Minkä ikäisenä sinulla alkoi biologinen tarve päästä yhdyntään miehen kanssa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Pitkään pelkkä masturbointi riitti. Olisko ollut siinä parinkympin taitteessa kun alkoi tulla pakottava tarve päästä kokeilemaan miltä tuntuu oikea ihminen vieressä ja oikea penis sisällä. Kyllä se silloin tuntui pakottavalta tarpeelta, kulli alkoi dominoida ajatuksia vähän liikaa niin siitä se ajatus sitten lähti! Eikä kyllä kyllästytä vieläkään, päinvastoin.
Minkälaisista kulleista pidät kaikkein eniten?
Psyykkinen tarve, kun seurustelin ekan kerran eli 17v. Biologinen, kun halusin tokan lapsen eli 26-vuotiaana. Eka tuli vahingossa. Psyykkinen tarve haalistui pikkulapsiaikana, mutta 40-vuotiaana taas piristyi paljon, kun lapset isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään pelkkä masturbointi riitti. Olisko ollut siinä parinkympin taitteessa kun alkoi tulla pakottava tarve päästä kokeilemaan miltä tuntuu oikea ihminen vieressä ja oikea penis sisällä. Kyllä se silloin tuntui pakottavalta tarpeelta, kulli alkoi dominoida ajatuksia vähän liikaa niin siitä se ajatus sitten lähti! Eikä kyllä kyllästytä vieläkään, päinvastoin.
Minkälaisista kulleista pidät kaikkein eniten?
Oikeista.
Mikä ihmeen biologinen tarve? Luulen että niin naisella kuin miehelläkin on vaan nautinnonhalu. Ja se on se mikä ajaa haluamaan nautintoa olkoon keino siihen mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Oot sie mies? Minä kirjoitin muuten tuon edellisen viestin. Olishan se ihana, jos kaikki naiset sais o:t siitä yhdynnästä. Mut miehet ja naiset on ehkä vaan niin samanlaisia fyysisiltä osiltaan. Mieti niitä peniksen hermoja ja klitan hermoja! Juu ja koko genitaalien rakennetta! Sama alkuperä miesten ja naisten osilla. Että ei ihme, että se klitta on se kiihotuksen ykkönen, ja taustalla vaginankin nautinnossa vissiin.
Oon muuten kokeillut tuota, että mulle riittäis se miehen tyydyttyminen, kokeilin aika kauan. Ei käynyt hyvin, loppui seksi melkein kokonaan. Minulta meni ajan kanssa mielenkiinto seksiin itseltä kokonaan, kun ei siitä tosiaan muuta saanut, kuin kiihotuksen, joka piti itse yöllä laukaista, että sai unta. Lannistavaa ja masentavaa... Mut kaikesta voi selvitä ja suhteet muuttua paremmaksi!
Kehotan kaikkia naisia ja miehiä todella täydestä sydämestä yhdessä etsimään sitä oikeaa molempien nautintoa ihan mistä nyt vain saatte. Love! <3
Tämä jonkun kirjoitus, saanut tottakai, alapeukkkuja!
Eipä ole mullakaan mitää yhdynnän kaipuuta, mutta miehen kaipuu on ja tietysti haluan orgasmeja. Ja haluan yhdynnässä olla koske se on kivaa ja tuottaa miehelle nautintoa. Hän sitten antaa minulle muilla tavoin.
Orgasmin ja yhdynnän tarve ovat eri tarpeita. Orgasmin voi saada vaikka suuseksillä mutta ei se täytä sitä tarvetta, kun pimppa vaatii elintä sisäänsä. Sitä nautintoa ei voita mikään. Itse naisena en ikimaailmassa olisi yhdynnässä vain miehen nautinnon takia. Jos itselläni ei olisi yhdynnän tarvetta, jättäisin yhdynnän kokonaan välistä. Eihän sitä tarvitse tehdä, jos siitä ei saa tarpeitaan tyydytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen biologinen tarve? Luulen että niin naisella kuin miehelläkin on vaan nautinnonhalu. Ja se on se mikä ajaa haluamaan nautintoa olkoon keino siihen mikä vain.
Siis se pakottava tarve saada penis emättimeen, siis se kun pimppa kouristelee hengenhädässä ja supistelee voimakkaasti ja vaatii elintä sisään. Sama juttu miehellä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se pakottava tarve saada penis emättimeen, siis se kun pimppa kouristelee hengenhädässä ja supistelee voimakkaasti ja vaatii elintä sisään. Sama juttu miehellä toisinpäin.
