Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata hienovaraisesti, että meillä on kyllä loistavasti rahaa elämäntyyliimme? Muiden arvostelu ärsyttää.

Vierailija
29.01.2020 |

En koskaan puhu rahasta tai siitä, mitä ostan. Toki ihmisillä on silmät päässä. Mieheni on suurituloinen ja itsellänikin muita tuloja, kuin palkka. En näistä koskaan puhu ja ylipäätään olisi kiusallista, jos joku saisi tietää meidän olevan "rikkaita".

Meillä jää säästöön ja sijoitukseen mukavasti rahaa ja omaisuuttakin on kivasti. Eihän näistä toki kukaan ulkopuolinen tiedä.

Mua on alkanut ärsyttää etenkin työpaikalla muiden jatkuva kommentointi elämästämme. Totuus on se, että yksi Lontoon matka, Gugguun pipo tai Minna Parikan kengät eivät taloudessamme tunnu.

Saan nykyään kuulla koko ajan tätä "voi kuinka sä maltat. Mä mieluummin säästän" hehe sulla ei varmaan jää mitään säästöön" "mä en kyllä ostaisi lapselleni xxxx koska siinä ei ole mitään järkeä" "no Emmahan tuhlaa koko palkkansa " "Emma menee pian vararikkoon"
Nuo sanotaan siis vähän ilkikuriseen sävyyn ja tuntuu, että tuo asia "emmalla ei oikeesti olis varmaa varaa" tyylisesti pitää tehdä jokaiselle selväksi.

Nyt alkaa olla mitta täynnä.

En ole oikeasti Emma, ettei kenenkään tarvitse pähköillä kuka olen.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä materian ja merkkivaatteiden ihannointia. Ohis. 

Vierailija
2/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin sanoa, että tuollainen "vitsailu" on ikävää, voisitteko lopettaa. Lisäyksenä voit vielä mainita, että tiedät vallan hyvin ihan itse taloustilanteesi ja mihin sinulla on varaa.

Vierailija
4/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ärsyynny. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hymyile ystävällisesti ja älä ole huomaavinasi. Jos joku kysyy suoraan että miten sulla on varaa, sano vain että hoidan kyllä itse raha-asiani, ei tarvitse huolehtia.

Vierailija
5/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muita oikeesti kauheasti kiinnostaa. Itse en jaksaisi kiinnostua Gugguun piposta tai merkkilaukuista. Ehkä yrittävät keskustella sinua kiinnostavista asioista ja päätyvät sanomaan jotain hölmöä, kun eivät itse ole kiinnostuneita.

Vierailija
6/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että heti alkaa joku läski vinkua kun jollain on vähän massia päällä. Ei vaan oikeasti mikset vaan vastaa että ”meillä on kyllä varaa noihin kaikkiin ja jää vielä säästöönkin.” ?

Vierailija
7/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyhyttele setelitukkua epäilijöiden edessä.

Vierailija
8/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat. Ehkä saadaan Suomeen korona niin saat säkin jotain muuta mietittävää.

Vierailija
9/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osta edes laatua.

Sun tyylinen paljon koko ajan ja lentely on niin epäekologista. Tyylitöntä.

Vierailija
10/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet huomiota rahoillasi?

Vierailija
11/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä onni on, se onnen kätkeköön. En sanoisi mitään vaan myhäilisin tyytäväisenä vaan. 

Vierailija
12/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen mielestä olet aina väärä, puhut väärin, elät väärin. Ihan sama mitä teet. Miksi ette ulkomaille muuta, tämä maa on täysin menetetty.

Vierailija
13/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytsölän veljeksilläkin oli kymmenien miljoonien omaisuus, ja kuinkas sitten kävikään.

Aloittaja kuvittelee, että ostaa niitä Parikan kenkiä loppuelämänsä? 

Vierailija
14/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuka edes huomioi Minna Parikan kenkiä tai miten ne edes työpaikallasi tietävät, millainen pipo lapsellasi on? Eikö Gugguu ole lasten merkki?

Eiköhän tilanne ole se, että tuot keskustelussa näitä asioita jatkuvasti esiin, varsinkin noita merkkejä. Kuka edes ajattelee – tai ainakaan kertoo muille? nolouden huippu - että minullapa on Minna Parikan kengät? Normaali ihminen ajattelee, että hei, coolit kengät. Eiväthän ihmiset koskaan kiinnitä tuollaisiin asioihin huomiota, jos niitä ei itse tuo esille. Mikä nyt on vain, sori vaan, hölmöä ja noloa. Muut sitten reagoivat vitsaillen, lähinnä varmaan myötähäpeästä. 

Vierailija
15/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita setelit kumilenkillä kiinni.

Muistan joskus kun laitoin kiireellä setelit johonkin muovitaskuun, sain ihmetteleviä katseita maksaessani.

Mies oli kyllä hyvätuloinen, mutta suurpiirteinen rahankäytössä.

Vierailija
16/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rytsölän veljeksilläkin oli kymmenien miljoonien omaisuus, ja kuinkas sitten kävikään.

Mitä...? Miksei nyt saisi ostaa mitä haluaa jos rahaa on? Voihan sitä kuolla vaikka huomenna.

Vierailija
17/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Rytsölät olivat silloin tosi nuoria ja nyt järkevöityneet. Ap ei taida olla kovin nuori.

Oikeasti rikkaat ihmiset eivät yleensä huutele siitä. Koska se on niin noloa. Ja sivistymätöntä.

Vierailija
18/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet huomiota rahoillasi?

Oikein kateellisen kommentti. Jos rahaa on, niin miksei voi ostaa itselleen mieluisia asioita?

Vierailija
19/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä kommenttejahan nuo on. Koita vaan olla välittämättä ja naura takaisin että kiitos kun huolehdit, mutta minulla on kyllä varaa. He varmaan luulevat (ja kateellisina toivovat) että ostat kaiken velaksi.

Vierailija
20/88 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolet niin parikan kengät jää tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi