Minkä ikäisenä sinulla alkoi biologinen tarve päästä yhdyntään miehen kanssa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut tällaista halua koskaan. N55
Ei minullakaan.
M43
Ei ole tullut tuollaista. Kokeilin kyllä mutta ei se naiselle mitään anna, tai no hiivan antoi.
N45
Noin 28-vuotiaana kun biologinen kelloni heräsi vaatimaan lisääntymistä. Nyt 32-vuotiaana se on jo aika lailla hiljentynyt.
Ei -- vielä tai koskaan, aika näyttää -- lapsia.
Yhdyntä kiinnostaa lähonnä miehiä. Jos nainen haluaa toetyn miehen sitputtaa kumppanikseen ,täytyy teeskennellä myös haluavansa yhdyntään. Kun lapset on tehty voi teeskentelyn lopettaa.
Ei ole vielä toistaiseksi alkanut. Tosin vasta viiskymppinen, vasta päässyt 'miehen ikään', joten onhan tässä vielä aikaa...
- mies -
Syy yhdyntöjen aloittamiseen on enemmän sosiaaliset kuin biologiset syyt
Joskus n.13-vuotiaana haaveilin yhdynnästä paljonkin. Ekan kerran olin yhdynnässä 20-vuotiaana.
Menehän aloittaja muualle tumputtamaan.
Yhdeksanvuotiaana aloin m_sturboimaan, en tosin muista etta tuolloin olisi ollut jo tarve yhdyntaan. Pojat alkoivat kiinnostaa vasta n. 14-vuotiaana seurustelumielessa.
Eika todellakaan lopu nelivitosena ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut tuollaista. Kokeilin kyllä mutta ei se naiselle mitään anna, tai no hiivan antoi.
N45
Niinpä. Mies on seksissä täysin turha. Valitettavasti jos lapsia haluaa, tällainen on hankittava edes väliaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Syy yhdyntöjen aloittamiseen on enemmän sosiaaliset kuin biologiset syyt
? Kyllä mulla ainakin oli kovat halut.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä kiinnostaa lähonnä miehiä. Jos nainen haluaa toetyn miehen sitputtaa kumppanikseen ,täytyy teeskennellä myös haluavansa yhdyntään. Kun lapset on tehty voi teeskentelyn lopettaa.
Ei voi olla niin ettei nainen missään iässä haluaisi yhdyntää, se on olennainen osa lisääntymistä että tulee se halu
Silloin kun mä olin vielä iskän kiveksissä.
Olin 14. Samana vuonna sen teinkin.
Hitto miten nuori.
Ei ole tullut tällaista halua koskaan. N55