Ei mun pillu vaadi mitään muutakuin nautintoa. Ja siihen ei välttis tarvii kalua ,saan muutenkin. Mutta kivahan se kalu sielläkin, jos mies sitten hiplaa sitä herkkunappia samalla. Sillon saa ekstraorgasmin.
Osa naisista ei tunnu uskaltautuvan kieltäytyä yhdynnästä, vaikka eivät siitä pidä. Kun he sitten ovat miestensä patjoja, niin luulevat, että kaikki muutkin naiset harrastavat yhdyntää vain miehen mieliksi. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun pillu vaadi mitään muutakuin nautintoa. Ja siihen ei välttis tarvii kalua ,saan muutenkin. Mutta kivahan se kalu sielläkin, jos mies sitten hiplaa sitä herkkunappia samalla. Sillon saa ekstraorgasmin.
Kyllä oma pilluni vaatii nimenomaan miehen penistä sisäänsä. En minä ainakaan saa tarpeitani tyydytettyä ilman penista. Orgasmin toki voi saada monella tapaa, mutta ei minulla yhdynnän tarve lopu, ennnekuin mies on painanut tarpeeksi sisään-ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sie mies? Minä kirjoitin muuten tuon edellisen viestin. Olishan se ihana, jos kaikki naiset sais o:t siitä yhdynnästä. Mut miehet ja naiset on ehkä vaan niin samanlaisia fyysisiltä osiltaan. Mieti niitä peniksen hermoja ja klitan hermoja! Juu ja koko genitaalien rakennetta! Sama alkuperä miesten ja naisten osilla. Että ei ihme, että se klitta on se kiihotuksen ykkönen, ja taustalla vaginankin nautinnossa vissiin.
Oon muuten kokeillut tuota, että mulle riittäis se miehen tyydyttyminen, kokeilin aika kauan. Ei käynyt hyvin, loppui seksi melkein kokonaan. Minulta meni ajan kanssa mielenkiinto seksiin itseltä kokonaan, kun ei siitä tosiaan muuta saanut, kuin kiihotuksen, joka piti itse yöllä laukaista, että sai unta. Lannistavaa ja masentavaa... Mut kaikesta voi selvitä ja suhteet muuttua paremmaksi!
Kehotan kaikkia naisia ja miehiä todella täydestä sydämestä yhdessä etsimään sitä oikeaa molempien nautintoa ihan mistä nyt vain saatte. Love! <3
Eipä ole mullakaan mitää yhdynnän kaipuuta, mutta miehen kaipuu on ja tietysti haluan orgasmeja. Ja haluan yhdynnässä olla koske se on kivaa ja tuottaa miehelle nautintoa. Hän sitten antaa minulle muilla tavoin.
Orgasmin ja yhdynnän tarve ovat eri tarpeita. Orgasmin voi saada vaikka suuseksillä mutta ei se täytä sitä tarvetta, kun pimppa vaatii elintä sisäänsä. Sitä nautintoa ei voita mikään. Itse naisena en ikimaailmassa olisi yhdynnässä vain miehen nautinnon takia. Jos itselläni ei olisi yhdynnän tarvetta, jättäisin yhdynnän kokonaan välistä. Eihän sitä tarvitse tehdä, jos siitä ei saa tarpeitaan tyydytettyä.
Aika itsekästä ..."itse naisena en ikimaailmassa olisi yhdynnässä vain miehen nautinnon takia"...eikäs sitä nautintoa voi ihan pyyteettömästi toisellekkin antaa. Suuseksi naiselle ja miehelle tässä oivana esimerkkinä!
14-vuotiaana. Ja vähän ennen kuin täytin lisävuosia, menetin neitsyyteni. Edelleen koko ajan kova tarve myös penetraatioon, mitkään silikonilelut ei kiinnosta tai riitä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika itsekästä ..."itse naisena en ikimaailmassa olisi yhdynnässä vain miehen nautinnon takia"...eikäs sitä nautintoa voi ihan pyyteettömästi toisellekkin antaa. Suuseksi naiselle ja miehelle tässä oivana esimerkkinä!
No mitä ihmettä minä hyötyisin siitä, että makaisin miehen patjana? Ei ole sellaiseen tarvetta. Jos en itse saisi yhdynnästä tarpeitani tyydytettyä, niin tyydyttäisin miehen suuseksillä. Ei mies tarvitse yhdyntää sen enempää kuin nainenkaan. Tuntuisi aivan absurdilta edes työntää mitään pimppaan, jos ei olisi siihen tarvetta. Onneksi ei tarvitse eläää miehen patjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla ei saa olla tällaista mielipidettä? Siis enkö saa nauttia näin, kun tulee se alapeukku?! Arvasin. Täällä saa vain kehua kaluja ja yhdyntää,,,muuta ei. Tai perspanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla ei saa olla tällaista mielipidettä? Siis enkö saa nauttia näin, kun tulee se alapeukku?! Arvasin. Täällä saa vain kehua kaluja ja yhdyntää,,,muuta ei. Tai perspanoja.
Voit puhua vain omasta puolestasi. Jos et saa tarpeitasi tyydytettyä yhdynnällä, niin en tosiaan ymmärrä miksi sitä harrastat. Ikävää, jos joudut sitä tekemään vain miehen nautinnon takia. Saat nauttia miten haluat, mutta älä tule kertomaan, ettei muilla naisilla ole yhdynnäntarvetta ja ettei kalua tarvitse. SINÄ et ehkä tarvitse kalua, mutta me muut naiset TARVITSEMME KALUA. Ilman kalua en saa tarpeitani tyydytettyä. PISTE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit puhua vain omasta puolestasi. Jos et saa tarpeitasi tyydytettyä yhdynnällä, niin en tosiaan ymmärrä miksi sitä harrastat. Ikävää, jos joudut sitä tekemään vain miehen nautinnon takia. Saat nauttia miten haluat, mutta älä tule kertomaan, ettei muilla naisilla ole yhdynnäntarvetta ja ettei kalua tarvitse. SINÄ et ehkä tarvitse kalua, mutta me muut naiset TARVITSEMME KALUA. Ilman kalua en saa tarpeitani tyydytettyä. PISTE.
Ketkä TE!!! Enkä puhukkaan kuin omasta pillustani toisin kuin SINÄ.
Oikein annat siis luvan mulle nauttia miten haluan - no kiitos paljon. Suon sinulle sitten ihan saman oieuden, mutta älä puutu kaikkien naisten pilluihin. Omaasi vain.
Nyt alkaa taas epäilyttää kirjottajan sukupuoli, niin agressiivista kalun ihannoinytia.
Enkä ole missään sanonut , etten yhdynnöistä pitäisi kovastikkin, kyllä pidän, mutta kertomallani tavalla. Hullua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastanut vaimon pimppaa juuri tuosta syystä. Kun saanut pimpan tuohon tilaan on omankin kiima noussut jo katosta läpi ja tietänyt olevansa haluttu. Mikään ei vakuuttanut vaimon rakkaudessa niin paljon kuin pimpan järjetön halu kaluani kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
14-vuotiaana. Ja vähän ennen kuin täytin lisävuosia, menetin neitsyyteni. Edelleen koko ajan kova tarve myös penetraatioon, mitkään silikonilelut ei kiinnosta tai riitä.
N38
Ootko onnellisessa tilanteessa, jossa saat penetraatiota säännöllisesti?
Melkein kaikki miehet kai haluavat panna kaikenaikaa, kun sillä saavat orgasminsa. Naisista vain osa.
Tarve yhdyntään tuli noin 18-vuotiaana. Olin kyllä jo pari vuotta ennen sitä harrastellut seksiä poikaystävän kanssa ja yhdyntöjäkin siis. Mutta silloin se tarve seksiin tarkoitti enemmänkin klitoriksen näkyvän osan hyväilyä ja sitä kautta saatua orgasmia. Yhdyntä tuntui mukavalta mutta ei tajunnanräjäyttävältä. Muistan kun sitten kerran makasin yksin illalla sängyssä kyljelläni ja siinä hetkessä alkoi hirveästi tehdä nimenomaan kalua sisään takaapäin. Nykyään klitoris on toki tärkeä osa nautintoani edelleen mutta joskus on vain niin hirveä tarve yhdyntään että sillä kertaa en välttämättä edes halua erikseen mitään klitan hyväilyjä vaan kunnon eestaas-menoa.