Millainen ihminen juo 24cm viiniä arki-iltana?
Olin uuden ystäväni kanssa pubissa ja hieman hämmästyin.
Kommentit (27)
Aika pitkän viinin kyllä ottaa. Onko se jäässä, että sen voi mitata? Kuinka leveä viini se on?
Vaikka vuorotyöläinen, jolla on huomenna vapaapäivä, iltavuoro tai alkaa yövuorot.
24 senttimetriä? :D
En tiedä, mutta minä juon koko pullon illassa ja vähän päälle. Olen normaali työssäkäyvä, luotettu ja pidetty ihminen, joka hoitaa työnsä ja asiansa 100%. Oma aikani kotona ei kuulu kenellekään muulle.
Viinit mitataan noin. Ja ystäväni tilasi 24 cm viiniä. Mikä tuossa aloituksessa oli noin vaikeaa?
Ap
24 centtiä viiniä kuullostaa kyllä aika paljolta., oliko tuo lasin pituus va leveys mita vai molemmat?
Niin ja mikä siinä sinua askarruttaa? Tuosta määrästä ei humallu, ei tule krapulaa.
Kuinka pitkä hän itse on? Siitä riippuu onko tuo 24 cm pitkä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Viinit mitataan noin. Ja ystäväni tilasi 24 cm viiniä. Mikä tuossa aloituksessa oli noin vaikeaa?
Ap
Olisit mielummin sanonut, että montako lasillista joi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Viiniä ei mitata noin., höpsö.
😂 pitäisiköhän jonkin kertoa sinulle ja ystävällesi, kuinka viinit mitataan...
Vierailija kirjoitti:
😂 pitäisiköhän jonkin kertoa sinulle ja ystävällesi, kuinka viinit mitataan...
se kaveri on varmaan sanonut silleen rennosti, että joo, otan kaxkytneljä senttii sitä talon punkkuu, kiitsa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ystävä hyvä, ne on senttilitroja (cl), ei senttimetrejä (cm).
Sellainen, jolla ei ole työaika ma-pe 8-16. Itse saatan kännitkin tirpasta arki-iltana.
Ap on joko trolli tai äärimmäisen tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihana höpsökkä. Sen on 24 cl, eli senttilitraa. 24 cm olisi senttimetriä.
Määrä on mielestäni aika vähäinen, 12 cl on pieni lasillinen, 24 cl iso. Olitte kumminkin pubissa, vettäkö olisi pitänyt tilata?
No ei se nyt nuorella menevällä terveellä ihmisellä tunnu missää vaikka vetäis arki-iltana 0.5 pullon viinaa, kunhan menee ajoissa nukkumaan.
Viivoittimellako mittarit?