Minkä ikäisenä sinulla alkoi biologinen tarve päästä yhdyntään miehen kanssa?
Kommentit (95)
Ei ole tullut, koska seksi on eri asia kuin "yhdyntä miehen kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Olin 14. Samana vuonna sen teinkin.
Hitto miten nuori.
Kun nyt aikuisena katselee noita 13 - 15 vuotiaita tuntuu järkyttävältä mitä sen ikäisenä ajatteli ja teki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä kiinnostaa lähonnä miehiä. Jos nainen haluaa toetyn miehen sitputtaa kumppanikseen ,täytyy teeskennellä myös haluavansa yhdyntään. Kun lapset on tehty voi teeskentelyn lopettaa.
Ei voi olla niin ettei nainen missään iässä haluaisi yhdyntää, se on olennainen osa lisääntymistä että tulee se halu
Niin. Jos haluaa lapsia niin on pakko harrastaa yhdyntää mikäli ei saa ketään tumputtamaan mukiin. Sinänsä yhdynnästä ei ole naiselle mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Mksi? Miesten on ihan terveellistä ymmärtää miksi niiden kanssa seksiä harrastetaan tai ei harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Mksi? Miesten on ihan terveellistä ymmärtää miksi niiden kanssa seksiä harrastetaan tai ei harrasteta.
Mutta miesten ei ole terveellistä kuvitella esiteinejä fantasioimaan itsensä ikäisistä tai tapaisista ”miehistä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä kiinnostaa lähonnä miehiä. Jos nainen haluaa toetyn miehen sitputtaa kumppanikseen ,täytyy teeskennellä myös haluavansa yhdyntään. Kun lapset on tehty voi teeskentelyn lopettaa.
Ei voi olla niin ettei nainen missään iässä haluaisi yhdyntää, se on olennainen osa lisääntymistä että tulee se halu
Eri asia. Halusin lapsen mutta se yhdyntä oli välttämätön paha siinä. Itse yhdyntä ei kiinnosta ollenkaan, enkä lapset saatuani sitä enää harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 14. Samana vuonna sen teinkin.
Hitto miten nuori.Kun nyt aikuisena katselee noita 13 - 15 vuotiaita tuntuu järkyttävältä mitä sen ikäisenä ajatteli ja teki
Wteet aloittaa aikaisin ja tulevat hyväksikäytettyä. Itsetunto on heikko ja ei osaa pitää puoliaan. Jotkut hakee hyväksyntää näinkin kyseenalaisilla keinoilla.Paremmat ihmiset ajautuu yhdyntöihin vasta parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Etkö ole saanut, vai mistä kiikastaa...?
Varmaan 17-vuotiaana tuli ensimmäiset halun tunteet silloista ihastusta kohtaan. Aiemmat olivat olleet vain semmoista "viatonta" ihastumista. Ei sillä, että sek si ssä olisi mitään syntistä, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.
Neitsyys meni kun olin 21, siinä oli sellainen vuoden ihan kiva suhde jossa sek si oli ihan kivaa. Vähän myöhemmin tapasin nykyisen poikaystävän, jonka kanssa se ksi on jotain niin hyvää, etten tiennyt sellaista olevankaan. En usko, että omat haluni loppuvat koskaan.
Ärsyttävää, kun tällä palstalla pitää sensuroida sanoja, että viesti menisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Mutta miesten ei ole terveellistä kuvitella esiteinejä fantasioimaan itsensä ikäisistä tai tapaisista ”miehistä”.
Tokihan tässäkin ketjussa pedofiilit on liikkeellä. Niiltäkin on vaan paras ottaa luulot pois. Teinit harrastaa seksiä suunnilleen ikäistensä kanssa. Halulla siinä kyllä ei ole osaa eikä arpaa. Rassukat kuvittelee, että se kuuluu asiaan ja on sitten aikuisempi.
Aloituksessa sanottiin "biologinen tarve", tämä on mielestäni aivan eri asia kuin seksuaalinen halu. Se alkoi nuorempana ja jatkuu aina vain, mutta ei itselläni sisälly minkäänlaista välttämätöntä "biologista tarvetta yhdyntään miehen kanssa". Tulisin varsin hyvin loppuelämäni toimeen ilman yhdyntää, mutta en ilman orgasmeja.
-- Se, jonka "biologinen tarve" syttyi 28-vuotiaana
26-vuotiaana kun sain ekan maanisen jaksoni. Silloin lähti sitten se neitsyys. Uskon nyt tietäväni millaista miehen seksuaalinen halu on kun vertaa naiseen kiitos tuon manian aikaisen seksihaluni.
Yhdyntä ei ole naiselle tarve. Naisen seksuaalisuus ei ole millään tapaa ”yhdyntäkeskeistä”, ja hoituu varsin monin muin konstein paremminkin. Vain hedelmöittymiseen tarvitaan yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Missä tässä on esiteineistä kyse? Moni vastaaja ei ole koskaan halunnut ja osalla kolmekymppisenä on halua saada lapsi, jolloin on se spermanluovuttaja löydettävä.
Keskustelu loppuu kun ketju siirtyy pois AV palstalta.
27-vuotiaana eli nyt. Yleensä tarve on liittynyt ihastumiseen ja tämänkin laukaisi sellainen. Mutta tämä tuntuu myös sellaiselta joka on omassa kehossani. Toisaalta, minulla on todella aktiivinen mieli, ja tuntuu että keskittyminen menee myös muihin juttuihin mikä ehkä vähän hillitsee. Jos tulee vastaan myös henkisesti yhteensopiva mies niin siitä ehkä syntyy sitten jotain. Pidän kyllä silmät auki mutta elän muuten ihan omaa elämääni.
Olen ilmeisesti perverssi, mulla kyllä oli "muna mielessä jo siinä 12-vuotiaana ja nimenomaan yhdynta. Eli se oli fantasioiden kohde, ei mikään pussailu tai kädestä pitäminen.
Aika ankeaa, jos isolle osalle naisista ei yhdynta anna mitään iloa, itselle se on se ainoa pakollinen asia tyydyttävässä seksissä. Voisin elää ilman käsi- tai suuhoitoa, mutta en ilman yhdyntaa...
N40
Siellä ainakin pääsit jatkuvasti kosketuksiin tiiviissä homotunnelmissa.