Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui viimeisimmässä muistamassasi unessa minkä näit?

Vierailija
28.01.2020 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastukseni seurassa ensi kertaa alasti.

Jostain syystä minulla oli kuitenkin musta sukat jalassa ja kun nousin tuolilta suunnatakseni makuuhuoneeseen niin takapuoleni välistä tippui iso tukku vessapaperia ja minua hävetti.

Vierailija
2/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koira ja myös exäni oli koira ja jostain syystä hänelle yritettiin kiinnittää kiireisesti sellaista lasten kellukkeiden näköistä juttua vartaloon ja sen avulla hän pystyisi lentämään. Ne kellukkeet olivat jotkin savuttavat turbojotainlaitteet. Paljon myös kuolleita eläimiä oli, mutten niistä muista tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaaja elokuvassa oleva riivattu tyttö ilmestyi peilin kautta ja nauroi pilkallisesti, silmät eivät tosin nauraneet vaan tuijotus oli pelottavan vihainen.

Vierailija
4/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puolalainen urheiluseura piti juhlat, joihin olisi päässyt helposti kuokkimaan. Kävin hakemassa tiloista jotain; siellä viina virtasi, musiikki soi ja paikalla oli vielä meikkaajat ja kynsitaitelijat.

Harmitti että piti lähteä junalla takaisin kotikaupunkiin (olin kai jossain messuilla). Juna-asemalla muistin että unohdin takkini hotellin narikkaan, ja sitten heräsin.

Vierailija
5/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun bileisiin. Kirjalliset ohjeet. Ei tupakointia. Jätin bileet väliin. 

Vierailija
6/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun muistasinkin. Heräsin siihen kun karjasin TATU ja niin heräsi mieskin. En edes tunne ketään Tatua ja mieskin on nyt aika vaisu nyt.

Vierailija
7/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otiin lääkkeeen kanssa meksikolaisen oluen olin meksikosssa. Se oli sellainen uni josssa olin vieraana jossain. Sieltä talosta eii saanut poistua koska se olii vaaralllista. Muistan nauttineeni meksikolaista ruokaa ja viiinaa, hyvää oli. Uni pääättyi siihen. Näiin sinä yönä varmaan viittä erilaista unta.

Vierailija
8/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä teki yllätyshyökkäyksen maihinnousulla Helsinkiin. Hornetit pörräs yhtämittaa vastaiskuja tehden ja itse olin torjuntajokoissa puskemassa hyökkääjiä takaisin. Rannikkotykistö ampui suorasuuntaus tulitusta tueksi ja leopardit osallistuivat keihöönkärkenä tulitukseen.

Oli hämmentävän todentuntuinen uni.

Saimme lopulta hyökkäyksen torjuttua ja olo oli hyvin huojentunut.

Vierailija
9/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin porvoolaiselta kadulta naked and afraid 

Vierailija
10/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut parvekkeelle asumaan.

Vierailija
11/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä teki yllätyshyökkäyksen maihinnousulla Helsinkiin. Hornetit pörräs yhtämittaa vastaiskuja tehden ja itse olin torjuntajokoissa puskemassa hyökkääjiä takaisin. Rannikkotykistö ampui suorasuuntaus tulitusta tueksi ja leopardit osallistuivat keihöönkärkenä tulitukseen.

Ja tykkisi oli lauennut vällyihin

Vierailija
12/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko nä ötökkä joka tullee syödyksi vai pelekääkkö nä pakkasta 

Vierailija
13/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri muista uniani, mutta ihan pari yötä sitten näin unta jossa olin todella viehättävän naisen kanssa (olen siis mies) muhinoimassa — ei aavistustakaan kuka hän oli, tai edes miten olimme pääseet moiseen tilanteeseen — mutta juuri kun piti ryhtyä itse touhuun niin heräsin. :( Yritin epätoivoisesti saada unenpäästä kiinni jotta olisimme voineet jatkaa siitä mihin jäätiin!

Vierailija
14/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, suloista 

Vierailija
15/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömästäni jäätelöstä löytyi pieni jääkiekkomaila, mikä tiesi palkinnon voittamista.

Vierailija
16/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteaikainen poika kertoi et on ihastunut muhun ja yritin torjua, oltiin rakastuneita kuitenkin

Tosielämässä olin niin tyhmä että torjuin sen ja kaduttaa:( nykyään hänellä perhe ja lapsia ja mä sinkku ja lapseton

Vierailija
17/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tykkisi oli lauennut vällyihin

Niin oli. Honettien iskiessä JASSM-Ohjuksin viholliseen taisi näin käydä.

Vierailija
18/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin muuten ton jätskiunen lisäksi viime yönä unta myös ohjuksista jotka syöksyivät maahan lähellä kotiamme.

Vierailija
19/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookko nä ötökkä joka tullee syödyksi vai pelekääkkö nä pakkasta 

En kai kirjoittaisi jos olisin ötökkä. Ja melko hullua olisi paeta pakkasta parvekkeelle, sehän on ulkona.

0/5

Vierailija
20/29 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku katastrofi oli iskeytynyt maapallolle, oli synkkää, pimeää ja kaikkialla oli kaaos

Ylhäällä oli juhlat, laulettiin kunniaa ja ylistystä jeesukselle,, iloa, naurua, mutta itse olin täällä alhaalla kaaoksessa, kun yritin mennä ylös, valoa kohti niin mätkähdin maahan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi