Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko teille että kaikki hiukset vedetty edestä taakse poninhännälle tai nutturalle?

Vierailija
28.01.2020 |

Ja kasvojesi muoto.

Itsellä timantin muotoiset kasvot ja usein pidän hiuksia noin. Mietin sopiikohan ne mulle?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii äärimmäisen hyvin. Minulla on klassiset kasvonpiirteet, sanoisin, että ehkä neliömäinen kasvojen muoto. Pistän hiukseni aina ylös ja pois kasvoilta, jos haluan olla erityisen kaunis.

On vähän hassua kuvata kasvon muotoaan klassisena, kun kauneusihanteet ovat muuttuneet läpi ajan. Mikä tarkalleen ottaen on se klassinen kasvojen muoto? Googlettamalla ei löydy mitään yhdistävää tekijää.

22/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi. Mulla on hemmetin korkealla hiusraja, otsa on pitkä ja taaksepäin viettävä. Haluaisin nätin, naisellisen pyöreän hiusrajan, enkä tällaista hemmetin Mikki Hiiri -hiusrajaa syvine ohimolahdekkeineen. Pään malli mulla sinänsä on ihan ok, mutta tuo hiusraja...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii äärimmäisen hyvin. Minulla on klassiset kasvonpiirteet, sanoisin, että ehkä neliömäinen kasvojen muoto. Pistän hiukseni aina ylös ja pois kasvoilta, jos haluan olla erityisen kaunis.

Neliömäiset kasvot eivät ole klassiset.

No en tiedä varmasti mikä mahtaa malli olla, mutta piirteet ovat sellaiset klassisen tyylikkäät, jotka mielelläni tuon esille, jos haluan olla parhaimmillani. 

Vierailija
24/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä varmasti mikä mahtaa malli olla, mutta piirteet ovat sellaiset klassisen tyylikkäät, jotka mielelläni tuon esille, jos haluan olla parhaimmillani. 

Mitä nämä piirteet ovat?

25/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki siitä, miltä mun hiusraja näyttää:

http://www.haircaremd.com/images/post-female-hairline-front.jpg

Eli toi vasemmanpuoleinen kuva. Näköjään maailmalla tehdään jotain hiusrajan siirtojakin, kuten tuossa ennen & jälkeen -kuvassa on tehty. Jos mulla olisi rahaa, menisin!

Vierailija
26/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä piirteet ovat?

Klassiset piirteet on ihan käytetty termi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-nailla-julkkiksilla-on-tay…

Vierailija
27/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii meille, ole hyvä vain.

Vierailija
28/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä piirteet ovat?

Klassiset piirteet on ihan käytetty termi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-nailla-julkkiksilla-on-tay…

Olisit vain sanonut suuret silmät, pieni suu, täyteläiset huulet ja kapea nenä, niin me tyhmätkin tajuttaisiin. :D

Vierailija
29/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grace Kelly?

Klassinen tarkoittaa klassisen kauden ihannetta ja Grace Kelly ei ole sitä tyyppiä. Vaikk usein hänestä puhutaankin noin. Klassiset kasvot ovat pitemmät ja kapeammat ja nenä ei ole nöpö ollenkaan.

Vierailija
30/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän hassua kuvata kasvon muotoaan klassisena, kun kauneusihanteet ovat muuttuneet läpi ajan. Mikä tarkalleen ottaen on se klassinen kasvojen muoto? Googlettamalla ei löydy mitään yhdistävää tekijää.

Klassinen tarkoittaa klassisen ajan ihannnetta, ei nykyihannnetta ollenkaan. Se perustui aika tarkalle kauneuden tuntemukselle tuolloin ja siksi kestää aikaa. Esim nykyinen miss suomi on klassinen tyyppi kasvoiltaan aika puhtaasti.

Vierailija
31/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarttuivat kielioppivirheisiin.

Mutta siis sopiiko teidän mielestä timantin muotoisille kasvoille hiukset pois edestä ja kiinni taakse? Millaiselle kasvojenmuodoille sopii vai onko kyse enemmän otsan muodosta? Itsellä otsa kapenee ohimoilta ylöspäin.

Ap

Vierailija
32/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tarkoittaa klassisen ajan ihannnetta, ei nykyihannnetta ollenkaan. Se perustui aika tarkalle kauneuden tuntemukselle tuolloin ja siksi kestää aikaa. Esim nykyinen miss suomi on klassinen tyyppi kasvoiltaan aika puhtaasti.

En minä puhunutkaan nykyajan ihanteesta. Sanoin, että ihanteet ovat muuttuneet läpi ajan. Siksi kiinnosti tietää, mitä aikaa ja kulttuuria historiassa tarkoitit.

Vierailija
33/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis sopiiko teidän mielestä timantin muotoisille kasvoille hiukset pois edestä ja kiinni taakse? Millaiselle kasvojenmuodoille sopii vai onko kyse enemmän otsan muodosta? Itsellä otsa kapenee ohimoilta ylöspäin.

Ap

Mun mielestä timantille, soikealle ja sydämelle sopii hyvin. Itselläni on pyöreä/neliö, eikä sovi lainkaan.

Vierailija
34/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovi. Kasvoni ovat pitkät ja kapeat, otsa korkea, hiusraja miesmäinen ja korkealla. Jos vedän hiukset taakse ponnarille (tai vaikka pannan avulla), naamani näyttää siltä, että se vain jatkuu ja jatkuu. Lisäksi minulla on paljon "vauvahiusta", joka töröttää hiusrajassa sähköisesti pystyssä.

35/36 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sopii mun mielestä hyvin.

Isolle pallopäälle, kantikkaalle taulunaamalle tai korkeaotsaiselle jolla hiusraja ylhäällä ei sovi.

Vierailija
36/36 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella. Pää on kapea ja pitkä, hiusraja heikko ja takaraivo todella litteä. Näytän ihan kaljulta puikulaperunalta, josta leikattu pala pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi