Erittäin vaarallinen! Verinen murhaaja pakenee Tampereella
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006387394.html
Poliisin antamat tuntomerkit epäillystä:
Nuorehko aikuinen mies, noin 175 cm pitkä, vartalo on hoikka/normaalivartaloinen. Hänellä ei ole partaa.
Tekijä on loukkaantunut ja hän on vuotanut tai vuotaa verta. Hän on vaarallinen.
– Poliisi etsii häntä kaikilla mahdollisilla keinoilla, Kinnunen sanoo.
Poliisi ei ota kantaa siihen, tunsivatko uhri ja tekijä toisensa. Poliisi ei avaa sitä, miksi rikosta tutkitaan murhana. Rikosylikomisario ei kommentoi sitäkään, loukkaantuiko epäilty veriteon yhteydessä.
Ns. valeuutissivuilla tarkemmat tuntomerkit joita ei voi laittaa tähän ettei poisteta.
Muistakaa, erittäin vaarallinen!
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
iltalehteen myös juuri tuli uutinen, siinä silminnäkijä kertoo että poliisi on kieltänyt puhumasta ja tapahtunut jo aamulla, kyseessä laittomien siirtolaisten kotimajoitus- kuviot. uhri +50 nainen
Kyllä taas on faktat hyvin hallussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen miehen, joka ajeli tahallaan ihmisten päälle?
Heti kaikki persut tiesivät että kyse oli m-muuttajasta ja alettiin heti suu vaahdossa raivota, että nämä on saatava pois maasta.
Ja kas kummaa, kyseessä oli ei pelkästään valkoinen mies, vaan itse rajat kiinni -piireistä.
Sen jälkeen ei paljoa miehestä puhuttu.
Nyt ei tule mieleen. Linkki?
No ei tule mieleen, koska siitä ei toitoteta koko ajan . Se oli se punaisella urheiluaitolla ajava tyyppi.
T. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
miksi Tampereella murhaajat pääsee aina karkuun????
Koska poliisit paikalle saavuttuaan alkavat ensin nääsimään.
Miksi poliisi ilmoittaa epätuntomerkkejä, kuten että ei ole partaa?
Eikö olisi järkevämpää kertoa tuntomerkkejä, joita epäillyllä on?
Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Heti kaikki persut tiesivät että kyse oli m-muuttajasta ja alettiin heti suu vaahdossa raivota, että nämä on saatava pois maasta.
Ja kas kummaa, kyseessä oli ei pelkästään valkoinen mies, vaan itse rajat kiinni -piireistä.
Mitä siitä olisi enää pitänyt puhua? Kyseinen tyyppi kuuluu linnaan. Mitä tulee ma muihin niin siihen vastasitkin jo itse.
Vierailija kirjoitti:
Tintomerkeissä oli ulkohousut. Kuka pitää ulkohousuja?
Ne on ihan normaalit housut suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää.
Epäillyllä ei ole pelleasua.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi antaa taas etumatkaa, kun ei kerro näkyvintä tuntomerkkejä. En voi ymmärtää tuollaista poliisityötä.
mitä siinä yksittäinen partio voi tehdä kun käsketään sisäministeriöstä päästämään epäilty läpi ja rajat määrätään auki ja tarkastuskielto rajoille. hyvin on pako järjestetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä olisi enää pitänyt puhua? Kyseinen tyyppi kuuluu linnaan. Mitä tulee ma muihin niin siihen vastasitkin jo itse.
Siinä olisi paljon puhumista.
Miksi jotkut rikokset kiertävät ja päivästä toiseen niitä esitellään kuin ne olisi uusia tapahtumia? Sitten yksi hyvin erikoinen tapaus kuuluu vaieta?
Poliisi: "Hän on vaarallinen."
Palstalainen: "Muistakaa, erittäin vaarallinen!"
Vierailija kirjoitti:
Oliko partajehu?
Poliisi on vaitonainen oliko mies ajanut parran vai oliko mies luonnostaan parraton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisi voinut vaikka myöntää että oltiin väärässä, ihan ensiksi. Ja sitten tuomita kovaäänisesti miehen teot, yhtä suurella paatoksella kuin aluksi. Yhtä paha kai se teko on suomalaisenkin tekemänä, mutta ei vaan sovi eräiden tyyppien poliittiseen agendaan tuohtua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää.
Epäilty ei ole jihadisti... case closed turha jatkaa jauhantaa...
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää.
fasekuva joka leviää on syynä, siinä poseeraa parrassa ja on niin tukka ojennuksessa.
noilla helppoo paeta kun tutut ja valmiit ihmissal.akul.jetusverkostot. ja useilla nimillä henkilökortit vastaan.otto.keskuksista. jospa ois yhtä tyhmä kuin se oulun lapsenrra.is.kaaja joka pakeni saksaan ja haki siellä uudella nimellä sosiaalitukea ja jäi kiinni kun virkailija oli nähnyt kuvan, ira.kistahan ei luovuteta jos ehtii kotipuoleen karata
Vierailija kirjoitti:
miksi Tampereella murhaajat pääsee aina karkuun????
Näin on. Tätä verta vuotavaakaan ei varmaan löydetä, ellei tule koputtelemaan maijan ikkunaan.
Moneltkos lähti?