Erittäin vaarallinen! Verinen murhaaja pakenee Tampereella
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006387394.html
Poliisin antamat tuntomerkit epäillystä:
Nuorehko aikuinen mies, noin 175 cm pitkä, vartalo on hoikka/normaalivartaloinen. Hänellä ei ole partaa.
Tekijä on loukkaantunut ja hän on vuotanut tai vuotaa verta. Hän on vaarallinen.
– Poliisi etsii häntä kaikilla mahdollisilla keinoilla, Kinnunen sanoo.
Poliisi ei ota kantaa siihen, tunsivatko uhri ja tekijä toisensa. Poliisi ei avaa sitä, miksi rikosta tutkitaan murhana. Rikosylikomisario ei kommentoi sitäkään, loukkaantuiko epäilty veriteon yhteydessä.
Ns. valeuutissivuilla tarkemmat tuntomerkit joita ei voi laittaa tähän ettei poisteta.
Muistakaa, erittäin vaarallinen!
Kommentit (61)
Iltalehdestä:
"Tässä on kaikki, mitä tässä kohtaa tiedetään. Poliisi toimii koko ajan kiireellä. Vihjeitä odotellaan, sanoo rikosylikomisario Jari Kinnunen."
Valetta. Kyllä poliisilla on tieto etnisyydestä ihan varmasti, mutta eivät halua paljastaa. Ja tuota tietoa kaipaisin vaikka olisi mikä oikea vastaus. Vaarallista salailua.
Minusta tuo ei kuulosta erityisen vaaralliselta. Jos on tappanut yhden ihmisen ja paennut verisenä paikalta, murhan motiivina voi olla intohimorikos tai kosto, tai jopa itsepuolustus. Enemmän pelottaisi, jos mies olisi tappanut vaikka 5 ihmistä ilman mitään näkyvää syytä.
Jos ei ole partaa, niin onko ilman punaista tai tummaa partaa? Voisiko olla sänki kuitenkin?
Tänään tuli vastaan monta tunnusmerkkejä vastaavia, veritahrat vaan puuttuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen miehen, joka ajeli tahallaan ihmisten päälle?
Heti kaikki persut tiesivät että kyse oli m-muuttajasta ja alettiin heti suu vaahdossa raivota, että nämä on saatava pois maasta.
Ja kas kummaa, kyseessä oli ei pelkästään valkoinen mies, vaan itse rajat kiinni -piireistä.
Sen jälkeen ei paljoa miehestä puhuttu.
Mitä siitä olisi enää pitänyt puhua? Kyseinen tyyppi kuuluu linnaan. Mitä tulee ma muihin niin siihen vastasitkin jo itse.
No olisi voinut vaikka myöntää että oltiin väärässä, ihan ensiksi. Ja sitten tuomita kovaäänisesti miehen teot, yhtä suurella paatoksella kuin aluksi. Yhtä paha kai se teko on suomalaisenkin tekemänä, mutta ei vaan sovi eräiden tyyppien poliittiseen agendaan tuohtua siitä.
Minua ei kiinnosta myöntääkö jotkut internetissä olevansa väärässä tai kuinka kovaäänisesti he tuomitsevat jonkun. Minua kiinnostaa se, että joutuuko suomalaiset rikolliset vankilaan ja ulkomaalaiset rikolliset pois maasta.
Vierailija kirjoitti:
Heti kaikki persut tiesivät että kyse oli m-muuttajasta ja alettiin heti suu vaahdossa raivota, että nämä on saatava pois maasta.
Ja kas kummaa, kyseessä oli ei pelkästään valkoinen mies, vaan itse rajat kiinni -piireistä.
Muistan montakin tuollaista miestä ja useimpien niiden nimi on ollut jotain Mohammed tyyliä.
Poliisi synnyttää taas huhuja jättämällä tuntomerkkejä sanomatta. Hyvä poliisi. Hienoa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan lukisi tuntomerkkejä valeuutissivuilta, kun niillä nyt kuitenkin julkaistaan valeuutisia? Anna kun arvaan, joku sivusto "tietää" että kyseessä on m-muuttajataustainen henkilö.
Nuo tuntomerkit ovat kyllä niin epämääräiset, ettei niiden perusteella ketään löydetä. Olisi edes joku piirustus.
Ihmiselle on luontaista havaita kaavoja ja muodostaa niistä oletuksia. Se on yksi niistä perusasioista joka tekee ihmisestä ihmisen ja ylivertaisen muihin eläimiin nähden.
Kaava on ulkoiluhousut, pipo ja iso jalanjälki. Miltä kanavalta kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan lukisi tuntomerkkejä valeuutissivuilta, kun niillä nyt kuitenkin julkaistaan valeuutisia? Anna kun arvaan, joku sivusto "tietää" että kyseessä on m-muuttajataustainen henkilö.
Nuo tuntomerkit ovat kyllä niin epämääräiset, ettei niiden perusteella ketään löydetä. Olisi edes joku piirustus.
Ihmiselle on luontaista havaita kaavoja ja muodostaa niistä oletuksia. Se on yksi niistä perusasioista joka tekee ihmisestä ihmisen ja ylivertaisen muihin eläimiin nähden.
Kaava on ulkoiluhousut, pipo ja iso jalanjälki. Miltä kanavalta kuulostaa?
Kaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä olisi enää pitänyt puhua? Kyseinen tyyppi kuuluu linnaan. Mitä tulee ma muihin niin siihen vastasitkin jo itse.
No olisi voinut vaikka myöntää että oltiin väärässä, ihan ensiksi. Ja sitten tuomita kovaäänisesti miehen teot, yhtä suurella paatoksella kuin aluksi. Yhtä paha kai se teko on suomalaisenkin tekemänä, mutta ei vaan sovi eräiden tyyppien poliittiseen agendaan tuohtua siitä.
Minua ei kiinnosta myöntääkö jotkut internetissä olevansa väärässä tai kuinka kovaäänisesti he tuomitsevat jonkun. Minua kiinnostaa se, että joutuuko suomalaiset rikolliset vankilaan ja ulkomaalaiset rikolliset pois maasta.
Ulkomaalaiset rikolliset vankilan kautta pois maasta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ei kuulosta erityisen vaaralliselta. Jos on tappanut yhden ihmisen ja paennut verisenä paikalta, murhan motiivina voi olla intohimorikos tai kosto, tai jopa itsepuolustus. Enemmän pelottaisi, jos mies olisi tappanut vaikka 5 ihmistä ilman mitään näkyvää syytä.
Joo ihan normitouhua tuollainen. Tavallista välien selvittelyä. En ymmärrä miksi poliisi edes sotkeutuu asiaan.
Tulikohan tämäkin kaveri Tornion rajalta syksyllä 2015? Piccolot varmaan kantoivat hänenkin laukkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan montakin tuollaista miestä ja useimpien niiden nimi on ollut jotain Mohammed tyyliä.
No virkistäpä muistiani, kun minä muistan vain yhden kantasuomalaisen tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan tämäkin kaveri Tornion rajalta syksyllä 2015? Piccolot varmaan kantoivat hänenkin laukkunsa.
Feministien kultapoika vauhdissa :D Future is feminist!
Tampereen poliisit tuntien tämäkin jää selvittämättä. Tai ehkä joutuvat taas pyytämään FBI:tä apuun tai ottamalla kaikista trelaisista parrattomista miehistä dna-näyte. Kauheeta jos se rosvo kerkeis kasvattaan parran ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi synnyttää taas huhuja jättämällä tuntomerkkejä sanomatta. Hyvä poliisi. Hienoa työtä.
Poliisi ei varmasti laita liikkeelle ainuttakaan huhua. Kyllä ke huhut syntyvät siitä kun asiasta mitään tietämätön talliainen täyttää aukkoja mielikuvituksellaan ja levittelee yksityisajattelunsa ilosanomaa ympäriinsä. Toiset samanlaiset sitten toimivat megafonina.
Nyt puolentoista vuorokauden etumatka. Saapa nähdä missä ja millä nimellä putkahtaa taas tu.r.va.pai.kanhakijaksi, ei olisi ilmeisesti poliisi ja sisäministeriö halunneet ollenkaan tiedottaa tästä ellei olisi silminnäkiä uhmannut poliisin kieltoa ja kertonut iltikselle.
Ei tuo ole muu kuin kant is.
Tekotapa, uhri ja epaillyn verisyys viittaavat kahden kanti smiehen valiseen valienselvittelyyn, eli varmasti jotain nujakkaa on ollut ennen varsinaista lopullista iskua.
Lisaksi aikainen ajankohta teolle viittaa siihen, etta takana on ollut ns. kovan juhlinnan yo.
Vaatetus tasmaa niinikaan ka ntiks een. Kuinka paljon importteja olette nahneet toppahousuissa?
No nyt meni pieleen. Piti olla näin:
Poliisi: "Hän voi olla vaarallinen."
Palstalainen: "Muistakaa, erittäin vaarallinen!"