyy mm sijainti, kuvat, kamera jne paina kieli ja muutat sen :Suomi

Niin ja sulje puhelimen ja avaa sen uudestaan niin pitäisi onnistua

Vierailija
8/8 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!  Kokeilen!  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi