Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui viimeisimmässä muistamassasi unessa minkä näit?

Vierailija
28.01.2020 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni, siskoni ja yhden vanhan työkaverin kanssa brittityylisessä pubissa. Join norjalaista olutta. Jostain syystä lähdin pubin takaovesta pihalle ja löysin saniaispuskasta valkoisen pahvirasian jonka sisällä oli kotiavaimeni.

Jep, unen laatu on ollut todellakin huonoa.

Vierailija
22/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin keltaisessa rapautuneeasa luhtitalossa keskimäisessä kolmesta asunnosta. Istuin rappusilla puhelimessa. Samaan aikaan näin isosta ikkunasta, miten naapurin lyhythiuksinen rouva tunki edes takaisin isoa tappia nelinkontin lattialla olevan miehensä peräaukkoon. Miehen pippeli sojoitti häntäluun kohdalla taivasta kohti ja kun hän laukesi, meni hän koiran häkkiin emäntä samalla taluttaen hihnalla 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kasapäin salmiakkia ja lakritsaa. Sitten kesken unen muistin, että ei saisi, koska olen raskaana. Ojensin kädestä miehelle osan kädessä olevista lakuista, että ei tulisi ihan liian paljon syötyä.

Vierailija
24/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin kasapäin salmiakkia ja lakritsaa. Sitten kesken unen muistin, että ei saisi, koska olen raskaana. Ojensin kädestä miehelle osan kädessä olevista lakuista, että ei tulisi ihan liian paljon syötyä.

Oooi :) Toi on söpöä.

Vierailija
25/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näin unta että ruski hyökkää. Itse olin ilmavoimissa. Hassua oli että koneet oli 2ww aikaisia.

Vierailija
26/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelin uutta yksiötäni jollekkin (olen juuri muuttanut). Vaatehuone ei ollutkaan vaatehuone vaan asunto jatkui siitä eteenpäin melkeinpä kartanokokoon. Oli mm. 3 kylpyhuonetta kylpyammeineen, valtavankokoinen sali, keittiökin täyttä priimaa. Mutta minä mietin olikohan vuokra vähän liian korkea...

Vierailija
27/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin dildoa.

Vierailija
28/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta että mun piti silpoa mitä kammottavimmilla tavoilla ihmisiä. Olin joku samurai miekkamestari. Osasin japania unessani. Sensei paljasti unessa muinaisen salaisuuden joka selitti monia universumin salaisuuksia lähtien uudesta suhteellisuusteoriasta kvanttifysiikan ilmiöihin. Hassuinta on se, että minä muista aivan selvästi nämä salaisuudet. Herättyäni olin niin innoissani, että kirjoitin kaikki ylös tarkasti. Täytynee viedä jossain vaiheessa tutkittavaksi nuo sepustukset vaikka ESAAn.

Vierailija
29/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan miehen jonka kanssa synkkasi tosi hyvin, tosi usein unissani tiedän sen olevan unta ja niin oli tälläkin kerralla joten tokaisin hänelle jossakin vaiheessa että harmi ettei sua enää ole kun herään koska tämä on unta etkä ole oikea. Mies kehui vitsiäni hauskaksi ja sanoi että tottakai olen oikea. Käveltiin syysmaisemissa jonkin aikaa ja juteltiin ihan niitä näitä sen jälkeen ja  sitten soikin herätyskello ja oli pakko nousta ylös ja valmistautua töihinlähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme